Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από sourmenetes »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Θα γίνω joshua αλλά η λογική εκεί πάει. Δεν ταιριάζουν οι Τζαβέλλας με τον Crespo μαζί, αντίθετα ο ένας αντικαθιστά τον άλλο. Όπως συμβαίνει και με τους Μαλεζά και Χατζη.
Χωρις να δεις μη βαζεις το χερι σου στη φωτια.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

καλυτερη κληρωση μονο η αντερλεχτ θα ηταν
βεβαια δεν σημαινει πως περασαμε! με τον αγιαξ παιζουμε οχι με τα ανω κραβαρα
ιδιως τωρα με το αμφιβολου ποιοτητας κεντρο αμυναςπου εχουμε ολα παιζονται
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από simba »

sourmenetes έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:Θα γίνω joshua αλλά η λογική εκεί πάει. Δεν ταιριάζουν οι Τζαβέλλας με τον Crespo μαζί, αντίθετα ο ένας αντικαθιστά τον άλλο. Όπως συμβαίνει και με τους Μαλεζά και Χατζη.
Χωρις να δεις μη βαζεις το χερι σου στη φωτια.
Να δεις που, στα φιλικα?
Ή στα επισημα να το μαθεις απο πρωτο χερι κ να το πληρωσεις?
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από sourmenetes »

Εχεις προκαταβαλει το αποτελεσμα simba,αρα δεν εχει λογικη να απαντησω...
Marianov6
Δημοσιεύσεις: 1186
Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 22:12

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Marianov6 »

Παιζει ρολο και ο αντιπαλος και το παιχνιδι. Στο ΠΑΟΚ - Αγιαξ πχ, ειναι προτιμοτερο το διδυμο Κρεσπο-Τζαβελλας ενω στο Αγιαξ - ΠΑΟΚ ειναι προτιμοτερο το Μαλεζας Τζαβελλας
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από simba »

sourmenetes έγραψε:Εχεις προκαταβαλει το αποτελεσμα simba,αρα δεν εχει λογικη να απαντησω...
Ρε συ κανενα αποτέλεσμα δν εχω προκαταβαλει, η ποδοσφαιρική λογικη τι επιτασσει..
Οπως ημασταν με βιτορ τζαβελλα κ υποφεραμε ψηλα. Δλδ πρεπει να το δοκιμασουμε για να ικανοποιηθει ο εγωισμος μας?

Μαριανο,αν δν ειναι ετοιμος ο Βαρελα στη ρεβανς, συμφωνω..
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από logios »

Θα υποφέρουμε αν αυτοί είναι ψηλά κορμιά, κάτι που αν ισχύουν τα παραπάνω που έγραψε συμφορουμίτης, μία χαρά θα είναι το δίδυμο Τζαβ Κρεσπο που θα προσφέρει επιπλέον ταχύτητα.

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

αμα ειναι ψηλα κορμια και βαλεις τζαβ κρεσπο διδυμο θα σε γλεντησουν στα στημενα και στις κεφαλιες
και ετσι που δεν βγαινει και ο γλυκος θα ειναι λουκουμι γι αυτους

δεν γινεται να μην ξεκινησει χωρις ψηλο στοπερ

αλλα και ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη
ευχης εργον θα ηταν να ειχαμε τον σερβο στο ματς
Dimg4

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Dimg4 »

Τζαλμα Γκαρι Πελκας με Κλαους μπροστα και ας ψαχνουν να βρουν τι τους χτυπησε
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από prist64 »

GoMaRoS έγραψε: όποιος δεν μπορεί να τρέξει να μαρκάρει, να κλείσει χώρους, δεν έχει θέση στην ενδεκάδα :D
αυτο

Απο το υπαρχον ροστερ,οποιος μπορει και αξιζει να παιζει.

Καλα παιδια και φιλοτιμους.......χορτασαμε.
Dimg4

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Dimg4 »

Οχι που δε θα το ελεγες
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Sera4 »

prist64 έγραψε:Καλα παιδια και φιλοτιμους.......χορτασαμε.
καλα ο ΠΑΟΚ γενικα με τους φιλοτιμους ειχε μια σχεση ερωτικη θα ελεγα :lol:

κανε εκει τα ευχελαια σου ρε παπα και ολα καλα θα πανε :nairepaok:
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από prist64 »

Dimg4 έγραψε:Οχι που δε θα το ελεγες
Mε αδικεις :lol: :lol: ,γενικα μιλαω και μονο για το υπαρχον ροστερ.

ΥΓ Βαλε κανενα εμοτικον :mrgreen: για να μην σε παρεξηγησουν.

Εγω καταλαβα το χιουμορ σου,καποιοι αλλοι ομως.....?
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από prist64 »

Sera4 έγραψε:
prist64 έγραψε:Καλα παιδια και φιλοτιμους.......χορτασαμε.
καλα ο ΠΑΟΚ γενικα με τους φιλοτιμους ειχε μια σχεση ερωτικη θα ελεγα :lol:

κανε εκει τα ευχελαια σου ρε παπα και ολα καλα θα πανε :nairepaok:
Το κακο με μας ειναι οτι ειμαστε συναισθηματικοι και
δεν ειμαστε πραγματιστες.

Εγω ας πουμε ειμαι ΚΑΙ κυνηγος.
Εχω 2 κυνηγοσκυλα,μανα και κορη.
Η μανα μεγαλωσε,επειδη μου χαρισε καλες στιγμες την φροντιζω οπως και πρωτα,
την βγαζω βολτες και μερικες φορες και στο κυνηγι,αλλά για παρτυ της δεν εχω απαιτησεις.

Οταν θελω αποτελεσματα και να μην χανω τον χρονο μου πηγαινω με την κορη. ;)

γιατι ειναι καλη τακτικα,εχει μεγαλη αντοχη και ταχυτητα,μαρκαρει,
και εχει χαρισμα το ευκολο ..........γκολ.

:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από sic-4 »

paok87 έγραψε:To web της ΕΤ3 δεν πιανει στο εξωτερικό, ας ελπίσουμε να βαλουν λινκ τα χανουμια
οσοι εισαστε εξωτερικο, αν δεν λειτουργει το web tv της ΕΤ3, δοκιμαστε να κανετε οτι κανουμε απο Ελλαδα για να δουμε το laola. Βαλτε το extension zenmate η καποιο παρομοιο που επιτρεπει να φαινεσαι απο διαφορετικη χωρα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”