Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
αδερφε δεν μας λειπει κεντρικος να μαρκαρει. ενας ανθρωπος να κρατησει λιγο τη μπαλα μας λειπει
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3347
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
πιο πολύ από περιέργεια ρε συ.navigator11 έγραψε:Έχετε μαζοχιστικές τάσεις, ε; Δεν εξηγείται διαφορετικά! Τι τους ακούτε ρε;;
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
συνειδητα εβαλε κεντρικο μπακ για τις σεντρες και τα στημενα τους και αδυνατισε τον αξονα και επομενως και την κυκλοφορια και επομενως την δυνατοτητα να κραταμε μπαλα κ.λπ
οτι κατσει μπροστα με τις σφαιρες
αυτο ειναι το πλανο του
για να δουμε
ρισκο μεγαλο
οτι κατσει μπροστα με τις σφαιρες
αυτο ειναι το πλανο του
για να δουμε
ρισκο μεγαλο
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
-
Suleymanoglu
- Δημοσιεύσεις: 385
- Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2015, 13:37
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Απλά βαρέθηκα τόσα χρόνια τη σκατοπροπαγανδα τους και τα άθλια ψέματα τους, για δήθεν γνήσιους δικέφαλους και χρώματα.pirate_salonica έγραψε:Τίποτα αδερφέ απλά δεν υπάρχει λόγος να βρίζει τόσο έντονα.PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Γιατί να χαλαρώσει ρε φίλε, τι κακό γράφει?pirate_salonica έγραψε: Χαλάρωσε λίγο αδερφέ.
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8902
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Επρεπε να μπει παικτης στο κέντρο εδω και ωρα να κλείνει τους χωρους να κρατησει και μπαλα. Με την αλλαγη του Σκονδρα ,ο Ιβιτς δεν κάνει δεν βλεπει τι του εχουν κανει τοση ώρα.
- Mattias_g4
- Δημοσιεύσεις: 1064
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Ευχαριστώ πολύ τον ΤΣΟΧΟ μου εφτιαξε την ΜΕΡΑ ΠΑΟΚΑΡΑ ΡΕ ΑΠΤΑ ΣΕΡΡΑΣ
- fiorentinos
- Δημοσιεύσεις: 375
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 01:11
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Κόρνερ στο 90 και αντί με πασουλα να φάμε χρόνο κάνουμε σέντρα σε μια περιοχή που έχουμε δύο παίκτες μονο
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Λολpilotos έγραψε:Χαρισης Τζιολης κάτσε;
0-0...
SM-G935F
SM-G935F
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΙΒΙΤΣ .....
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΙΒΙΤΣ .....
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10