Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Spiros_S »

Εκτός αν πρόκειται για παίκτες που ειδοποιήθηκαν ότι δεν υπολογίζονται και προορίζονται είτε για δανεισμό είτε για πώληση.

Εκτός από τους μάνατζερ των Τζεβέλα, Μακ, Κάτσε και Ζάιρο είναι και άλλοι εκεί;
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από prist64 »

joshua έγραψε:Το παλικαρι παντως πιο πανω εχει ενα δικιο.Το οτι σχεδον ολοι συμφωνουμε πως ο Τζαβελλας ειναι ο καλυτερος κεντρικος μας αμυντικος κατι μαλλον λεει για το επιπεδο και των υπολοιπων.
Σε αμυνα που εφαγε 32 γκολ σε 30 αγωνες.

Απ' την μία να γελας κι απο την αλλη να κλαις.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από simba »

Παπα μου, αν το λες αυτο για τζαβελλα που περα απο 3-4 γκολ π ειχε ευθυνη ή συμμετοχη, σ'ολα τ'αλλα εφταιγε ειτε η δουλειά του Ιγκορ στην άμυνα κ στο τρανζισιον ειτε εφταιγαν αλλοι παικτες (θυμιζω βιτορ,κοστα,σκονδρας,κιτσιου,λεο,ολσεν,βελλιδης,γλυκος, κλπ)

τοτε απορω τι θα λες για Κρεσπο κ Μπρκιτς κρίνοντας το παρελθον τους :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι καλύτερες στιγμές του αγώνα με Steaua.
Φοβερή η μπαλιά του Pereyra στο 90΄ στην ευκαιρία (τετ-α-τετ) του Μυστα.

http://www.novasports.gr/web-tv/on-dema ... 4eo4PmLQ2w
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από sourmenetes »

CCCP έγραψε:Διαφωνω με εσας που λετε για ετοιμο Γιαννουλη...ετοιμος να παιξει και να βοηθησει οταν χρειαστει ναι...ετοιμος για βασικο αριστερο μπακ σε καμια περιπτωση και απεχει πολυ ακομα.
Δεν ειπαμε να παιξει στα πιο κρισιμα ματς αλλα σχεδον στα μισα+ ματς στην Τουμπα ανετα μπορει να παιξει οπως και σε αρκετα εκτος.
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από tzelas »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Από το ινπαοκ

Οι δυάδες που μοιράζονται τα δωμάτια όπως σας είχε ενημερώσει το inpaok είναι οι εξής:

Περέιρα-Κρέσπο

Τζαβελλας-Κίτσιου

Τζιολης- Μαλέζας

Ροντρίγκες-Ζάιρο

Σάχοφ- Κουλούρης

Μάτος- Τζάλμα

Αθανασιάδης-Κωνσταντινίδης

Πέλκας-Γλύκος

Βελλίδης-Σιαμπάνης

Χαρίσης-Κοροβέσης

Μελίσσας-Δημητριάδης

Γιαννούλης-Πούγγουρας

Τσίμιροτ-Λέοβατς

Χατζηισαίας-Μυστακίδης και πλέον

Κάνιας-Μπίσεσβαρ

Ο Brkic μόνος του
Κάνουν που κάνουν τον κόπο κάτι να γράψουν ας κρατάνε και παρουσιολόγιο την επόμενη φορά για να μην τους ξεφεύγει κανένας. Να υποθέσω λοιπόν ότι ο Μακ κοιμάται παρέα με τον αντζέντη του; Η τελικά ο Brkic δεν είναι μόνος αλλά με παρέα για να ενημερώνονται από τη μία κοίτα να δείς που ήρθες και από την άλλη κοίτα να δείς πως είναι η Ιταλία :P
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από prist64 »

simba έγραψε:Παπα μου, αν το λες αυτο για τζαβελλα που περα απο 3-4 γκολ π ειχε ευθυνη ή συμμετοχη, σ'ολα τ'αλλα εφταιγε ειτε η δουλειά του Ιγκορ στην άμυνα κ στο τρανζισιον ειτε εφταιγαν αλλοι παικτες (θυμιζω βιτορ,κοστα,σκονδρας,κιτσιου,λεο,ολσεν,βελλιδης,γλυκος, κλπ)

τοτε απορω τι θα λες για Κρεσπο κ Μπρκιτς κρίνοντας το παρελθον τους :mrgreen:
Κρινω αυτα που βλεπω.
Και μιλαω για την αμυνα συνολικα.
Αν θελεις να αναφερθουμε συγκεκριμενα για τον Τζαβελλα ευχαριστως.

Ενα ξεπερασμενο αρ μπακ,που στα τρια χρονια παρουσιας του στην ομαδα,
η καλυτερη σαιζον του ηταν περισυ που επειδη δεν ειχαμε "σοβαρο" αριστερο CB
επαιξε εκει.
Να δεχτω οτι η αμυνα ειναι συνολικη δουλεια,οτι σε ενα κεντρο με αμ. χαφ τον Τζιολη
εχεις δυσκολοτερη δουλεια,οτι δεν ειχε διπλα του καποιον που να εμπνέει εμπιστοσυνη.

Απ' την αλλη ομως για "κοντο" CB,ειναι αργος,στην αναπτυξη δεν ειναι και οτι καλυτερο,
στην μακρυνη πάσα μικρο ποσοστο επιτυχιας,μαρκαρισματα με τα χερια,"χαζα" φαουλ,
πολλα νευρα,ψευτοτσαμπουκαδες και κιτρινες καρτες.
Μεχρι να ερθει καλυτερος ειμαι μαζι του,αλλά μην τρελαθουμε κι ολας.
Ειναι ενα μετριο CB,με πολλες αδυναμιες που οταν θα φυγει αμφιβαλω οτι
θα βρει εξ ισου καλο συμβολαιο και αναλογη ομαδα.
Αυτο που τον "σωζει" ειναι οτι βγαζει παθος που μεταδιδει και στους υπολοιπους.

Για τον χαρακτηρα του δεν μπορω να ειμαι σιγουρος.
Απ' τα τεκταινομενα διεκρινα οτι,
οταν ηταν σε αμφισβητιση φαινοταν προβληματικος και αδιαφορος,
ενω οταν απεκτησε ερεισμα και ανεβηκε η ψυχολογια του,εγαλε αυτο το παθος που ειπα
και συμπριφεροτανε πιο "ομαδικα".

Συπερασματικα,ενας παικτης που μπορει να εχει θεση στο ροστερ,οχι για βασικος,
επ' ουδενί λόγω ο ηγετης της αμυνας,και σε καμμία περιπτωση αρχηγος.

ΥΓ Κι εγω θα ηθελα ενα Jeep Cherokee για το βουνο(κυνηγος γαρ)
αλλά επειδη η τσεπη μου αντεχει Lada Niva(και αν) εκθειαζω τα προτερηματα του,εκτος δρομου.
Το οτι κανω 200 εως και 400χλμ ασφαλτο και 30-40 χωμα,ειναι άλλου παπά ευαγγελιο.

Αντε Γιωργαρε και οι υπολοιποι,4 ματσακια μας χωριζουν απο το ονειρο,
11 εμεις,11 κι αυτοι.

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος prist64 την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 00:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Δημητρης17
Δημοσιεύσεις: 1148
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Δημητρης17 »

prist64 έγραψε:
ΥΓ Κι εγω θα ηθελα ενα Jeep Cherokee για το βουνο(κυνηγος γαρ)
αλλά επειδη η τσεπη μου αντεχει Lada Niva(και αν) εκθειαζω τα προτερηματα του,εκτος δρομου.
Το οτι κανω 200 εως και 400χλμ ασφαλτο και 30-40 χωμα,ειναι άλλου παπά ευαγγελιο.

:
Ναι αλλα σ' αυτα τα 30 - 40 χλμ στο χωμα, λασπη, βραχια, αμμο, χιονι, οτι τερραίν τελος παντων, περνας απο πανω απ οτι κινειται, ακομη κι αν φορας τα σχεδον street μαμίσια λασιχα του Νίβα. Κι αν κουμπωσεις ολους τους λεβιεδες (μπλοκε κ' κοντο διαφορικο) συν τη μονιμη τετρακινηση... θα εχεις προσεξει οτι το αμαξι χοροπηδαει, δεν τσουλαει!!! ;) ;) Για το αμαξι μιλαω, οχι για τον Τζαβελλα!!! :lol: :lol: Οφ τοπικ...
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από nikolasf »

prist64 έγραψε:
simba έγραψε:Παπα μου, αν το λες αυτο για τζαβελλα που περα απο 3-4 γκολ π ειχε ευθυνη ή συμμετοχη, σ'ολα τ'αλλα εφταιγε ειτε η δουλειά του Ιγκορ στην άμυνα κ στο τρανζισιον ειτε εφταιγαν αλλοι παικτες (θυμιζω βιτορ,κοστα,σκονδρας,κιτσιου,λεο,ολσεν,βελλιδης,γλυκος, κλπ)

τοτε απορω τι θα λες για Κρεσπο κ Μπρκιτς κρίνοντας το παρελθον τους :mrgreen:
Κρινω αυτα που βλεπω.
Και μολαω για την αμυνα συνολικα.
Αν θελεις να αναφερθουμε συγκεκριμενα για τον Τζαβελλα ευχαριστως.

Ενα ξεπερασμενο αρ μπακ,που στα τρια χρονια παρουσιας του στην ομαδα,
η καλυτερη σαιζον του ηταν περισυ που επειδη δεν ειχαμε "σοβαρο" αριστερο CB
επαιξε εκει.
Να δεχτω οτι η αμυνα ειναι συνολικη δουλεια,οτι σε ενα κεντρο με αμ. χαφ τον Τζιολη
εχεις δυσκολοτερη δουλεια,οτι δεν ειχε διπλα του καποιον που να εμπνέει εμπιστοσυνη.

Απ' την αλλη ομως για "κοντο" CB,ειναι αργος,στην αναπτυξη δεν ειναι και οτι καλυτερο,
στην μακρυνη πάσα μικρο ποσοστο επιτυχιας,μαρκαρισματα με τα χερια,"χαζα" φαουλ,
πολλα νευρα,ψευτοτσαμπουκαδες και κιτρινες καρτες.
Μεχρι να ερθει καλυτερος ειμαι μαζι του,αλλά μην τρελαθουμε κι ολας.
Ειναι ενα μετριο CB,με πολλες αδυναμιες που οταν θα φυγει αμφιβαλω οτι
θα βρει εξ ισου καλο συμβολαιο και αναλογη ομαδα.
Αυτο που τον "σωζει" ειναι οτι βγαζει παθος που μεταδιδει και στους υπολοιπους.

Για τον χαρακτηρα του δεν μπορω να ειμαι σιγουρος.
Απ' τα τεκταινομενα διεκρινα οτι,
οταν ηταν σε αμφισβητιση φαινοταν προβληματικος και αδιαφορος,
ενω οταν απεκτησε ερεισμα και ανεβηκε η ψυχολογια του,εγαλε αυτο το παθος που ειπα
και συμπριφεροτανε πιο "ομαδικα".

Συπερασματικα,ενας παικτης που μπορει να εχει θεση στο ροστερ,οχι για βασικος,
επ' ουδενί λόγω ο ηγετης της αμυνας,και σε καμμία περιπτωση αρχηγος.

ΥΓ Κι εγω θα ηθελα ενα Jeep Cherokee για το βουνο(κυνηγος γαρ)
αλλά επειδη η τσεπη μου αντεχει Lada Niva(και αν) εκθειαζω τα προτερηματα του,εκτος δρομου.
Το οτι κανω 200 εως και 400χλμ ασφαλτο και 30-40 χωμα,ειναι άλλου παπά ευαγγελιο.

Αντε Γιωργαρε και οι υπολοιποι,4 ματσακια μας χωριζουν απο το ονειρο,
11 εμεις,11 κι αυτοι.

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
+μφωνώ απόλυτα παπά μου αλλά το επισημασμένο είναι πολλές φορές πολύ σημαντικό 8-) 8-) 8-)
Άβαταρ μέλους
Δημητρης17
Δημοσιεύσεις: 1148
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Δημητρης17 »

Χρειαζομαστε κεντρικο αμυντικο, και σεντερ φορ, ψιλοακριβους!!! Αυτη ειναι η πρωτη αναγνωση απο τα τρια ως τωρα φιλικα. Δεν μιλαμε πια για κοφτη, γιατι ο Κανιας αποκτηθηκε ηδη. Επισης, αν τελικα φυγει ο Μακ (πραγμα που απευχομαι), θα πρεπει να ψαχτουμε για αλλη μια εξτρεμάρα, επιπεδου Τζαλμα, Ροντριγκεζ, Μακ κλπ. Γιατι αν οχι, ειμαστε μια απ τα ιδια τελικα στις πτερυγες, δεν εγινε καμμια ενισχυση, απλα αντικατασταθηκε ο Μακ μ εναν ισαξιο του παιχτη. Αντε και λιγο καλυτερον. Στην ουσια, μια απ τα ιδια.
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από panpangr77 »

Είδα τα HL του χθεσινου αγώνα ,το πεσίμο που εγινε απο τους δημοσιογράφους στο Κρέσπο δεν μπορώ να καταλάβω. Γνωστές οι αδυναμίες του Τζιόλη σε καιρους με βαρύ πρόγραμμα,προετοιμασία και συνεχομενοι αγώνες . Δεν νομιζω οτι θα ειναι βασικός φέτος ,μακάρι ο Κανια να είναι καλά .
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ειναι γνωστή η τακτική τους
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από simba »

Πατερ μου σχολιασα το αν κ σε τι βαθμο μπορει να γινει κριτική με το κριτηριο "συμμετοχή σε αμυνα με 32 γκολ/30 αγωνες" και αναρωτηθηκα αν ισχυει το ίδιο στα αντίστοιχα (μπορεί κ χειροτερα) στατς των Κρεσπο κ Μπρικτς..

Τωρα στο ατομικο που το πηγες, σε καποια σημεια θεωρω οτι εισαι υπερβολικος..
Σε πολλα παιχνίδια φετος ηταν εξαιρετικος κ μας εσωσε με καιριες επεμβασεις ή ασιστ, στα περισσοτερα ηταν σταθεροτατος κ πανταχού παρων και ειχε λιγες γκελες..
Αν συνδυάσεις αυτα με τη βοηθεια στην ανάπτυξη, το παθος, την ηγετικοτητα και ενα συμβολαιο κατω απο 450,
θα ελεγα ..."ουτε του παπα" :mrgreen: :opaokara:

Και λογω ολων αυτων παραβλέπονται τα αλλα τα χαζα, αγκαλιτσες,φιλακια,καρτες και γενικα bordeline ψυχακιας :mrgreen:
Πάντως σε κάποιες περιπτώσεις και αυτα ειναι ωφελιμα γτ σπάνε την ψυχολογία του επιθετικού ;) Απλα οχι σε μονιμη βαση.

Δεν ειναι ο υψηλου επιπέδου στοπερ, αλλα σε σχεση με αλλους κ μαυτα π παιρνει ειναι σουπερ.
Οσο συνεχιζει τέτοιες εμφανισεις και μεχρι να ερθουν 1-2 παικταραδες που χρειαζομαστε, αρεσει δεν αρεσει, θαναι βασικός κ αναντικατάστατος.

Τωρα οσο για τα περι χαρακτηρα, και ο Λινο να ερχόταν αντιμετωπος με τα κομπλεξ κ την εμμονη καταδιωξης του βοσκου και τον στρατο του, ως προβληματικός και αδιαφορος θα εμενε στην κοινή γνωμη..


Την ευλογια σου!
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Duke_Rolson
Δημοσιεύσεις: 432
Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Duke_Rolson »

panpangr77 έγραψε:Είδα τα HL του χθεσινου αγώνα ,το πεσίμο που εγινε απο τους δημοσιογράφους στο Κρέσπο δεν μπορώ να καταλάβω. Γνωστές οι αδυναμίες του Τζιόλη σε καιρους με βαρύ πρόγραμμα,προετοιμασία και συνεχομενοι αγώνες . Δεν νομιζω οτι θα ειναι βασικός φέτος ,μακάρι ο Κανια να είναι καλά .
αφού ο σασταλεγα είναι ο καλύτερος πελάτης τους..
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από obanebane »

simba τον Γλυκο τον στοιχειωνει το γκολ με τον ατρομητο και τον Τζαβελλα η φαση της τριπολης.
Για μερικους αυτες οι δυο φασεις ειναι αρκετες για συμπερασματα.
Δικαιωμα του καθενος να εχει την αποψη του.
Παπα εννοειται οτι δεν παει για σενα το απο πανω,ειμαι σιγουρος οτι εχεις σχηματισει αποψη απο το συνολο των εμφανισεων εν προκειμενω του Ταβελλα,απλα να ξερεις οτι διαφωνω οσο δεν παει.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”