Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2899
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Με τετοιο σακοφ νομιζω τζιολη θα δουμε πολυ λιγο.. παρς πολυ θετικος.. μ αρεσει ο μπισεσβαρ που ζητςεθ μπαλα συνεχεια ... ο γκαρι παιζει σαν πιωμενος
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ρε παιδια ακριβως αυτο ειναι το προβλημα με τον Κλαους. Ναι, δεν υπαρχει καλη τροφοδωτιση σημερα, αλλα το θεμα ειναι οτι δεν μπορει οταν δεν ερχοντε οι μπαλιες να εισαι ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ.
Γιαυτο ζηταμε τον επιθετικο που θα δημιουργησει και κατι μονος του. Εγω δεν απαιτω απο τον Κλαους πραγματα που δε μπορει, γι αυτο χρειαζεται και κατι λιγο καλυτερο.
Γιαυτο ζηταμε τον επιθετικο που θα δημιουργησει και κατι μονος του. Εγω δεν απαιτω απο τον Κλαους πραγματα που δε μπορει, γι αυτο χρειαζεται και κατι λιγο καλυτερο.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Οτι πεις...για αυτο δεν κοβουμε με τιποτα.CCCP έγραψε:Ο Κατσε ειναι ασχετος αμυντικα οποτε αν ηταν μεσα σε τι ακριβως θα βοηθουσε? Η μθπως ειναι καλος στην αναπτυξη? σε τι ακριβως ειναι καλος ο Κατσε?
Ειλικρινα δεν εχω καμια εμπαθεια ουτε αντιπαθεια με το παιδι αλλα αυτα μου εχει δειξει τοσα χρονια. Ο Τζιολης τουλαχιστον ξερει τη θεση στο 6.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Το ζητημα ειναι οτι η ομαδα πρεπει να εκμεταλλευεται και τον επιθετικο.CCCP έγραψε:Ρε παιδια ακριβως αυτο ειναι το προβλημα με τον Κλαους. Ναι, δεν υπαρχει καλη τροφοδωτιση σημερα, αλλα το θεμα ειναι οτι δεν μπορει οταν δεν ερχοντε οι μπαλιες να εισαι ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ.
Γιαυτο ζηταμε τον επιθετικο που θα δημιουργησει και κατι μονος του. Εγω δεν απαιτω απο τον Κλαους πραγματα που δε μπορει, γι αυτο χρειαζεται και κατι λιγο καλυτερο.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Τοσες σεντρες και πλαγιοκοποιήσεις και δεν υπάρχει παίκτης να βάλει την μπαλα στα δικτυα.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω πως ο Μινος εγινε δημοσιογραφος...
τραγικος σχολιασμος παιχνιδιου...
μαυρη ειν η νυχτα στα βουνα!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
τραγικος σχολιασμος παιχνιδιου...
μαυρη ειν η νυχτα στα βουνα!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1830
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ο Κάμπος είναι μεγάλη παιχτάρα!
Δεν νομίζω να βγει από την ενδεκάδα
Δεν νομίζω να βγει από την ενδεκάδα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Και αυτο γιατι για να κανεις πρωταθλιτισμο πρεπει να μπορεις να περνεις γκολ οσο ποιο ευκολα γινεται και απο το τιποτα κι ολας αν γινεται. Ο Κλαους θα τις τελειωσει τις φασεις αν του ερθουν αλλα αν δεν ερθουν δεν μπορει να κανει το γκολ απο το τιποτα.
Δεν ειναι το προβλημα για μενα το να μην παιζει ο Κλαους ειναι οτι θελει ΚΙ ΑΛΛΟ ακομα. Δεν μπορεις να λες οχι καλα ειμαστε εδω ας μην προσπαθησουμε να βρουμε Κλαους+. Οταν θες μεγαλα πραγματα ψαχνεις να βελτιωθεις οσο περισσοτερο γινεται.
Δεν ειναι το προβλημα για μενα το να μην παιζει ο Κλαους ειναι οτι θελει ΚΙ ΑΛΛΟ ακομα. Δεν μπορεις να λες οχι καλα ειμαστε εδω ας μην προσπαθησουμε να βρουμε Κλαους+. Οταν θες μεγαλα πραγματα ψαχνεις να βελτιωθεις οσο περισσοτερο γινεται.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
α ρε καμπος αλογο!πολλα κιλα μπαλα!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Φυσικα και πρεπει, γιαυτο και εχω επισημανει απο την αρχη οτι το προβλημα ειναι στην τελικη πασα οχι ο Κλαους.sourmenetes έγραψε: Το ζητημα ειναι οτι η ομαδα πρεπει να εκμεταλλευεται και τον επιθετικο.
ΑΛΛΟ ΟΜΩΣ το θεμα του τι προσφερει ο Κλαους οταν δεν βγαινουν οι πασες.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Είμαστε μία ταχύτητα κάτω, βαριά πόδια
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Βάλτο
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
τις φασεις μας παντως τις κανουμε κι ας τα χανουμε!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk