Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από buffalobill4 »

αδερφε δεν μας λειπει κεντρικος να μαρκαρει. ενας ανθρωπος να κρατησει λιγο τη μπαλα μας λειπει
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3347
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από episimos73 »

navigator11 έγραψε:Έχετε μαζοχιστικές τάσεις, ε; Δεν εξηγείται διαφορετικά! Τι τους ακούτε ρε;; :nairepaok:
πιο πολύ από περιέργεια ρε συ.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

συνειδητα εβαλε κεντρικο μπακ για τις σεντρες και τα στημενα τους και αδυνατισε τον αξονα και επομενως και την κυκλοφορια και επομενως την δυνατοτητα να κραταμε μπαλα κ.λπ
οτι κατσει μπροστα με τις σφαιρες
αυτο ειναι το πλανο του
για να δουμε

ρισκο μεγαλο
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

καια σκονδρας μεσα
Suleymanoglu
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2015, 13:37

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Suleymanoglu »

pirate_salonica έγραψε:
PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:
pirate_salonica έγραψε: Χαλάρωσε λίγο αδερφέ.
Γιατί να χαλαρώσει ρε φίλε, τι κακό γράφει?
Τίποτα αδερφέ απλά δεν υπάρχει λόγος να βρίζει τόσο έντονα.
Απλά βαρέθηκα τόσα χρόνια τη σκατοπροπαγανδα τους και τα άθλια ψέματα τους, για δήθεν γνήσιους δικέφαλους και χρώματα.
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8900
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από panpangr77 »

Επρεπε να μπει παικτης στο κέντρο εδω και ωρα να κλείνει τους χωρους να κρατησει και μπαλα. Με την αλλαγη του Σκονδρα ,ο Ιβιτς δεν κάνει δεν βλεπει τι του εχουν κανει τοση ώρα.
Άβαταρ μέλους
Mattias_g4
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Mattias_g4 »

Ευχαριστώ πολύ τον ΤΣΟΧΟ μου εφτιαξε την ΜΕΡΑ ΠΑΟΚΑΡΑ ΡΕ ΑΠΤΑ ΣΕΡΡΑΣ
Άβαταρ μέλους
fiorentinos
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 01:11

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από fiorentinos »

Λίγο τα ονοματεπώνυμα των σπίκερ μπορεί κάποιος να τα πει;
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Fawkes »

Κόρνερ στο 90 και αντί με πασουλα να φάμε χρόνο κάνουμε σέντρα σε μια περιοχή που έχουμε δύο παίκτες μονο

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pilotos »

Τέλος!!!

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Τελος
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pilotos »

pilotos έγραψε:Χαρισης Τζιολης κάτσε;
0-0...

SM-G935F
Λολ

SM-G935F
xpan
Δημοσιεύσεις: 1034
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: Βέροια

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από xpan »

μαλακία ματς αλλά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από hasio_john »

ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΙΒΙΤΣ .....
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

κλαινε οι σχολιαστες
χαχαχαχαχα :lol: :lol:

ισα που ακουγονται
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”