Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

gpap έγραψε:Σε εκείνη την μπαλιά του Λέοβατς, που ο Τζαλμά πήγε να την κατεβάσει και την έστειλε άουτ θα σταθώ.
Από τέτοιες φάσεις, μπορείς να καταλάβεις τις δυνατότητες κάποιου.

Θέλω να δω σε παρόμοια φάση αντίδραση από Μπίσεβαρ.
Ελπίζω στην κάθετη ασσίστ του Μπίσεσβαρ και στο τσιμπητό ψηλοκρεμαστό πλασέ του Τζάλμα να κατάλαβες την αξία και των δύο πλέον... ;)
Marianov6
Δημοσιεύσεις: 1186
Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 22:12

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Marianov6 »

goran 64 έγραψε:
Marianov6 έγραψε:
che4 έγραψε:εγω παντως μια χαρα τη βλεπω την ομαδαα για 15 ιουλιου και με 4 καινουριους παιχτες
+1, και εγω το ιδιο. Αυτοματισμοι, συνεννοησεις κτλ θα ερθουν με τον καιρο, δεν ειναι τυχαιο οτι ξεχωριζει η αριστερη πλευρα μας
Μαριάνο με το συμπάθειο, αλλά προσωπικά βλέπω ότι η δεξιά μας την έχει ήδη ξεπεράσει την αριστερή πλευρά...
Γρηγορη, μιλαω απο θεμα αυτοματισμων καθαρα, στο να βρισκονται δηλαδη οι δυο παιχτες. Νομιζω οτι η αριστερη μερια επαιζε πιο γρηγορα την μπαλλα. Μπορει να ηταν και η ιδεα μου βεβαια. Σαφως ομωε η δεξια πλευρα φαινεται να εχει πιο πολυ ποιοτητα, σε αυτο συμφωνω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Marianov6 την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 17:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από DimitrisS »

ilovegame27 έγραψε:
DimitrisS έγραψε:Ειναι διαφορετικο ilove. Δεν γινεται τρεις φορες να μπαινεις περιοχη να πρεπει να κανεις μια απλη πασα διπλα σου για να ολοκληρωθει η φαση και να κανεις χαζομαρες τριπλιτσες χανοντας την μπαλα. Δεν γινεται, ακομα και σε φιλικο.


Δεν θυμάμαι ποιοι αποθέωναν τον Ζάιρο στο πρώτο η το δεύτερο φίλικό!Και ούτε θα κάτσω να σημειώνω!
Γιατί κάποιοι που κράζανε τον Όλσεν και μετά υπήρχε στεναχώρια που τον δώσαμε δανεικό στην Κοπενχάγη!
Ο Ροντρίγκεζ ήταν χάλια σήμερα!Τι πρέπει να πούμε?Δεν κάνει?
ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ!!!!!!!1
Hρεμα τα λεω εγω ρε συ. 8-) Και προφανως δεν ειπα οτι δεν κανει. Αλλα δεν πρεπει να το ξανακανει. Και ακριβως επειδη μιλαμε για τον Ζαιρο που ξερουμε ολοι οτι εχει τα παντα για να μεινει και να παιξει μπαλαρα, πρεπει καποιος να του βαλει λιγο μυαλο μεσα απο την ομαδα.
Άβαταρ μέλους
ilovegame27
Δημοσιεύσεις: 1831
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από ilovegame27 »

Το ήρεμα δεν αφορά εσένα κυρίως!
Ξερουν αυτοί!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ο γκαρι ειχε κ καλές κ κακές στιγμές

Ο ζαιρο δυστυχως μονο κακές

Θελει να δειξει αλλα δεν του βγαίνει τπτ

Ποιοτική αλλγη αλλα μακριά απο 11αδα
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Sera4 »

DimitrisS έγραψε:Kαι τα δυο γκολ ειναι η καθετες πασες του Μπισεσβαρ. Με αυτον μεσα στο γηπεδο θα ειναι αλλη ομαδα ο ΠΑΟΚ φετος.
το βασικο για τον μπισεσβαρ ειναι να επανελθει απο αποψη φυσικης καταστασης...να μπορει να βγαζει 90λεπτο σε υψηλο τεμπο τρεχοντας δηλαδη...εκει ειναι το στοιχημα με τον παιχτη...

ποδοσφαιρικα δεν τον φοβομαστε, "σωματικα" ελπιζουμε...
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

Gospi έγραψε:ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω πως ο Μινος εγινε δημοσιογραφος...
τραγικος σχολιασμος παιχνιδιου...
μαυρη ειν η νυχτα στα βουνα!

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάτω τα χέρια απ τον Γιώργαρο ρε σεις!!! :evil: :twisted:

Τι σας πείραξε??? Το τρολάρισμα μήπως στον Κλάους μέσω σχολίων για τον Κουλούρη??? Ψέματα έλεγε μήπως ότι ο Θύμιος είναι ο μόνος επιθετικός του Π.Α.Ο.Κ. που σκόραρε και στα τρία πρώτα φιλικά??? :roll: :roll:

Μίνος: "Ο Π.Α.Ο.Κ. έχει πετύχει στα 4 πρώτα φιλικά του 21 γκολ"...
Σταμπουλής: "Βάζεις και την Τσιβόλντε μέσα"???
Μίνος: Εεε, ναι, βάζω και την Τσιβόλντε γιατί έπαιξε κι ο Παναθηναϊκός μ αυτήν και την κέρδισε 2-0" !!!! :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: Μίνο Θεέ, πάρε την Π.Α.Ε. :pano: !! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6641
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Ο Ροντρίγκεζ έφαγε πολύ κλωτσιά σήμερα και το κοράκι δεν έδωσε ούτε ένα φάουλ, έπρεπε να είχε δώσει τουλάχιστον 3 έξω από την περιοχή της Τβέντε, που μπορεί να έφερναν κάποιο γκολ. Μπορεί να του είπαμε πριν το παιχνίδι, παίξε μας όπως στην σουπαλιγδα, για να είμαστε έτοιμοι με τον γαύρο :D αν και την αγκαλιά του Τζαβέλα στο πρώτο, μπορούσε να την δώσει και πέναλτι. Εμένα η ομάδα μου αρέσει, έχει ταχύτητα, πιέζει παντού, βγαίνει ωραία μπροστά και από αριστερά με Λέοβατς-Ροντρίγκεζ και από δεξιά με Μάτος-Κάμπος, φαίνονται σιγά σιγά κάποιοι αυτοματισμοί. Είναι τα πόδια βαριά από τη προετοιμασία, η εικόνα της ομάδας μόνο καλύτερη θα γίνει με τον καιρό
Άβαταρ μέλους
ilovegame27
Δημοσιεύσεις: 1831
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από ilovegame27 »

MANIAKOS έγραψε:Ο γκαρι ειχε κ καλές κ κακές στιγμές

Ο ζαιρο δυστυχως μονο κακές

Θελει να δειξει αλλα δεν του βγαίνει τπτ

Ποιοτική αλλγη αλλα μακριά απο 11αδα


Ρε Μανιακέ εγώ θέλω φέτος Γκαρι και Καμπος βασικούς για να μην παρεξηγηθώ!
Αλλά που είδες τις καλές στιγμές του Γκάρι σήμερα!Απλά δεν του βγήκε το ματς και λόγω κούρασης
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από spyretto »

eorptol έγραψε:
spyretto έγραψε:Πάντως το ότι δεν βγαίνει η χρονιά χωρίς Μακ ή αντικαταστάτη πρέπει να θεωρείται δεδομένο, Επίσης δεδομένο είναι ότι φιλικά παιγνίδια με Ολλανδους είναι περισσότερο φιλικά από απλά φιλικά κι αυτό φάνηκε και σήμερα. Ηθελα πιο δυνατά φιλικά γενικά.
Το κλωτσιδι που ρίξανε οι ολλανδοι δεν το είδες;

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οχι δεν το είδα το ματς, μόνο το τελευταίο τέταρτο.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ilovegame27 έγραψε:
MANIAKOS έγραψε:Ο γκαρι ειχε κ καλές κ κακές στιγμές

Ο ζαιρο δυστυχως μονο κακές

Θελει να δειξει αλλα δεν του βγαίνει τπτ

Ποιοτική αλλγη αλλα μακριά απο 11αδα


Ρε Μανιακέ εγώ θέλω φέτος Γκαρι και Καμπος βασικούς για να μην παρεξηγηθώ!
Αλλά που είδες τις καλές στιγμές του Γκάρι σήμερα!Απλά δεν του βγήκε το ματς και λόγω κούρασης

Έκανε κος ωραίες ενέργειες σκόρπια κ επιθ κ αμυντικά
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από simba »

Νταξει παιδιά μην τρελαινομαστε, το καναμε κ περσι με Πελκα σε κάποιο βαθμο..
Αλλο χαρακτηριστικα κ ποιότητα, και αλλο αξια και προσωπικότητα..
Τα 1α σιγουρα μπορούν ανετα να φανούν στα φιλικα, αλλα τα 2α αποδεικνύονται σε βαθος χρονου απτη σταθεροτητα και τα νουμερα και κυρίως αε δύσκολα/απαιτητικα ματς..


Πειτε για Σαχοφ γνωμες ρε!
Μενταλιτυ, ποιότητα αλλα και κορμί Ιβιτς μου βγαζει. :)
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Εμενα τσιμι χαρισης με προβλημάτισαν σημερα
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από CCCP »

MANIAKOS έγραψε:Εμενα τσιμι χαρισης με προβλημάτισαν σημερα
O Tσιμιροτ παντος παντα με τη μπαλα στα ποδια βγαζει πολυ ποιοτητα. Ειναι πολυ καλος στο κουβαλημα της μπαλας απο πισω μπροστα.
Άβαταρ μέλους
ilovegame27
Δημοσιεύσεις: 1831
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από ilovegame27 »

Καλό είναι και αυτοί που δεν πήγαν καλά να κριθούν κατά τη διάρκεια της χρονιάς
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”