goran 64 έγραψε:Spyretto, άμα είναι παιχταράδες, πάρα πολλές πιθανότητες υπάρχουν να γίνει αυτό!!!!![]()
Για να το εμπεδώσεις λοιπόν, δες για παράδειγμα πως ρολάρει το δίδυμο Μάτος και Τζάλμα που μέχρι πριν 20 μέρες δεν γνωρίζονταν καν μεταξύ τους!!!!![]()
Υ.Γ. Στάζεις μέλι για την ομάδα μας πάντως ρε φίλε...Μπράβο σου!!!!![]()
Δηλαδή θεωρεις ότι είναι παικταράδες και ότι εγώ είμαι προκατειλημένος αρνητικά απέναντι στην ομάδα που λέω να τους δούμε στα επίσημα παιγνίδια; Πέρσι που είχα κάνει αρνητική κριτική για πολλές από τις μεταγραφές του Αρνεσεν μετά από 2 παιγνίδια πρωταθλήματος πέσατε να με φάτε γιατί δεν τους είδαμε. Τώρα που λέω ας περιμένουμε να δούμε τους καινούργιους και σε κάποια επίσημα στάζω χολή για την ομάδα.
Τι να σου πω. Οπως νομίζεις...