Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από spyretto »

goran 64 έγραψε:Spyretto, άμα είναι παιχταράδες, πάρα πολλές πιθανότητες υπάρχουν να γίνει αυτό!!!! :o

Για να το εμπεδώσεις λοιπόν, δες για παράδειγμα πως ρολάρει το δίδυμο Μάτος και Τζάλμα που μέχρι πριν 20 μέρες δεν γνωρίζονταν καν μεταξύ τους!!!! :shock: :shock:


Υ.Γ. Στάζεις μέλι για την ομάδα μας πάντως ρε φίλε...Μπράβο σου!!!! :lol: :lol:

Δηλαδή θεωρεις ότι είναι παικταράδες και ότι εγώ είμαι προκατειλημένος αρνητικά απέναντι στην ομάδα που λέω να τους δούμε στα επίσημα παιγνίδια; Πέρσι που είχα κάνει αρνητική κριτική για πολλές από τις μεταγραφές του Αρνεσεν μετά από 2 παιγνίδια πρωταθλήματος πέσατε να με φάτε γιατί δεν τους είδαμε. Τώρα που λέω ας περιμένουμε να δούμε τους καινούργιους και σε κάποια επίσημα στάζω χολή για την ομάδα.
Τι να σου πω. Οπως νομίζεις...
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από spyretto »

Ειδικά για τον Σάκχοφ δεν είμαι καθόλου σίγουρος. Για Μάτος, Τζαλμά πιστεύω ότι θα προσφέρουν. Πόσο θα προσφέρουν θα φανεί στα δύσκολα παιγνίδια. Αλλά κρατήστε μια πισινή για Σάκχοφ. :?
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

Καλά ρε spyretto, εσύ πέρυσι έλεγες ότι για να πάμε μπροστά ως ομάδα, ίσως πρέπει να φύγουν όλοι οι Έλληνες και φέτος μας μιλάς για πρόβλημα αφελληνοποίησης της ομάδας, τι να λέμε άλλο τώρα δηλαδή??? :lol: :lol: :lol: :lol:

Αυτά που γράφεις περί ΟΛΩΝ των ελεύθερων παιχτών-μεταγραφών και για τις καριέρες τους ενισχύουν την άποψη σου ότι μπορεί να είναι παιχταράδες δηλαδή ή το ακριβώς αντίθετο μήπως??? :? :roll: :roll: :P :P :P :P

Τρέλανε (ή μάλλον κατά την προσφιλή σου έκφραση "γλέντησε") μας κι άλλο λίγο σε παρακαλώ... :lol: :lol: :lol: :lol:


Υ.Γ. Πισινή για τον Σάκχοφ...Μάλιστα...Πέτυχες διάνα τώρα... :shock: :shock: ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από spyretto »

Είχα πει να φύγουν όλα τα παλτά, ναι. Κάτι Ποζογλου, Ποζατζήδηδες, Σπυροπουλοι, Τσανδάρηδες, Σαλπιγγίδηδες Σκόνδρες κλπ. Δεν πας πουθενά μ'αυτούς όσο κι αν τους συμπαθώ. Και έφυγαν. Είχα πει και για Τζιόλη και για Τζαβέλλα, για Τζιόλη εξακολουθώ να το λέω, με αμυντικό χαφ Τζιόλη δεν είσαι για απουδαια πραγματα... ο Τζαβέλλας με διέψευσε πέρσι αλλά και πάλι αν θέλεις να κάνεις ομάδα σε τοπ επίπεδο πρέπει να φέρεις κανονικούς κεντρικούς αμυντικούς.

Πότε με άκουσες να κραζω λχ τον Χαρίση, ή τον καλό Χατζιησαία, ή τον Κωνσταντινίδη; Πριν λίγες βδομάδες δεν έγραφα ότι με Κωνσταντινίδη υγιη δεν χρειάζεσαι βασικό για τη θέση;
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

Απ αυτούς που αναφέρεις μόνο ο Σκόνδρας ήταν πέρυσι στο ρόστερ!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Για Τζιώλη και Τζαβέλλα δεν το συζητάω καν ότι ήθελες να ξεκινάει η 11άδα απ αυτούς και ίσως δικαιολογημένα μέχρι πέρυσι... :D

Άσε ρε spyretto, βαρέθηκα να παίζουμε την πινακωτή μαζί ρε παλικαράκι μου...Κουράζεις πάρα πολύ... :oops: :(


Υ.Γ. Ο Μάτος δηλαδή είναι χειρότερος του Κωνσταντνίδη ή θέλεις να τον δεις κάνα εξάμηνο ακόμα??? :? :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από spyretto »

goran 64 έγραψε:Καλά ρε spyretto, εσύ πέρυσι έλεγες ότι για να πάμε μπροστά ως ομάδα, ίσως πρέπει να φύγουν όλοι οι Έλληνες και φέτος μας μιλάς για πρόβλημα αφελληνοποίησης της ομάδας, τι να λέμε άλλο τώρα δηλαδή??? :lol: :lol: :lol: :lol:

Αυτά που γράφεις περί ΟΛΩΝ των ελεύθερων παιχτών-μεταγραφών και για τις καριέρες τους ενισχύουν την άποψη σου ότι μπορεί να είναι παιχταράδες δηλαδή ή το ακριβώς αντίθετο μήπως??? :? :roll: :roll: :P :P :P :P

Τρέλανε (ή μάλλον κατά την προσφιλή σου έκφραση "γλέντησε") μας κι άλλο λίγο σε παρακαλώ... :lol: :lol: :lol: :lol:


Υ.Γ. Πισινή για τον Σάκχοφ...Μάλιστα...Πέτυχες διάνα τώρα... :shock: :shock: ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Να τα παρουμε με τη σειρά, το πρώτο to απάντησα. Και εξήγησα ότι υπάρχει μια λογική στην φετινή τακτική των μεταγραφών αλλά αν συνεχιστεί για 2-3 χρόνια όντως θα είναι θέμα. Για το δεύτερο απλά είπα να τους δούμε και στα επίσημα, να τους δούμε 2-3 μήνες σαν μέρος ενός σταθερού κορμού... να τους δουμε τέλος πάντων...για έναν παίκτη που είναι 29- 30χρονών, πάρε πχ τον Μπίσεσβαρ που μετά από ενα δυνατό ξεκίνημα στην Φάγιενορντ τα τελευταία 4-5 είχε "καθίσει" σε μικρομεσαίες ομάδες στην Τουρκία δύο καλές ασίστ δεν μπορούν να τον κρίνουν. Τώρα αν εσύ διαφωνείς είναι δικαίωμά σου.
Οχι, δεν έχω σκοπό να σας "γλεντήσω" φέτος, γιατί απλά δεν έχω δει την ομάδα καλά και 1-2 φιλικά δεν μου λένε τίποτα. Επίσης πιστεύω ότι ο Ιβιτς θα κάνει δουλειά σε βάθος. Αυτό που λέω είναι απλά ας κρατήσουμε μικρό καλάθι γιατί έχουμε καεί με τον χυλό ουκ ολίγες φορές. Τώρα αν αυτό δεν σου αρέσει το δέχομαι, όλες οι γνώμες είναι ευπρόδεκτες :)
Θα κάνουμε τον απολογισμό στο τέλος...
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Odi »

Ο ΠΑΟΚ του Σαντος το 2008-09 πόσους Έλληνες είχε;

Πόσες νέες μεταγραφές;Πρωτη αγωνιστική με τον ΟΦΗ είχαμε παραταχθεί με : Χαλκια,Μάρκος Αντονιο,Κοντρέρας,Δαρλα,Γκαρσια,Κοσεισαο,Βιερινια,Μουσλίμοβιτς και Ιβιτς.9 νέοι παίκτες.Η ομαδα θα ρολάρει ,γιατι οι όσοι ήρθαν ειναι παίκτες επιπέδου.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

ΟΚ, τέλος καλό όλα καλά...Θαρρώ συνεννοηθήκαμε συμφωνώντας ότι διαφωνούμε ως προς την αισιοδοξία... :D
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Κυρ 17 Ιούλ 2016, 13:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από spyretto »

goran 64 έγραψε:Απ αυτούς που αναφέρεις μόνο ο Σκόνδρας ήταν πέρυσι στο ρόστερ!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Για Τζιώλη και Τζαβέλλα δεν το συζητάω καν ότι ήθελες να ξεκινάει η 11άδα απ αυτούς και ίσως δικαιολογημένα μέχρι πέρυσι... :D

Άσε ρε spyretto, βαρέθηκα να παίζουμε την πινακωτή μαζί ρε παλικαράκι μου...Κουράζεις πάρα πολύ... :oops: :(


Υ.Γ. Ο Μάτος δηλαδή είναι χειρότερος του Κωνσταντνίδη ή θέλεις να τον δεις κάνα εξάμηνο ακόμα??? :? :roll: :roll:

Πλάκα έχεις τώρα. Να ψάξω 1000 και πλέον ποστ να βρω πότε το έλεγα αυτό για τους Ελληνες για να δούμε πόσοι απ'αυτούς ήταν στο ρόστερ. Γιατί εγώ αυτά τα έγραφα πρόπερσι με Αναστασιάδη.
Ελεος ρε goran. Μόνο εσύ εσκεμμένα με έχεις πάρει αμπάριζα και στο μάτι, εννοείται ότι κάποια πράγματα που γράφω τα γράφω μερικές φορές εν θερμώ αλλά οποιοςδήποτε έχει πρόβλημα με αυτά που γράφω δεν το κρατάει μανιάτικο. Ξέρουμε πολύ καλά γιατί συμβαίνει αυτό, έτσι δεν είναι; Ειχα κάνει το λάθος να σχολιάσω αρνητικά κάποια ποστ σου στην αρχή κι από τότε το κρατάς ακόμα, σου έχει γίνει έμμονη ίδέα. Θα σε συμβούλευα να το ξεπεράσεις.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

Άποψη σου spyreeto μου, την οποία σέβομαι αλλά δεν ενστερνίζομαι!!!

Βγάζεις μήνες τώρα μονάχα αρνητισμό για την ομάδα κι αυτό δεν με αρέσει!!!

Όσο για εμμονές κ.τ.λ. καλύτερα να το κοιτάξεις εσύ μιας και δεν είναι του χαρακτήρα και του επιπέδου μου!!!
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από spyretto »

Odi έγραψε:Ο ΠΑΟΚ του Σαντος το 2008-09 πόσους Έλληνες είχε;

Πόσες νέες μεταγραφές;Πρωτη αγωνιστική με τον ΟΦΗ είχαμε παραταχθεί με : Χαλκια,Μάρκος Αντονιο,Κοντρέρας,Δαρλα,Γκαρσια,Κοσεισαο,Βιερινια,Μουσλίμοβιτς και Ιβιτς.9 νέοι παίκτες.Η ομαδα θα ρολάρει ,γιατι οι όσοι ήρθαν ειναι παίκτες επιπέδου.
Πιθανόν και να γινει αυτό, απλά την χρονιά πριν με τον Σάντος η ομάδα "παραλίγο να πέσει" ενώ τώρα το περσινό ρόστερ μας έβγαλε στο CL. Θα δούμε τι θα γίνει, αυτό που ανυπομονώ εγώ είναι να δω την ομάδα στο τελευταίο φιλικό αν και θα προτιμούσα κάτι πιο δυνατό. Ας περιμένουμε και αυτό.

Goran, δεν τρέχει τίποτα. Συγγνώμη αν "ξέφυγα" λίγο.
Δεν διαφωνούμε ως προς την αισιοδοξία απαραίτητα, κι εγώ είμαι αισιόδοξος φέτος λόγω Ιβιτς. Πιστεύω ότι θα βρει την άκρη. Ισως να εβρισκε την άκρη και ο Τούντορ αν του δίναμε άλλο ένα χρόνο αλλά με Ιβιτς ξέρουμε ότι θα κάνει αυτά που ταιριάζουν στην ομάδα.
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από sic-4 »

spyretto έγραψε:...Ας περιμένουμε λίγο πριν βγάλουμε τετοια συμπεράσματα. Εγώ περιμένω να τους δώ σε επίσημα παιγνίδια και ειδικά σε αυτά με Αγιαξ.
spyretto έγραψε:Τώρα που λέω ας περιμένουμε να δούμε τους καινούργιους και σε κάποια επίσημα...
spyretto έγραψε:Με τα μαυράκια β' διαλογής που πήραμε ομάδα για να χτυπήσει ομίλους δεν έχουμε.
spyretto έγραψε:Κάμπος, Μπισερβαρ, Κρέσπο, Σάκοφ, μπορεί να είναι καλές προσθήκες υπέρβαση πάντως δεν είναι.
spyretto έγραψε:Δεν ξέρω ποιος άλλος χαίρεται με την επικείμενη μεταγραφή, ο Γλύκος πάντως σίγουρα χαίρεται
spyretto έγραψε:Δεν πιστεύω με αυτό το υψος να είναι ιδιαίτερα καλός με την μπάλα κάτω. Είναι και αργός.
spyretto έγραψε:Τα είπαμε από την αρχή, ποιος Κρέσπο;
spyretto έγραψε:Δεν ξέρω αν εφταιξε, δεν το είδα το ματς.
spyretto έγραψε:Ειδικά για τον Σάκχοφ δεν είμαι καθόλου σίγουρος


Συγγνωμη φιλε αλλα αυτα και αλλα πολλα που εχεις γραψει δεν ειναι "Ας περιμενουμε να δουμε πριν βγαλουμε συμπερασματα". Εχεις βγαλει μια χαρα τα συμπερασματα σου.

ΥΓ: Σταζεις μελι οπως παρατηρησε και ο goran
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

Ωωωωχχχχ...Τελικά μάλλον δεν τον έβαλα μόνο του λόγου μου στο μάτι για παλιές διαφωνίες... :oops: :P
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από spyretto »

Μάλιστα

Δεν χρειάζεται καν να σου απαντήσω goran. ΕΙναι που ο Μπερμπάτοφ θα είχε 20 γκολ για πλάκα, το ότι χτυπάς πρωτάθλημα, ότι ο Αρνεσεν αποκλείεται να αποτύχει, ότι ο Σάμπο είναι παικταράς και θα αφήσει εποχή στον ΠΑΟΚ, ότι με Αντόνις κλείσαμε οκτάρι για πολλά χρόνια, ότι με Τσίμιροτ-Χαρίση δεν χρειάζεσαι άλλη προσθήκη στο κέντρο, ότι ο Χατζιησαίας έχει καπαρώσει την θέση κεντρικού αμυντικού, ότι ο Ζαιρο θα κάνει πάρτυ στα εξτρέμ, το ότι ο Ολσεν είναι τερματάρα κου λου που κου λου που.

Το μόνο προβλημα για όλους αυτούς και ο συνήθης ύποπτος στο κράξιμο ήταν ο Τουντορ. Που είναι τώρα όλοι αυτοί, ΟΕΟ;

Αρχισαμε πάλι τα ίδια και φέτος που έχεις πολύ μεγαλύτερους στόχους, άρα χρειάζεσαι και πολύ καλύτερο ρόστερ.
Βγάλαμε συμπεράσματα με ΔΥΟ φιλικά. ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ.
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από spyretto »

Φυσικα και ειναι Β διαλογής, για τους στοχους που τους θέλεις είναι Β διαλογής. Εννοείται

Επαναλαμβάνω: για τους στόχους που τους θέλεις - πέρα ίσως του Canas που πρεπει όμως να δούμε σε τι κατάσταση είναι - οι παίκτες που έφερες είναι Β διαλογής. Να το ξαναπώ;

Αν ο στόχος πάλι είναι δεύτερη θέση 20 βαθμούς από τον πρώτο στο πρωτάθλημα και πρόκριση σε ομίλους Europa League, έχεις μια ομάδα που μπορεί να το πετύχει εξαρτάται βέβαια πάντα το πως θα παρουσιαστούν και οι υπολοιποι.
Απ''οτι κατάλαβα η αισιοδοξία σας περιορίζεται στο να έχουμε περισσότερη πιθανότητα να περάσουμε στους 16 του Europa...αντε καλά τότε... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”