Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

πεμπτη τ επομενο με νιωνιο
Άβαταρ μέλους
Duke_Rolson
Δημοσιεύσεις: 432
Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Duke_Rolson »

sn0ufel4 έγραψε:
ron-swanson έγραψε:Μπραβο στον Βλαντο! Σοβαρο παιδι φαινεται, σοβαρο ΠΑΟΚ βλεπουμε. Ομαδα που μπαινει να παιξει κατι συγκεκριμενο για να παρει το αποτελεσμα. Μπραβο και στους παιχτες που αν και κανουν καποια λαθη γενικα εχουν σωστη νοοτροπια. Και οπως ειπε και καποιος πιο πισω, μπραβο και στον Αρτικο που η ομαδα παιζει 10-11 μηνες και εχει εικονα κανονικης ομαδας και οχι παλαιμαχων.

εγω το ειπα γιατι πιστευω οτι μπορει να ειναι το κλειδι για φετος! α να δουμε!
αν το καταφέρει, θα δικαιούται να κάτσει στον πάγκο τα επόμενα (εύχομαι) χρόνια... διαφορετικά, μόνο σε αναγνωρισμένη λύση..
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από cellophan »

KOSTAS54 έγραψε:Φαντάζομαι γίνεται αντιληπτή, από τις μπαλαδόφατσες, η χρησιμότητα ακόμη του Τζιόλη.
+++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

εγω δεν βλεπω πως θα καταφερει διπλο η ΑΕΚ σημερα με το υλικο που εχει

απο την αλλη βεβαια και ο ζελιακος αγορασε μια ομαδα τον χειμωνα,εχει τον ιταλο
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Odi »

Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από cellophan »

Παλαιολόγος έγραψε:εγω δεν βλεπω πως θα καταφερει διπλο η ΑΕΚ σημερα με το υλικο που εχει

απο την αλλη βεβαια και ο ζελιακος αγορασε μια ομαδα τον χειμωνα,εχει τον ιταλο
Μπήκε το πρώτο, πάω ταμείο. 200€ στον άσσο έχω παίξει με 2.10.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από pilotos »

Πάρε τα 80 και φύγε...

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

το χωσε ε;

o παναθηναικος ειναι ο αντιπαλος μας
η ΑΕΚ ζητημα αν νικησει και τον σμυρνιο
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

σφιξαμε παει ο μυστακιδης λενε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”