Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
- Duke_Rolson
- Δημοσιεύσεις: 432
- Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
αν το καταφέρει, θα δικαιούται να κάτσει στον πάγκο τα επόμενα (εύχομαι) χρόνια... διαφορετικά, μόνο σε αναγνωρισμένη λύση..sn0ufel4 έγραψε:ron-swanson έγραψε:Μπραβο στον Βλαντο! Σοβαρο παιδι φαινεται, σοβαρο ΠΑΟΚ βλεπουμε. Ομαδα που μπαινει να παιξει κατι συγκεκριμενο για να παρει το αποτελεσμα. Μπραβο και στους παιχτες που αν και κανουν καποια λαθη γενικα εχουν σωστη νοοτροπια. Και οπως ειπε και καποιος πιο πισω, μπραβο και στον Αρτικο που η ομαδα παιζει 10-11 μηνες και εχει εικονα κανονικης ομαδας και οχι παλαιμαχων.
εγω το ειπα γιατι πιστευω οτι μπορει να ειναι το κλειδι για φετος! α να δουμε!
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
+++++++++++++++++KOSTAS54 έγραψε:Φαντάζομαι γίνεται αντιληπτή, από τις μπαλαδόφατσες, η χρησιμότητα ακόμη του Τζιόλη.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
εγω δεν βλεπω πως θα καταφερει διπλο η ΑΕΚ σημερα με το υλικο που εχει
απο την αλλη βεβαια και ο ζελιακος αγορασε μια ομαδα τον χειμωνα,εχει τον ιταλο
απο την αλλη βεβαια και ο ζελιακος αγορασε μια ομαδα τον χειμωνα,εχει τον ιταλο
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Μπήκε το πρώτο, πάω ταμείο. 200€ στον άσσο έχω παίξει με 2.10.Παλαιολόγος έγραψε:εγω δεν βλεπω πως θα καταφερει διπλο η ΑΕΚ σημερα με το υλικο που εχει
απο την αλλη βεβαια και ο ζελιακος αγορασε μια ομαδα τον χειμωνα,εχει τον ιταλο
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
το χωσε ε;
o παναθηναικος ειναι ο αντιπαλος μας
η ΑΕΚ ζητημα αν νικησει και τον σμυρνιο
o παναθηναικος ειναι ο αντιπαλος μας
η ΑΕΚ ζητημα αν νικησει και τον σμυρνιο
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10