Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Εκτός αν πρόκειται για παίκτες που ειδοποιήθηκαν ότι δεν υπολογίζονται και προορίζονται είτε για δανεισμό είτε για πώληση.
Εκτός από τους μάνατζερ των Τζεβέλα, Μακ, Κάτσε και Ζάιρο είναι και άλλοι εκεί;
Εκτός από τους μάνατζερ των Τζεβέλα, Μακ, Κάτσε και Ζάιρο είναι και άλλοι εκεί;
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Σε αμυνα που εφαγε 32 γκολ σε 30 αγωνες.joshua έγραψε:Το παλικαρι παντως πιο πανω εχει ενα δικιο.Το οτι σχεδον ολοι συμφωνουμε πως ο Τζαβελλας ειναι ο καλυτερος κεντρικος μας αμυντικος κατι μαλλον λεει για το επιπεδο και των υπολοιπων.
Απ' την μία να γελας κι απο την αλλη να κλαις.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Παπα μου, αν το λες αυτο για τζαβελλα που περα απο 3-4 γκολ π ειχε ευθυνη ή συμμετοχη, σ'ολα τ'αλλα εφταιγε ειτε η δουλειά του Ιγκορ στην άμυνα κ στο τρανζισιον ειτε εφταιγαν αλλοι παικτες (θυμιζω βιτορ,κοστα,σκονδρας,κιτσιου,λεο,ολσεν,βελλιδης,γλυκος, κλπ)
τοτε απορω τι θα λες για Κρεσπο κ Μπρκιτς κρίνοντας το παρελθον τους
τοτε απορω τι θα λες για Κρεσπο κ Μπρκιτς κρίνοντας το παρελθον τους
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Οι καλύτερες στιγμές του αγώνα με Steaua.
Φοβερή η μπαλιά του Pereyra στο 90΄ στην ευκαιρία (τετ-α-τετ) του Μυστα.
http://www.novasports.gr/web-tv/on-dema ... 4eo4PmLQ2w
Φοβερή η μπαλιά του Pereyra στο 90΄ στην ευκαιρία (τετ-α-τετ) του Μυστα.
http://www.novasports.gr/web-tv/on-dema ... 4eo4PmLQ2w
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Δεν ειπαμε να παιξει στα πιο κρισιμα ματς αλλα σχεδον στα μισα+ ματς στην Τουμπα ανετα μπορει να παιξει οπως και σε αρκετα εκτος.CCCP έγραψε:Διαφωνω με εσας που λετε για ετοιμο Γιαννουλη...ετοιμος να παιξει και να βοηθησει οταν χρειαστει ναι...ετοιμος για βασικο αριστερο μπακ σε καμια περιπτωση και απεχει πολυ ακομα.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Κάνουν που κάνουν τον κόπο κάτι να γράψουν ας κρατάνε και παρουσιολόγιο την επόμενη φορά για να μην τους ξεφεύγει κανένας. Να υποθέσω λοιπόν ότι ο Μακ κοιμάται παρέα με τον αντζέντη του; Η τελικά ο Brkic δεν είναι μόνος αλλά με παρέα για να ενημερώνονται από τη μία κοίτα να δείς που ήρθες και από την άλλη κοίτα να δείς πως είναι η ΙταλίαΑποστόληςΑ έγραψε:Από το ινπαοκ
Οι δυάδες που μοιράζονται τα δωμάτια όπως σας είχε ενημερώσει το inpaok είναι οι εξής:
Περέιρα-Κρέσπο
Τζαβελλας-Κίτσιου
Τζιολης- Μαλέζας
Ροντρίγκες-Ζάιρο
Σάχοφ- Κουλούρης
Μάτος- Τζάλμα
Αθανασιάδης-Κωνσταντινίδης
Πέλκας-Γλύκος
Βελλίδης-Σιαμπάνης
Χαρίσης-Κοροβέσης
Μελίσσας-Δημητριάδης
Γιαννούλης-Πούγγουρας
Τσίμιροτ-Λέοβατς
Χατζηισαίας-Μυστακίδης και πλέον
Κάνιας-Μπίσεσβαρ
Ο Brkic μόνος του
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Κρινω αυτα που βλεπω.simba έγραψε:Παπα μου, αν το λες αυτο για τζαβελλα που περα απο 3-4 γκολ π ειχε ευθυνη ή συμμετοχη, σ'ολα τ'αλλα εφταιγε ειτε η δουλειά του Ιγκορ στην άμυνα κ στο τρανζισιον ειτε εφταιγαν αλλοι παικτες (θυμιζω βιτορ,κοστα,σκονδρας,κιτσιου,λεο,ολσεν,βελλιδης,γλυκος, κλπ)
τοτε απορω τι θα λες για Κρεσπο κ Μπρκιτς κρίνοντας το παρελθον τους
Και μιλαω για την αμυνα συνολικα.
Αν θελεις να αναφερθουμε συγκεκριμενα για τον Τζαβελλα ευχαριστως.
Ενα ξεπερασμενο αρ μπακ,που στα τρια χρονια παρουσιας του στην ομαδα,
η καλυτερη σαιζον του ηταν περισυ που επειδη δεν ειχαμε "σοβαρο" αριστερο CB
επαιξε εκει.
Να δεχτω οτι η αμυνα ειναι συνολικη δουλεια,οτι σε ενα κεντρο με αμ. χαφ τον Τζιολη
εχεις δυσκολοτερη δουλεια,οτι δεν ειχε διπλα του καποιον που να εμπνέει εμπιστοσυνη.
Απ' την αλλη ομως για "κοντο" CB,ειναι αργος,στην αναπτυξη δεν ειναι και οτι καλυτερο,
στην μακρυνη πάσα μικρο ποσοστο επιτυχιας,μαρκαρισματα με τα χερια,"χαζα" φαουλ,
πολλα νευρα,ψευτοτσαμπουκαδες και κιτρινες καρτες.
Μεχρι να ερθει καλυτερος ειμαι μαζι του,αλλά μην τρελαθουμε κι ολας.
Ειναι ενα μετριο CB,με πολλες αδυναμιες που οταν θα φυγει αμφιβαλω οτι
θα βρει εξ ισου καλο συμβολαιο και αναλογη ομαδα.
Αυτο που τον "σωζει" ειναι οτι βγαζει παθος που μεταδιδει και στους υπολοιπους.
Για τον χαρακτηρα του δεν μπορω να ειμαι σιγουρος.
Απ' τα τεκταινομενα διεκρινα οτι,
οταν ηταν σε αμφισβητιση φαινοταν προβληματικος και αδιαφορος,
ενω οταν απεκτησε ερεισμα και ανεβηκε η ψυχολογια του,εγαλε αυτο το παθος που ειπα
και συμπριφεροτανε πιο "ομαδικα".
Συπερασματικα,ενας παικτης που μπορει να εχει θεση στο ροστερ,οχι για βασικος,
επ' ουδενί λόγω ο ηγετης της αμυνας,και σε καμμία περιπτωση αρχηγος.
ΥΓ Κι εγω θα ηθελα ενα Jeep Cherokee για το βουνο(κυνηγος γαρ)
αλλά επειδη η τσεπη μου αντεχει Lada Niva(και αν) εκθειαζω τα προτερηματα του,εκτος δρομου.
Το οτι κανω 200 εως και 400χλμ ασφαλτο και 30-40 χωμα,ειναι άλλου παπά ευαγγελιο.
Αντε Γιωργαρε και οι υπολοιποι,4 ματσακια μας χωριζουν απο το ονειρο,
11 εμεις,11 κι αυτοι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος prist64 την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 00:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Δημητρης17
- Δημοσιεύσεις: 1148
- Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ναι αλλα σ' αυτα τα 30 - 40 χλμ στο χωμα, λασπη, βραχια, αμμο, χιονι, οτι τερραίν τελος παντων, περνας απο πανω απ οτι κινειται, ακομη κι αν φορας τα σχεδον street μαμίσια λασιχα του Νίβα. Κι αν κουμπωσεις ολους τους λεβιεδες (μπλοκε κ' κοντο διαφορικο) συν τη μονιμη τετρακινηση... θα εχεις προσεξει οτι το αμαξι χοροπηδαει, δεν τσουλαει!!!prist64 έγραψε:
ΥΓ Κι εγω θα ηθελα ενα Jeep Cherokee για το βουνο(κυνηγος γαρ)
αλλά επειδη η τσεπη μου αντεχει Lada Niva(και αν) εκθειαζω τα προτερηματα του,εκτος δρομου.
Το οτι κανω 200 εως και 400χλμ ασφαλτο και 30-40 χωμα,ειναι άλλου παπά ευαγγελιο.
:
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
+μφωνώ απόλυτα παπά μου αλλά το επισημασμένο είναι πολλές φορές πολύ σημαντικόprist64 έγραψε:Κρινω αυτα που βλεπω.simba έγραψε:Παπα μου, αν το λες αυτο για τζαβελλα που περα απο 3-4 γκολ π ειχε ευθυνη ή συμμετοχη, σ'ολα τ'αλλα εφταιγε ειτε η δουλειά του Ιγκορ στην άμυνα κ στο τρανζισιον ειτε εφταιγαν αλλοι παικτες (θυμιζω βιτορ,κοστα,σκονδρας,κιτσιου,λεο,ολσεν,βελλιδης,γλυκος, κλπ)
τοτε απορω τι θα λες για Κρεσπο κ Μπρκιτς κρίνοντας το παρελθον τους
Και μολαω για την αμυνα συνολικα.
Αν θελεις να αναφερθουμε συγκεκριμενα για τον Τζαβελλα ευχαριστως.
Ενα ξεπερασμενο αρ μπακ,που στα τρια χρονια παρουσιας του στην ομαδα,
η καλυτερη σαιζον του ηταν περισυ που επειδη δεν ειχαμε "σοβαρο" αριστερο CB
επαιξε εκει.
Να δεχτω οτι η αμυνα ειναι συνολικη δουλεια,οτι σε ενα κεντρο με αμ. χαφ τον Τζιολη
εχεις δυσκολοτερη δουλεια,οτι δεν ειχε διπλα του καποιον που να εμπνέει εμπιστοσυνη.
Απ' την αλλη ομως για "κοντο" CB,ειναι αργος,στην αναπτυξη δεν ειναι και οτι καλυτερο,
στην μακρυνη πάσα μικρο ποσοστο επιτυχιας,μαρκαρισματα με τα χερια,"χαζα" φαουλ,
πολλα νευρα,ψευτοτσαμπουκαδες και κιτρινες καρτες.
Μεχρι να ερθει καλυτερος ειμαι μαζι του,αλλά μην τρελαθουμε κι ολας.
Ειναι ενα μετριο CB,με πολλες αδυναμιες που οταν θα φυγει αμφιβαλω οτι
θα βρει εξ ισου καλο συμβολαιο και αναλογη ομαδα.
Αυτο που τον "σωζει" ειναι οτι βγαζει παθος που μεταδιδει και στους υπολοιπους.
Για τον χαρακτηρα του δεν μπορω να ειμαι σιγουρος.
Απ' τα τεκταινομενα διεκρινα οτι,
οταν ηταν σε αμφισβητιση φαινοταν προβληματικος και αδιαφορος,
ενω οταν απεκτησε ερεισμα και ανεβηκε η ψυχολογια του,εγαλε αυτο το παθος που ειπα
και συμπριφεροτανε πιο "ομαδικα".
Συπερασματικα,ενας παικτης που μπορει να εχει θεση στο ροστερ,οχι για βασικος,
επ' ουδενί λόγω ο ηγετης της αμυνας,και σε καμμία περιπτωση αρχηγος.
ΥΓ Κι εγω θα ηθελα ενα Jeep Cherokee για το βουνο(κυνηγος γαρ)
αλλά επειδη η τσεπη μου αντεχει Lada Niva(και αν) εκθειαζω τα προτερηματα του,εκτος δρομου.
Το οτι κανω 200 εως και 400χλμ ασφαλτο και 30-40 χωμα,ειναι άλλου παπά ευαγγελιο.
Αντε Γιωργαρε και οι υπολοιποι,4 ματσακια μας χωριζουν απο το ονειρο,
11 εμεις,11 κι αυτοι.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Δημητρης17
- Δημοσιεύσεις: 1148
- Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Χρειαζομαστε κεντρικο αμυντικο, και σεντερ φορ, ψιλοακριβους!!! Αυτη ειναι η πρωτη αναγνωση απο τα τρια ως τωρα φιλικα. Δεν μιλαμε πια για κοφτη, γιατι ο Κανιας αποκτηθηκε ηδη. Επισης, αν τελικα φυγει ο Μακ (πραγμα που απευχομαι), θα πρεπει να ψαχτουμε για αλλη μια εξτρεμάρα, επιπεδου Τζαλμα, Ροντριγκεζ, Μακ κλπ. Γιατι αν οχι, ειμαστε μια απ τα ιδια τελικα στις πτερυγες, δεν εγινε καμμια ενισχυση, απλα αντικατασταθηκε ο Μακ μ εναν ισαξιο του παιχτη. Αντε και λιγο καλυτερον. Στην ουσια, μια απ τα ιδια.
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8891
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Είδα τα HL του χθεσινου αγώνα ,το πεσίμο που εγινε απο τους δημοσιογράφους στο Κρέσπο δεν μπορώ να καταλάβω. Γνωστές οι αδυναμίες του Τζιόλη σε καιρους με βαρύ πρόγραμμα,προετοιμασία και συνεχομενοι αγώνες . Δεν νομιζω οτι θα ειναι βασικός φέτος ,μακάρι ο Κανια να είναι καλά .
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Πατερ μου σχολιασα το αν κ σε τι βαθμο μπορει να γινει κριτική με το κριτηριο "συμμετοχή σε αμυνα με 32 γκολ/30 αγωνες" και αναρωτηθηκα αν ισχυει το ίδιο στα αντίστοιχα (μπορεί κ χειροτερα) στατς των Κρεσπο κ Μπρικτς..
Τωρα στο ατομικο που το πηγες, σε καποια σημεια θεωρω οτι εισαι υπερβολικος..
Σε πολλα παιχνίδια φετος ηταν εξαιρετικος κ μας εσωσε με καιριες επεμβασεις ή ασιστ, στα περισσοτερα ηταν σταθεροτατος κ πανταχού παρων και ειχε λιγες γκελες..
Αν συνδυάσεις αυτα με τη βοηθεια στην ανάπτυξη, το παθος, την ηγετικοτητα και ενα συμβολαιο κατω απο 450,
θα ελεγα ..."ουτε του παπα"
Και λογω ολων αυτων παραβλέπονται τα αλλα τα χαζα, αγκαλιτσες,φιλακια,καρτες και γενικα bordeline ψυχακιας
Πάντως σε κάποιες περιπτώσεις και αυτα ειναι ωφελιμα γτ σπάνε την ψυχολογία του επιθετικού
Απλα οχι σε μονιμη βαση.
Δεν ειναι ο υψηλου επιπέδου στοπερ, αλλα σε σχεση με αλλους κ μαυτα π παιρνει ειναι σουπερ.
Οσο συνεχιζει τέτοιες εμφανισεις και μεχρι να ερθουν 1-2 παικταραδες που χρειαζομαστε, αρεσει δεν αρεσει, θαναι βασικός κ αναντικατάστατος.
Τωρα οσο για τα περι χαρακτηρα, και ο Λινο να ερχόταν αντιμετωπος με τα κομπλεξ κ την εμμονη καταδιωξης του βοσκου και τον στρατο του, ως προβληματικός και αδιαφορος θα εμενε στην κοινή γνωμη..
Την ευλογια σου!

Τωρα στο ατομικο που το πηγες, σε καποια σημεια θεωρω οτι εισαι υπερβολικος..
Σε πολλα παιχνίδια φετος ηταν εξαιρετικος κ μας εσωσε με καιριες επεμβασεις ή ασιστ, στα περισσοτερα ηταν σταθεροτατος κ πανταχού παρων και ειχε λιγες γκελες..
Αν συνδυάσεις αυτα με τη βοηθεια στην ανάπτυξη, το παθος, την ηγετικοτητα και ενα συμβολαιο κατω απο 450,
θα ελεγα ..."ουτε του παπα"
Και λογω ολων αυτων παραβλέπονται τα αλλα τα χαζα, αγκαλιτσες,φιλακια,καρτες και γενικα bordeline ψυχακιας
Πάντως σε κάποιες περιπτώσεις και αυτα ειναι ωφελιμα γτ σπάνε την ψυχολογία του επιθετικού
Δεν ειναι ο υψηλου επιπέδου στοπερ, αλλα σε σχεση με αλλους κ μαυτα π παιρνει ειναι σουπερ.
Οσο συνεχιζει τέτοιες εμφανισεις και μεχρι να ερθουν 1-2 παικταραδες που χρειαζομαστε, αρεσει δεν αρεσει, θαναι βασικός κ αναντικατάστατος.
Τωρα οσο για τα περι χαρακτηρα, και ο Λινο να ερχόταν αντιμετωπος με τα κομπλεξ κ την εμμονη καταδιωξης του βοσκου και τον στρατο του, ως προβληματικός και αδιαφορος θα εμενε στην κοινή γνωμη..
Την ευλογια σου!
- Duke_Rolson
- Δημοσιεύσεις: 432
- Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
αφού ο σασταλεγα είναι ο καλύτερος πελάτης τους..panpangr77 έγραψε:Είδα τα HL του χθεσινου αγώνα ,το πεσίμο που εγινε απο τους δημοσιογράφους στο Κρέσπο δεν μπορώ να καταλάβω. Γνωστές οι αδυναμίες του Τζιόλη σε καιρους με βαρύ πρόγραμμα,προετοιμασία και συνεχομενοι αγώνες . Δεν νομιζω οτι θα ειναι βασικός φέτος ,μακάρι ο Κανια να είναι καλά .
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
simba τον Γλυκο τον στοιχειωνει το γκολ με τον ατρομητο και τον Τζαβελλα η φαση της τριπολης.
Για μερικους αυτες οι δυο φασεις ειναι αρκετες για συμπερασματα.
Δικαιωμα του καθενος να εχει την αποψη του.
Παπα εννοειται οτι δεν παει για σενα το απο πανω,ειμαι σιγουρος οτι εχεις σχηματισει αποψη απο το συνολο των εμφανισεων εν προκειμενω του Ταβελλα,απλα να ξερεις οτι διαφωνω οσο δεν παει.
Για μερικους αυτες οι δυο φασεις ειναι αρκετες για συμπερασματα.
Δικαιωμα του καθενος να εχει την αποψη του.
Παπα εννοειται οτι δεν παει για σενα το απο πανω,ειμαι σιγουρος οτι εχεις σχηματισει αποψη απο το συνολο των εμφανισεων εν προκειμενω του Ταβελλα,απλα να ξερεις οτι διαφωνω οσο δεν παει.