Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21314
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Μπράβο ρε ΠΑΟΚ!!!!
Τι ρομπες είναι αυτοί οι σπίκερ του Ακλαυτου. Πολύ κλάμα πάντως. Ήθελα πολύ να τους χώσουμε 1 γκολάκι να δω την αντίδρασή τους
Τι ρομπες είναι αυτοί οι σπίκερ του Ακλαυτου. Πολύ κλάμα πάντως. Ήθελα πολύ να τους χώσουμε 1 γκολάκι να δω την αντίδρασή τους
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
μια χαρα ειναι και αυτο το αποτελεσμα. Με Χ στην χειροτερη (0-0, 1-1) στο τελευταιο παιχνιδι ειμαστε πρωτοι οσο και να νικησει το αεκακι τον νιονιο. Whoop whoop!
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3347
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Ντροπή ρε, ούτε συνδεσμίτες να ήτανε..Παλαιολόγος έγραψε:κλαινε οι σχολιαστες
χαχαχαχαχα![]()
![]()
ισα που ακουγονται