Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21315
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Εγώ πάλι λέω εδώ με τον νιονιο να μπούμε με νοοτροπία τύπου Δεν υπάρχει αύριο! Δε θα ήθελα επουδενι να χρειαστούμε αποτέλεσμα τελευταία αγωνιστική για την πρωτιά. Με τίποτα όμως ...
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
X koula vazelini tous mamas kai tous dio kai meta sentonis Pame PAOKaraaaaaa
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
μπραβο ρε ΠΑΟΚΑΡΑ
σημαντικοτατο διπλο
οπως μπηκαμε στο δευτερο λιγο τρομαξαμε, αλλα τελος καλο ολα καλα..
σημαντικοτατο διπλο
οπως μπηκαμε στο δευτερο λιγο τρομαξαμε, αλλα τελος καλο ολα καλα..
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5771
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Μπραβο μπραβο μπραβο...σεμνά ταπεινα χωρις ρυμπανοκρουσιες με σοβαροτητα...δεν ειναι ωρα να πουμε για ροστερ κ λοιπα..παμε ενωμενοι και ηρεμα να παρουμε την πρωτη θεση...
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
KOSTAS54 έγραψε:Στο τέλος σοβαρότητα μηδέν.
παοκ εισαι,
1986 βλεπω,μαραντονα
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
STRAFNIK έγραψε:δεν ξερω, ας πειτε κι εσεις, αλλα θελω τωρα να νικήσει ο βαζελος
νομιζω μας βολευει
Αυτο που μας βολευει τωρα ειναι ή δυο ισοπαλιες ή 4 βαθμοι του βαζελου στα δυο παιχνιδια με την ΑΕΚ,οποιο απο αυτα τα 2 σεναρια ερθει θα ειναι ιδανικο,θα βρουμε την ΑΕΚ παντελως αδιαφορη στο μεταξυ μας παιχνιδι και ολα θα τελειωσουν την 5η αγωνιστικη.
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Μπραβο στον Βλαντο! Σοβαρο παιδι φαινεται, σοβαρο ΠΑΟΚ βλεπουμε. Ομαδα που μπαινει να παιξει κατι συγκεκριμενο για να παρει το αποτελεσμα. Μπραβο και στους παιχτες που αν και κανουν καποια λαθη γενικα εχουν σωστη νοοτροπια. Και οπως ειπε και καποιος πιο πισω, μπραβο και στον Αρτικο που η ομαδα παιζει 10-11 μηνες και εχει εικονα κανονικης ομαδας και οχι παλαιμαχων.
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Μέτρια εμφάνιση αλλά και άνετη επικράτηση. Με εξαίρεση κάποια πολύ σοβαρά λάθη από 2-3 παίκτες, η ομάδα είχε μια σοβαρότητα και ήταν συμπαγής.
Μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από τις υποδοχές του Κλάους, έκατσε και το γκολάκι. Μ' άρεσε σήμερα. Όπως επίσης και οι Μαλεζάς, Λέοβατς, Τσίμιροτ.
Ο Μακ το πάει λίγο low, αλλά το κατέχει το αντικείμενο και φάνηκε και στο γκολ.
Μέχρι στιγμής ο Ίβιτς το πάει καλά το πράγμα.
Μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από τις υποδοχές του Κλάους, έκατσε και το γκολάκι. Μ' άρεσε σήμερα. Όπως επίσης και οι Μαλεζάς, Λέοβατς, Τσίμιροτ.
Ο Μακ το πάει λίγο low, αλλά το κατέχει το αντικείμενο και φάνηκε και στο γκολ.
Μέχρι στιγμής ο Ίβιτς το πάει καλά το πράγμα.
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
ron-swanson έγραψε:Μπραβο στον Βλαντο! Σοβαρο παιδι φαινεται, σοβαρο ΠΑΟΚ βλεπουμε. Ομαδα που μπαινει να παιξει κατι συγκεκριμενο για να παρει το αποτελεσμα. Μπραβο και στους παιχτες που αν και κανουν καποια λαθη γενικα εχουν σωστη νοοτροπια. Και οπως ειπε και καποιος πιο πισω, μπραβο και στον Αρτικο που η ομαδα παιζει 10-11 μηνες και εχει εικονα κανονικης ομαδας και οχι παλαιμαχων.
εγω το ειπα γιατι πιστευω οτι μπορει να ειναι το κλειδι για φετος! α να δουμε!
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
καλα κι εγω το γραψα με την προυποθεση οτι νικαμε οπωσδηποτε το βαζελο εδωobanebane έγραψε:STRAFNIK έγραψε:δεν ξερω, ας πειτε κι εσεις, αλλα θελω τωρα να νικήσει ο βαζελος
νομιζω μας βολευει
Αυτο που μας βολευει τωρα ειναι ή δυο ισοπαλιες ή 4 βαθμοι του βαζελου στα δυο παιχνιδια με την ΑΕΚ,οποιο απο αυτα τα 2 σεναρια ερθει θα ειναι ιδανικο,θα βρουμε την ΑΕΚ παντελως αδιαφορη στο μεταξυ μας παιχνιδι και ολα θα τελειωσουν την 5η αγωνιστικη.
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Χαρίσης σήμερα πολλά λάθη.
Τσίμιροτ πολύ καλός.
Μπέρμπα έδειξε την κλάση του.
Μακ έως το γκολ αόρατος, αλλά στο γκλο έδειξε την αξία του.
Γκάρυ μακριά από τις γνωστές του εκρήξεις.
Μαλεζάς ακόμη ένα παιχνίδι αβίαστα (εντελώς αβίαστα) λάθη.
Τζαβέλας κλασικά μας κοψοχολιάζει.
Κίτσιο κακός.
Λέοβατς ορεξάτος.
Πελκίνιο μέτριος.
Κλάους ο μόνος που έδειξε πως θα ματώσει για την πρώτη θέση στα payoffs.
Πότε το επόμενο με νιόνιο;
Τσίμιροτ πολύ καλός.
Μπέρμπα έδειξε την κλάση του.
Μακ έως το γκολ αόρατος, αλλά στο γκλο έδειξε την αξία του.
Γκάρυ μακριά από τις γνωστές του εκρήξεις.
Μαλεζάς ακόμη ένα παιχνίδι αβίαστα (εντελώς αβίαστα) λάθη.
Τζαβέλας κλασικά μας κοψοχολιάζει.
Κίτσιο κακός.
Λέοβατς ορεξάτος.
Πελκίνιο μέτριος.
Κλάους ο μόνος που έδειξε πως θα ματώσει για την πρώτη θέση στα payoffs.
Πότε το επόμενο με νιόνιο;
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Μην αγχωνεσται με το τη μας συμφερει και τι οχι απτα ματς του βαζελου και της κουλας. Οτι γινει εγινε και αναλογως της καταστασης θα διαχειριστουμε και εμεις αναλογως
Κατα τα αλλα μπραβο στην ομαδα που παρολο δεν επιασε σπουδαια αποδοση,κερδισε με 0-2 σχετικα ανετα.
Κατα τα αλλα μπραβο στην ομαδα που παρολο δεν επιασε σπουδαια αποδοση,κερδισε με 0-2 σχετικα ανετα.