Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21309
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από navigator11 »

Εγώ πάλι λέω εδώ με τον νιονιο να μπούμε με νοοτροπία τύπου Δεν υπάρχει αύριο! Δε θα ήθελα επουδενι να χρειαστούμε αποτέλεσμα τελευταία αγωνιστική για την πρωτιά. Με τίποτα όμως ...
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από paoki_sweden »

X koula vazelini tous mamas kai tous dio kai meta sentonis Pame PAOKaraaaaaa
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Στο τέλος σοβαρότητα μηδέν.
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

μπραβο ρε ΠΑΟΚΑΡΑ
σημαντικοτατο διπλο
οπως μπηκαμε στο δευτερο λιγο τρομαξαμε, αλλα τελος καλο ολα καλα..
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5771
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Μπραβο μπραβο μπραβο...σεμνά ταπεινα χωρις ρυμπανοκρουσιες με σοβαροτητα...δεν ειναι ωρα να πουμε για ροστερ κ λοιπα..παμε ενωμενοι και ηρεμα να παρουμε την πρωτη θεση...
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

KOSTAS54 έγραψε:Στο τέλος σοβαρότητα μηδέν.

παοκ εισαι,

1986 βλεπω,μαραντονα
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από obanebane »

STRAFNIK έγραψε:δεν ξερω, ας πειτε κι εσεις, αλλα θελω τωρα να νικήσει ο βαζελος
νομιζω μας βολευει

Αυτο που μας βολευει τωρα ειναι ή δυο ισοπαλιες ή 4 βαθμοι του βαζελου στα δυο παιχνιδια με την ΑΕΚ,οποιο απο αυτα τα 2 σεναρια ερθει θα ειναι ιδανικο,θα βρουμε την ΑΕΚ παντελως αδιαφορη στο μεταξυ μας παιχνιδι και ολα θα τελειωσουν την 5η αγωνιστικη.
ron-swanson
Δημοσιεύσεις: 6561
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από ron-swanson »

Μπραβο στον Βλαντο! Σοβαρο παιδι φαινεται, σοβαρο ΠΑΟΚ βλεπουμε. Ομαδα που μπαινει να παιξει κατι συγκεκριμενο για να παρει το αποτελεσμα. Μπραβο και στους παιχτες που αν και κανουν καποια λαθη γενικα εχουν σωστη νοοτροπια. Και οπως ειπε και καποιος πιο πισω, μπραβο και στον Αρτικο που η ομαδα παιζει 10-11 μηνες και εχει εικονα κανονικης ομαδας και οχι παλαιμαχων.
Άβαταρ μέλους
alp920
Δημοσιεύσεις: 2234
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 09:52
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από alp920 »

σπουδαία νίκη!
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από stelyk »

Φοβαμαι τον βαθμο που αφησαμε στον πλατανια... :?
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Mīngus »

Μέτρια εμφάνιση αλλά και άνετη επικράτηση. Με εξαίρεση κάποια πολύ σοβαρά λάθη από 2-3 παίκτες, η ομάδα είχε μια σοβαρότητα και ήταν συμπαγής.
Μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από τις υποδοχές του Κλάους, έκατσε και το γκολάκι. Μ' άρεσε σήμερα. Όπως επίσης και οι Μαλεζάς, Λέοβατς, Τσίμιροτ.
Ο Μακ το πάει λίγο low, αλλά το κατέχει το αντικείμενο και φάνηκε και στο γκολ.
Μέχρι στιγμής ο Ίβιτς το πάει καλά το πράγμα.
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

ron-swanson έγραψε:Μπραβο στον Βλαντο! Σοβαρο παιδι φαινεται, σοβαρο ΠΑΟΚ βλεπουμε. Ομαδα που μπαινει να παιξει κατι συγκεκριμενο για να παρει το αποτελεσμα. Μπραβο και στους παιχτες που αν και κανουν καποια λαθη γενικα εχουν σωστη νοοτροπια. Και οπως ειπε και καποιος πιο πισω, μπραβο και στον Αρτικο που η ομαδα παιζει 10-11 μηνες και εχει εικονα κανονικης ομαδας και οχι παλαιμαχων.

εγω το ειπα γιατι πιστευω οτι μπορει να ειναι το κλειδι για φετος! α να δουμε!
Άβαταρ μέλους
STRAFNIK
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 04:28

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από STRAFNIK »

obanebane έγραψε:
STRAFNIK έγραψε:δεν ξερω, ας πειτε κι εσεις, αλλα θελω τωρα να νικήσει ο βαζελος
νομιζω μας βολευει

Αυτο που μας βολευει τωρα ειναι ή δυο ισοπαλιες ή 4 βαθμοι του βαζελου στα δυο παιχνιδια με την ΑΕΚ,οποιο απο αυτα τα 2 σεναρια ερθει θα ειναι ιδανικο,θα βρουμε την ΑΕΚ παντελως αδιαφορη στο μεταξυ μας παιχνιδι και ολα θα τελειωσουν την 5η αγωνιστικη.
καλα κι εγω το γραψα με την προυποθεση οτι νικαμε οπωσδηποτε το βαζελο εδω
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από gpap »

Χαρίσης σήμερα πολλά λάθη.
Τσίμιροτ πολύ καλός.
Μπέρμπα έδειξε την κλάση του.
Μακ έως το γκολ αόρατος, αλλά στο γκλο έδειξε την αξία του.
Γκάρυ μακριά από τις γνωστές του εκρήξεις.
Μαλεζάς ακόμη ένα παιχνίδι αβίαστα (εντελώς αβίαστα) λάθη.
Τζαβέλας κλασικά μας κοψοχολιάζει.
Κίτσιο κακός.
Λέοβατς ορεξάτος.
Πελκίνιο μέτριος.
Κλάους ο μόνος που έδειξε πως θα ματώσει για την πρώτη θέση στα payoffs.

Πότε το επόμενο με νιόνιο;
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Alastor »

Μην αγχωνεσται με το τη μας συμφερει και τι οχι απτα ματς του βαζελου και της κουλας. Οτι γινει εγινε και αναλογως της καταστασης θα διαχειριστουμε και εμεις αναλογως


Κατα τα αλλα μπραβο στην ομαδα που παρολο δεν επιασε σπουδαια αποδοση,κερδισε με 0-2 σχετικα ανετα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”