Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Κλάους δεν μπορεί!
Αν μείνει και φέτος θα ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ
Αν μείνει και φέτος θα ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3347
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Μπράβο και στο Βλάντο πάντως που δε βιάστηκε να βγάλει ακραίο. Η εξέλιξη τον δικαιώνει μέχρι τώρα.
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
[/quote]
Εννοεις ακομα και αν η ΑΕΚ βγει 1η και μεις 2οι;[/quote]
Ναι δεν υπάρχει πλέον "καλό" εισιτήριο. Ο πρώτος 3ο προκριματικό τσου λου, ο δεύτερος και ο τρίτος 3ο προκριματικό γιουρόπα.
Εννοεις ακομα και αν η ΑΕΚ βγει 1η και μεις 2οι;[/quote]
Ναι δεν υπάρχει πλέον "καλό" εισιτήριο. Ο πρώτος 3ο προκριματικό τσου λου, ο δεύτερος και ο τρίτος 3ο προκριματικό γιουρόπα.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
παει να κρατησει το ματς στο χ μην φαμε κανενα στημενο καμια σεντραν και οτι κατσει με τα φτερα ,μακ γκαρυ
αλλα κυκλοφορια της προκοπης δεν θα εχουμε αδυνατιζει ο αξονας
edit βαζει τσιμιροτ
αλλα κυκλοφορια της προκοπης δεν θα εχουμε αδυνατιζει ο αξονας
edit βαζει τσιμιροτ
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Οκ, τοτε οπωσδηποτε οχι ηττα σημερα!potamda έγραψε:Ναι δεν υπάρχει πλέον "καλό" εισιτήριο. Ο πρώτος 3ο προκριματικό τσου λου, ο δεύτερος και ο τρίτος 3ο προκριματικό γιουρόπα.Εννοεις ακομα και αν η ΑΕΚ βγει 1η και μεις 2οι;
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Τελική κάνανε από αυτό το λάθοςxpan έγραψε:το ίδιο λάθος και πάλι ο κλάους,ευτηχώς χωρίς συνέπειες.Ρε κλάους!!!!!
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Πφφφ θα βάλουμε τα χεράκια μας να βγάλουμε τα ματάκια μας σήμερα.