Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από pilotos »

Τέλος

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Παρέδωσε πνεύμα ο νιονιος
Dimg4

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ο Μπερμπατοφ με αυτονοητη διαχειριση θα μας κανει να απολαυσουμε αυτο που μας στερησε ο κροατης φετος
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31593
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από kataramenos5 »

adamroxas έγραψε:Παω να σηκωθω απ το πισι, λεω νταξει το χουμε. Και τωρα πεναλτι. Α ρε ΠΑΟΚ, καρδιακοι για παντα!

ΥΓ Καλα που το χασε
Μια απ τα ιδια.: "Ποια αντιγραφη να δω παιδι μου λιγο σηκωθηκα πεναλτι καναμε."
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

sn0ufel4 έγραψε:
Παλαιολόγος έγραψε:
ron-swanson έγραψε:Μλκα οι Πανιωνιοι ειναι αθλιοι. Βαρεσανε διαλυση.

το κακο ειναι εμεις τους τελειωνουμε στην τουμπα
και μετα η αεκ θα παιζει φιλικο στην σμυρνη


Νικα εσυ κ ας μην κατεβουν καν αυτοι που λεει ο λογος
θελουμε ομως και με χ με την ανυπαρκτη την κουλα την..κυπελουχο :lol:
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από CCCP »

Βασικα νομιζω οτι στον δευτερο γυρο τον πλαυ οφφ μπορουμε πια να υπολογισουμε ανετα 0 βαθμους για τον Πανιωνιο και 3 για τους αλλους τρεις.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μπανάνα τωρα
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Σημαντικότατο 2πλό,νίκη και στην Τούμπα με τους νιώνιους και μετά μόνο το ΟΑΚΑ με κούλα φοβάμαι λίγο,ειδικά αν έχουν κίνητρο.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από pilotos »

Κρατάω μόνο αποτέλεσμα, δεν είχαμε καλή εικόνα, δεν είμαι ευχαριστημένος με απόδοση λέει ο ιβιτς

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7075
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Tolaros »

CCCP έγραψε:Βασικα νομιζω οτι στον δευτερο γυρο τον πλαυ οφφ μπορουμε πια να υπολογισουμε ανετα 0 βαθμους για τον Πανιωνιο και 3 για τους αλλους τρεις.
Άνετα κ ΠΑΟΚ δεν υπάρχει
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Duke_Rolson έγραψε:Χαρίσης δίνει αυτό το κάτι στο κέντρο.. κουβάλημα,τσαγανό..
Άλλο ταλέντο, άλλο σοβαρός ποδοσφαιριστης. Υποθέτω ότι το έβλεπες το ματς.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6714
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από vs40 »

Μπράβο ρε ΠΑΟΚΑΡΑ!!! Τεράστιο βήμα το σημερινό :opaokara:
Άβαταρ μέλους
STRAFNIK
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 04:28

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από STRAFNIK »

δεν ξερω, ας πειτε κι εσεις, αλλα θελω τωρα να νικήσει ο βαζελος
νομιζω μας βολευει
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

pilotos έγραψε:Κρατάω μόνο αποτέλεσμα, δεν είχαμε καλή εικόνα, δεν είμαι ευχαριστημένος με απόδοση λέει ο ιβιτς

SM-G935F

εμενα με εκανε αισθηση το ευκολο πουλημα της μπαλας,τα χαφ που δεν πιεζαν στ β
και η αμυνα που εδινε χωρο καποια μετρα πριν μαρκαρει
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Tolaros έγραψε:
CCCP έγραψε:Βασικα νομιζω οτι στον δευτερο γυρο τον πλαυ οφφ μπορουμε πια να υπολογισουμε ανετα 0 βαθμους για τον Πανιωνιο και 3 για τους αλλους τρεις.
Άνετα κ ΠΑΟΚ δεν υπάρχει
Ε ναι τώρα μην τα ξαναλέμε αυτά,ΠΑΟΚ είσαι :lol: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”