Χωρις να δεις μη βαζεις το χερι σου στη φωτια.ΑποστόληςΑ έγραψε:Θα γίνω joshua αλλά η λογική εκεί πάει. Δεν ταιριάζουν οι Τζαβέλλας με τον Crespo μαζί, αντίθετα ο ένας αντικαθιστά τον άλλο. Όπως συμβαίνει και με τους Μαλεζά και Χατζη.
Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
καλυτερη κληρωση μονο η αντερλεχτ θα ηταν
βεβαια δεν σημαινει πως περασαμε! με τον αγιαξ παιζουμε οχι με τα ανω κραβαρα
ιδιως τωρα με το αμφιβολου ποιοτητας κεντρο αμυναςπου εχουμε ολα παιζονται
βεβαια δεν σημαινει πως περασαμε! με τον αγιαξ παιζουμε οχι με τα ανω κραβαρα
ιδιως τωρα με το αμφιβολου ποιοτητας κεντρο αμυναςπου εχουμε ολα παιζονται
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Να δεις που, στα φιλικα?sourmenetes έγραψε:Χωρις να δεις μη βαζεις το χερι σου στη φωτια.ΑποστόληςΑ έγραψε:Θα γίνω joshua αλλά η λογική εκεί πάει. Δεν ταιριάζουν οι Τζαβέλλας με τον Crespo μαζί, αντίθετα ο ένας αντικαθιστά τον άλλο. Όπως συμβαίνει και με τους Μαλεζά και Χατζη.
Ή στα επισημα να το μαθεις απο πρωτο χερι κ να το πληρωσεις?
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Εχεις προκαταβαλει το αποτελεσμα simba,αρα δεν εχει λογικη να απαντησω...
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Παιζει ρολο και ο αντιπαλος και το παιχνιδι. Στο ΠΑΟΚ - Αγιαξ πχ, ειναι προτιμοτερο το διδυμο Κρεσπο-Τζαβελλας ενω στο Αγιαξ - ΠΑΟΚ ειναι προτιμοτερο το Μαλεζας Τζαβελλας
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ρε συ κανενα αποτέλεσμα δν εχω προκαταβαλει, η ποδοσφαιρική λογικη τι επιτασσει..sourmenetes έγραψε:Εχεις προκαταβαλει το αποτελεσμα simba,αρα δεν εχει λογικη να απαντησω...
Οπως ημασταν με βιτορ τζαβελλα κ υποφεραμε ψηλα. Δλδ πρεπει να το δοκιμασουμε για να ικανοποιηθει ο εγωισμος μας?
Μαριανο,αν δν ειναι ετοιμος ο Βαρελα στη ρεβανς, συμφωνω..
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Θα υποφέρουμε αν αυτοί είναι ψηλά κορμιά, κάτι που αν ισχύουν τα παραπάνω που έγραψε συμφορουμίτης, μία χαρά θα είναι το δίδυμο Τζαβ Κρεσπο που θα προσφέρει επιπλέον ταχύτητα.
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
αμα ειναι ψηλα κορμια και βαλεις τζαβ κρεσπο διδυμο θα σε γλεντησουν στα στημενα και στις κεφαλιες
και ετσι που δεν βγαινει και ο γλυκος θα ειναι λουκουμι γι αυτους
δεν γινεται να μην ξεκινησει χωρις ψηλο στοπερ
αλλα και ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη
ευχης εργον θα ηταν να ειχαμε τον σερβο στο ματς
και ετσι που δεν βγαινει και ο γλυκος θα ειναι λουκουμι γι αυτους
δεν γινεται να μην ξεκινησει χωρις ψηλο στοπερ
αλλα και ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη
ευχης εργον θα ηταν να ειχαμε τον σερβο στο ματς
-
Dimg4
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Τζαλμα Γκαρι Πελκας με Κλαους μπροστα και ας ψαχνουν να βρουν τι τους χτυπησε
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
αυτοGoMaRoS έγραψε: όποιος δεν μπορεί να τρέξει να μαρκάρει, να κλείσει χώρους, δεν έχει θέση στην ενδεκάδα![]()
Απο το υπαρχον ροστερ,οποιος μπορει και αξιζει να παιζει.
Καλα παιδια και φιλοτιμους.......χορτασαμε.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
καλα ο ΠΑΟΚ γενικα με τους φιλοτιμους ειχε μια σχεση ερωτικη θα ελεγαprist64 έγραψε:Καλα παιδια και φιλοτιμους.......χορτασαμε.
κανε εκει τα ευχελαια σου ρε παπα και ολα καλα θα πανε
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Mε αδικειςDimg4 έγραψε:Οχι που δε θα το ελεγες
ΥΓ Βαλε κανενα εμοτικον
Εγω καταλαβα το χιουμορ σου,καποιοι αλλοι ομως.....?
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Το κακο με μας ειναι οτι ειμαστε συναισθηματικοι καιSera4 έγραψε:καλα ο ΠΑΟΚ γενικα με τους φιλοτιμους ειχε μια σχεση ερωτικη θα ελεγαprist64 έγραψε:Καλα παιδια και φιλοτιμους.......χορτασαμε.![]()
κανε εκει τα ευχελαια σου ρε παπα και ολα καλα θα πανε
δεν ειμαστε πραγματιστες.
Εγω ας πουμε ειμαι ΚΑΙ κυνηγος.
Εχω 2 κυνηγοσκυλα,μανα και κορη.
Η μανα μεγαλωσε,επειδη μου χαρισε καλες στιγμες την φροντιζω οπως και πρωτα,
την βγαζω βολτες και μερικες φορες και στο κυνηγι,αλλά για παρτυ της δεν εχω απαιτησεις.
Οταν θελω αποτελεσματα και να μην χανω τον χρονο μου πηγαινω με την κορη.
γιατι ειναι καλη τακτικα,εχει μεγαλη αντοχη και ταχυτητα,μαρκαρει,
και εχει χαρισμα το ευκολο ..........γκολ.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
οσοι εισαστε εξωτερικο, αν δεν λειτουργει το web tv της ΕΤ3, δοκιμαστε να κανετε οτι κανουμε απο Ελλαδα για να δουμε το laola. Βαλτε το extension zenmate η καποιο παρομοιο που επιτρεπει να φαινεσαι απο διαφορετικη χωρα.paok87 έγραψε:To web της ΕΤ3 δεν πιανει στο εξωτερικό, ας ελπίσουμε να βαλουν λινκ τα χανουμια