Ελπίζω στην κάθετη ασσίστ του Μπίσεσβαρ και στο τσιμπητό ψηλοκρεμαστό πλασέ του Τζάλμα να κατάλαβες την αξία και των δύο πλέον...gpap έγραψε:Σε εκείνη την μπαλιά του Λέοβατς, που ο Τζαλμά πήγε να την κατεβάσει και την έστειλε άουτ θα σταθώ.
Από τέτοιες φάσεις, μπορείς να καταλάβεις τις δυνατότητες κάποιου.
Θέλω να δω σε παρόμοια φάση αντίδραση από Μπίσεβαρ.
Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Γρηγορη, μιλαω απο θεμα αυτοματισμων καθαρα, στο να βρισκονται δηλαδη οι δυο παιχτες. Νομιζω οτι η αριστερη μερια επαιζε πιο γρηγορα την μπαλλα. Μπορει να ηταν και η ιδεα μου βεβαια. Σαφως ομωε η δεξια πλευρα φαινεται να εχει πιο πολυ ποιοτητα, σε αυτο συμφωνωgoran 64 έγραψε:Μαριάνο με το συμπάθειο, αλλά προσωπικά βλέπω ότι η δεξιά μας την έχει ήδη ξεπεράσει την αριστερή πλευρά...Marianov6 έγραψε:+1, και εγω το ιδιο. Αυτοματισμοι, συνεννοησεις κτλ θα ερθουν με τον καιρο, δεν ειναι τυχαιο οτι ξεχωριζει η αριστερη πλευρα μαςche4 έγραψε:εγω παντως μια χαρα τη βλεπω την ομαδαα για 15 ιουλιου και με 4 καινουριους παιχτες
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Marianov6 την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 17:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Hρεμα τα λεω εγω ρε συ.ilovegame27 έγραψε:DimitrisS έγραψε:Ειναι διαφορετικο ilove. Δεν γινεται τρεις φορες να μπαινεις περιοχη να πρεπει να κανεις μια απλη πασα διπλα σου για να ολοκληρωθει η φαση και να κανεις χαζομαρες τριπλιτσες χανοντας την μπαλα. Δεν γινεται, ακομα και σε φιλικο.
Δεν θυμάμαι ποιοι αποθέωναν τον Ζάιρο στο πρώτο η το δεύτερο φίλικό!Και ούτε θα κάτσω να σημειώνω!
Γιατί κάποιοι που κράζανε τον Όλσεν και μετά υπήρχε στεναχώρια που τον δώσαμε δανεικό στην Κοπενχάγη!
Ο Ροντρίγκεζ ήταν χάλια σήμερα!Τι πρέπει να πούμε?Δεν κάνει?
ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ!!!!!!!1
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1830
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ο γκαρι ειχε κ καλές κ κακές στιγμές
Ο ζαιρο δυστυχως μονο κακές
Θελει να δειξει αλλα δεν του βγαίνει τπτ
Ποιοτική αλλγη αλλα μακριά απο 11αδα
Ο ζαιρο δυστυχως μονο κακές
Θελει να δειξει αλλα δεν του βγαίνει τπτ
Ποιοτική αλλγη αλλα μακριά απο 11αδα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
το βασικο για τον μπισεσβαρ ειναι να επανελθει απο αποψη φυσικης καταστασης...να μπορει να βγαζει 90λεπτο σε υψηλο τεμπο τρεχοντας δηλαδη...εκει ειναι το στοιχημα με τον παιχτη...DimitrisS έγραψε:Kαι τα δυο γκολ ειναι η καθετες πασες του Μπισεσβαρ. Με αυτον μεσα στο γηπεδο θα ειναι αλλη ομαδα ο ΠΑΟΚ φετος.
ποδοσφαιρικα δεν τον φοβομαστε, "σωματικα" ελπιζουμε...
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Κάτω τα χέρια απ τον Γιώργαρο ρε σεις!!!Gospi έγραψε:ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω πως ο Μινος εγινε δημοσιογραφος...
τραγικος σχολιασμος παιχνιδιου...
μαυρη ειν η νυχτα στα βουνα!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι σας πείραξε??? Το τρολάρισμα μήπως στον Κλάους μέσω σχολίων για τον Κουλούρη??? Ψέματα έλεγε μήπως ότι ο Θύμιος είναι ο μόνος επιθετικός του Π.Α.Ο.Κ. που σκόραρε και στα τρία πρώτα φιλικά???
Μίνος: "Ο Π.Α.Ο.Κ. έχει πετύχει στα 4 πρώτα φιλικά του 21 γκολ"...
Σταμπουλής: "Βάζεις και την Τσιβόλντε μέσα"???
Μίνος: Εεε, ναι, βάζω και την Τσιβόλντε γιατί έπαιξε κι ο Παναθηναϊκός μ αυτήν και την κέρδισε 2-0" !!!!
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ο Ροντρίγκεζ έφαγε πολύ κλωτσιά σήμερα και το κοράκι δεν έδωσε ούτε ένα φάουλ, έπρεπε να είχε δώσει τουλάχιστον 3 έξω από την περιοχή της Τβέντε, που μπορεί να έφερναν κάποιο γκολ. Μπορεί να του είπαμε πριν το παιχνίδι, παίξε μας όπως στην σουπαλιγδα, για να είμαστε έτοιμοι με τον γαύρο
αν και την αγκαλιά του Τζαβέλα στο πρώτο, μπορούσε να την δώσει και πέναλτι. Εμένα η ομάδα μου αρέσει, έχει ταχύτητα, πιέζει παντού, βγαίνει ωραία μπροστά και από αριστερά με Λέοβατς-Ροντρίγκεζ και από δεξιά με Μάτος-Κάμπος, φαίνονται σιγά σιγά κάποιοι αυτοματισμοί. Είναι τα πόδια βαριά από τη προετοιμασία, η εικόνα της ομάδας μόνο καλύτερη θα γίνει με τον καιρό
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1830
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
MANIAKOS έγραψε:Ο γκαρι ειχε κ καλές κ κακές στιγμές
Ο ζαιρο δυστυχως μονο κακές
Θελει να δειξει αλλα δεν του βγαίνει τπτ
Ποιοτική αλλγη αλλα μακριά απο 11αδα
Ρε Μανιακέ εγώ θέλω φέτος Γκαρι και Καμπος βασικούς για να μην παρεξηγηθώ!
Αλλά που είδες τις καλές στιγμές του Γκάρι σήμερα!Απλά δεν του βγήκε το ματς και λόγω κούρασης
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
eorptol έγραψε:Το κλωτσιδι που ρίξανε οι ολλανδοι δεν το είδες;spyretto έγραψε:Πάντως το ότι δεν βγαίνει η χρονιά χωρίς Μακ ή αντικαταστάτη πρέπει να θεωρείται δεδομένο, Επίσης δεδομένο είναι ότι φιλικά παιγνίδια με Ολλανδους είναι περισσότερο φιλικά από απλά φιλικά κι αυτό φάνηκε και σήμερα. Ηθελα πιο δυνατά φιλικά γενικά.
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οχι δεν το είδα το ματς, μόνο το τελευταίο τέταρτο.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
ilovegame27 έγραψε:MANIAKOS έγραψε:Ο γκαρι ειχε κ καλές κ κακές στιγμές
Ο ζαιρο δυστυχως μονο κακές
Θελει να δειξει αλλα δεν του βγαίνει τπτ
Ποιοτική αλλγη αλλα μακριά απο 11αδα
Ρε Μανιακέ εγώ θέλω φέτος Γκαρι και Καμπος βασικούς για να μην παρεξηγηθώ!
Αλλά που είδες τις καλές στιγμές του Γκάρι σήμερα!Απλά δεν του βγήκε το ματς και λόγω κούρασης
Έκανε κος ωραίες ενέργειες σκόρπια κ επιθ κ αμυντικά
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Νταξει παιδιά μην τρελαινομαστε, το καναμε κ περσι με Πελκα σε κάποιο βαθμο..
Αλλο χαρακτηριστικα κ ποιότητα, και αλλο αξια και προσωπικότητα..
Τα 1α σιγουρα μπορούν ανετα να φανούν στα φιλικα, αλλα τα 2α αποδεικνύονται σε βαθος χρονου απτη σταθεροτητα και τα νουμερα και κυρίως αε δύσκολα/απαιτητικα ματς..
Πειτε για Σαχοφ γνωμες ρε!
Μενταλιτυ, ποιότητα αλλα και κορμί Ιβιτς μου βγαζει.
Αλλο χαρακτηριστικα κ ποιότητα, και αλλο αξια και προσωπικότητα..
Τα 1α σιγουρα μπορούν ανετα να φανούν στα φιλικα, αλλα τα 2α αποδεικνύονται σε βαθος χρονου απτη σταθεροτητα και τα νουμερα και κυρίως αε δύσκολα/απαιτητικα ματς..
Πειτε για Σαχοφ γνωμες ρε!
Μενταλιτυ, ποιότητα αλλα και κορμί Ιβιτς μου βγαζει.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
O Tσιμιροτ παντος παντα με τη μπαλα στα ποδια βγαζει πολυ ποιοτητα. Ειναι πολυ καλος στο κουβαλημα της μπαλας απο πισω μπροστα.MANIAKOS έγραψε:Εμενα τσιμι χαρισης με προβλημάτισαν σημερα
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1830
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Καλό είναι και αυτοί που δεν πήγαν καλά να κριθούν κατά τη διάρκεια της χρονιάς