Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21308
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Το αποτέλεσμα μετράει, άλλα 90.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από vs40 »

Μπράβο ρε ΠΑΟΚ!!!!
Τι ρομπες είναι αυτοί οι σπίκερ του Ακλαυτου. Πολύ κλάμα πάντως. Ήθελα πολύ να τους χώσουμε 1 γκολάκι να δω την αντίδρασή τους :lol:
Marianov6
Δημοσιεύσεις: 1186
Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 22:12

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Marianov6 »

μια χαρα ειναι και αυτο το αποτελεσμα. Με Χ στην χειροτερη (0-0, 1-1) στο τελευταιο παιχνιδι ειμαστε πρωτοι οσο και να νικησει το αεκακι τον νιονιο. Whoop whoop!
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3347
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από episimos73 »

Παλαιολόγος έγραψε:κλαινε οι σχολιαστες
χαχαχαχαχα :lol: :lol:

ισα που ακουγονται
Ντροπή ρε, ούτε συνδεσμίτες να ήτανε.. :redcard:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pgetsos »

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”