Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από joshua »

Βαλε ενα χαφφφφφφ ρε Βλανταν,τρικυμια σκετη ειμαστε στο κεντρο.
Pr.Jon
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2014, 14:30

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Pr.Jon »

Κλάους δεν μπορεί!
Αν μείνει και φέτος θα ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3347
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από episimos73 »

Μπράβο και στο Βλάντο πάντως που δε βιάστηκε να βγάλει ακραίο. Η εξέλιξη τον δικαιώνει μέχρι τώρα.
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από potamda »

[/quote]
Εννοεις ακομα και αν η ΑΕΚ βγει 1η και μεις 2οι;[/quote]

Ναι δεν υπάρχει πλέον "καλό" εισιτήριο. Ο πρώτος 3ο προκριματικό τσου λου, ο δεύτερος και ο τρίτος 3ο προκριματικό γιουρόπα.
Άβαταρ μέλους
andis4
Δημοσιεύσεις: 542
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:56
Τοποθεσία: αθηνα κουκακι

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από andis4 »

ετοιμαζει τσιμι
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

παει να κρατησει το ματς στο χ μην φαμε κανενα στημενο καμια σεντραν και οτι κατσει με τα φτερα ,μακ γκαρυ

αλλα κυκλοφορια της προκοπης δεν θα εχουμε αδυνατιζει ο αξονας

edit βαζει τσιμιροτ
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pgetsos »

potamda έγραψε:
Εννοεις ακομα και αν η ΑΕΚ βγει 1η και μεις 2οι;
Ναι δεν υπάρχει πλέον "καλό" εισιτήριο. Ο πρώτος 3ο προκριματικό τσου λου, ο δεύτερος και ο τρίτος 3ο προκριματικό γιουρόπα.
Οκ, τοτε οπωσδηποτε οχι ηττα σημερα! :?
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Fawkes »

xpan έγραψε:το ίδιο λάθος και πάλι ο κλάους,ευτηχώς χωρίς συνέπειες.Ρε κλάους!!!!!
Τελική κάνανε από αυτό το λάθος

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Ουφφφφ πήγα κι ήρθα
Άβαταρ μέλους
andis4
Δημοσιεύσεις: 542
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:56
Τοποθεσία: αθηνα κουκακι

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από andis4 »

σιχαμενοι σπικερ
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από lamosas »

Άσε μας ρε κατσε

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Αλλαγη στα χαφ χθες
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από joshua »

Δωστε τον και τσαμπα αυτον τον Κατσε,δεν αντεχω να τον βλεπω.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από hasio_john »

Παίζει καλύτερα με 10 η αεκ ... :|
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Πφφφ θα βάλουμε τα χεράκια μας να βγάλουμε τα ματάκια μας σήμερα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”