Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
-
Dimg4
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Ο Μπερμπατοφ με αυτονοητη διαχειριση θα μας κανει να απολαυσουμε αυτο που μας στερησε ο κροατης φετος
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Μια απ τα ιδια.: "Ποια αντιγραφη να δω παιδι μου λιγο σηκωθηκα πεναλτι καναμε."adamroxas έγραψε:Παω να σηκωθω απ το πισι, λεω νταξει το χουμε. Και τωρα πεναλτι. Α ρε ΠΑΟΚ, καρδιακοι για παντα!
ΥΓ Καλα που το χασε
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
θελουμε ομως και με χ με την ανυπαρκτη την κουλα την..κυπελουχοsn0ufel4 έγραψε:Παλαιολόγος έγραψε:ron-swanson έγραψε:Μλκα οι Πανιωνιοι ειναι αθλιοι. Βαρεσανε διαλυση.
το κακο ειναι εμεις τους τελειωνουμε στην τουμπα
και μετα η αεκ θα παιζει φιλικο στην σμυρνη
Νικα εσυ κ ας μην κατεβουν καν αυτοι που λεει ο λογος
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Βασικα νομιζω οτι στον δευτερο γυρο τον πλαυ οφφ μπορουμε πια να υπολογισουμε ανετα 0 βαθμους για τον Πανιωνιο και 3 για τους αλλους τρεις.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Σημαντικότατο 2πλό,νίκη και στην Τούμπα με τους νιώνιους και μετά μόνο το ΟΑΚΑ με κούλα φοβάμαι λίγο,ειδικά αν έχουν κίνητρο.
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Κρατάω μόνο αποτέλεσμα, δεν είχαμε καλή εικόνα, δεν είμαι ευχαριστημένος με απόδοση λέει ο ιβιτς
SM-G935F
SM-G935F
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Άνετα κ ΠΑΟΚ δεν υπάρχειCCCP έγραψε:Βασικα νομιζω οτι στον δευτερο γυρο τον πλαυ οφφ μπορουμε πια να υπολογισουμε ανετα 0 βαθμους για τον Πανιωνιο και 3 για τους αλλους τρεις.
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Άλλο ταλέντο, άλλο σοβαρός ποδοσφαιριστης. Υποθέτω ότι το έβλεπες το ματς.Duke_Rolson έγραψε:Χαρίσης δίνει αυτό το κάτι στο κέντρο.. κουβάλημα,τσαγανό..
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
δεν ξερω, ας πειτε κι εσεις, αλλα θελω τωρα να νικήσει ο βαζελος
νομιζω μας βολευει
νομιζω μας βολευει
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
pilotos έγραψε:Κρατάω μόνο αποτέλεσμα, δεν είχαμε καλή εικόνα, δεν είμαι ευχαριστημένος με απόδοση λέει ο ιβιτς
SM-G935F
εμενα με εκανε αισθηση το ευκολο πουλημα της μπαλας,τα χαφ που δεν πιεζαν στ β
και η αμυνα που εδινε χωρο καποια μετρα πριν μαρκαρει
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2
Ε ναι τώρα μην τα ξαναλέμε αυτά,ΠΑΟΚ είσαιTolaros έγραψε:Άνετα κ ΠΑΟΚ δεν υπάρχειCCCP έγραψε:Βασικα νομιζω οτι στον δευτερο γυρο τον πλαυ οφφ μπορουμε πια να υπολογισουμε ανετα 0 βαθμους για τον Πανιωνιο και 3 για τους αλλους τρεις.