john4serres έγραψε:Από την αίθουσα μνημοσυνων μήπως;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
- BlackBlockAttack
- Δημοσιεύσεις: 1422
- Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ποσα μηνυματα χρειαζονται για να ποσταρουμε χωρις εγκριση....Σορρυ αλλα ειναι εκνευριστικο...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- BlackBlockAttack
- Δημοσιεύσεις: 1422
- Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πολλα ειναι παληκαρια...
Μια παρατηρηση αν μου επιτρεπετε ακομα που σιγουρα θα το εχετε συζητησει αλλα γιατι να ειναι ανοικτο το φορουμ?
Οποιος αχολειτε με το νετ ξερει να κανει μια εγγραφη
Μια παρατηρηση αν μου επιτρεπετε ακομα που σιγουρα θα το εχετε συζητησει αλλα γιατι να ειναι ανοικτο το φορουμ?
Οποιος αχολειτε με το νετ ξερει να κανει μια εγγραφη
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πολλοί μπαίνουν και διαβάζουν χωρίς να κάνουν σύνδεση κάθε φορά 
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Για του λόγου (μου) το αληθές και την προσωπική μου υστεροφημία μέσα στο forum, παραθέτω ακριβώς το post μου από 28/2/2016, 09:00 pm, σελίδα 346 του παρόντος topic, άμα τη "επιστροφή" μου απ το ban μου!!!goran 64 έγραψε:Καλησπέρα κι από τον "τόπο του εγκλήματος"!!!
Κατ αρχάς θέλω να απολογηθώ στον @ Dimg4 γιατί το "παράκανα" περισσότερο απ ότι θα ήταν σωστό με βάση τις αρχές μου, την παιδεία μου, αλλά και την ηλικία μου, παρ ότι προκλήθηκα από τον ίδιο πολύ περισσότερο του αρμόζοντος!!! Φίλε @ Dimg4 να είσαι καλά και δεν θα σε ξαναπροκαλέσω, να είσαι βέβαιος!!!
Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τους moderators, τους οποίους έφερα στην πολύ δύσκολη θέση να "τιμωρήσουν" τον συμφορουμίτη μου @ Dimg4 κι εμένα, με την "αφαίρεση" του γραπτού λόγου και ταυτόχρονα να τους ευχαριστήσω, μαζί με την admin team (δεν ξέρω σίγουρα, αλλά πιστεύω ότι τα μέλη της συμμετείχαν στην τελική απόφαση) για την μείωση της ποινής, εξ ίσου και των δύο μας!!!
Δηλώνω ακόμη, ότι νιώθω ντροπιασμένος αλλά και ιδιαίτερα στενοχωρημένος και για το εν λόγω συμβάν, αλλά και για κάποια πράγματα που θα εξηγήσω αργότερα!!!
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους @ Nicolasf και @ prist 64 για την στήριξη τους, όχι τόσο σε μένα προσωπικά, όσο στα δέοντα περί ήθους και ανδρισμού!!! Τους έχω γνωρίσει προσωπικά άλλωστε και δεν περίμενα κάτι λιγότερο και από τους δύο!!! Να είστε καλά αδέρφια!!!
Για πολλούς ακόμη έχω την ανάγκη να γράψω, αλλά προς το παρόν θέλω πρώτα λίγο να μελετήσω!!!
Καλώς σας ξαναβρίσκω λοιπόν όλους......
είστε...
...όλοι!!!
Εκτιμώ ότι αυτό τουλάχιστον αποτελεί ακλόνητο επιχείρημα απέναντι στο ψέμα του Dim ότι δεν του ζήτησα συγγνώμη (γράφτηκε πριν λίγη ώρα στο topic του Μπερμπάτοφ
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Σε αυτό, δεν μπορώ να πω... δίκιο έχεις! Δεν μένουν!
Αυτά που προκαλούν, αυτά που διυλίζουν τον κώνωπα, αυτά που υποτιμούν τον άλλο. Και των δυο σας! Και όχι κατά το δοκούν, όπως λες, αλλά κατά το πρέπον!
Λάθος "εχθρούς" έχετε ανακαλύψει εκατέρωθεν. Ούτε ο Ντιμ είναι ο "εχθρός" σου, ούτε εσύ του Ντιμ.
Αφού δεν μπορείτε να τα βρείτε, όμως, σας παρακαλώ πολύ να μην ασχολείστε ο ένας με τον άλλο. Παράκληση θερμή, διότι όλοι οι υπόλοιποι ενοχλούμαστε αφάνταστα από την ανούσια κόντρα σας.
Διαβάστε, αλλά να μην επανέλθει κανείς.
Αυτά που προκαλούν, αυτά που διυλίζουν τον κώνωπα, αυτά που υποτιμούν τον άλλο. Και των δυο σας! Και όχι κατά το δοκούν, όπως λες, αλλά κατά το πρέπον!
Λάθος "εχθρούς" έχετε ανακαλύψει εκατέρωθεν. Ούτε ο Ντιμ είναι ο "εχθρός" σου, ούτε εσύ του Ντιμ.
Αφού δεν μπορείτε να τα βρείτε, όμως, σας παρακαλώ πολύ να μην ασχολείστε ο ένας με τον άλλο. Παράκληση θερμή, διότι όλοι οι υπόλοιποι ενοχλούμαστε αφάνταστα από την ανούσια κόντρα σας.
Διαβάστε, αλλά να μην επανέλθει κανείς.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
sporos123 έγραψε:Μια αναζητηση στο σαιτ της ΠΑΕκαι εγινε η δουλεια σου..Επισης μπορεις να πας στη πρωτη σελιδα του καθε ποδοσφαιριστη,οπου υπαρχει και η ανακοινωση απο την ΠΑΕ.
Mε αφορμη το θεμα που κλειδωθηκε χωρις να το θεωρω ιδιαιτερης σημασιας θα ηθελα να απαντησω στον φιλο εδω γιατι δεν μπορω εκει
Αυτο που λες δεν ισχυει για ολους τους ποδοσφαιριτες οτι δηλαδη στην πρωτη σελιδα υπαρχει το συμβολαιο του καθε ποδοσφαιριστη.
Οσον αφορα το συγκεκριμενο τοπικ που κλειδωθηκε για να ειχε λογο υπαρξης θα επρεπε αυτος που το ανοιξε να ειχε κανει τον κοπο ή οποιος αλλος ηθελε να βαλει τα συμβολαια των παιχτων ολα μαζι.
Θα ηταν πολυ πιο ευκολο νομιζω απο το να ανατρεξουμε στο σαιτ της ΠΑΕ.
Ξαναγραφω μικρη σημασια εχει,απλα σε κουβεντα να βρισκομαστε.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
ουτως ή αλλος πλακωνομαστε -παραδοσιακά- στα τοπικ των παιχτών για τα συμβόλαια τους. δεν χρειάζεται να ...μπερδευόμαστε...

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Φίλε μου obane θα το έκανα πολύ ευχαρίστως αυτό που βρίσκεται ανάμεσα στους πορτοκαλί αστερίσκους, αλλά πίστεψε με, δεν γνωρίζω τον τρόπο να μεταφέρω-παραθέσω ένα post από το ένα topic σε κάποιο άλλο...obanebane έγραψε:sporos123 έγραψε:Μια αναζητηση στο σαιτ της ΠΑΕκαι εγινε η δουλεια σου..Επισης μπορεις να πας στη πρωτη σελιδα του καθε ποδοσφαιριστη,οπου υπαρχει και η ανακοινωση απο την ΠΑΕ.
Mε αφορμη το θεμα που κλειδωθηκε χωρις να το θεωρω ιδιαιτερης σημασιας θα ηθελα να απαντησω στον φιλο εδω γιατι δεν μπορω εκει![]()
Αυτο που λες δεν ισχυει για ολους τους ποδοσφαιριτες οτι δηλαδη στην πρωτη σελιδα υπαρχει το συμβολαιο του καθε ποδοσφαιριστη.
*Οσον αφορα το συγκεκριμενο τοπικ που κλειδωθηκε για να ειχε λογο υπαρξης θα επρεπε αυτος που το ανοιξε να ειχε κανει τον κοπο ή οποιος αλλος ηθελε να βαλει τα συμβολαια των παιχτων ολα μαζι.*
Θα ηταν πολυ πιο ευκολο νομιζω απο το να ανατρεξουμε στο σαιτ της ΠΑΕ.
Ξαναγραφω μικρη σημασια εχει,απλα σε κουβεντα να βρισκομαστε.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Έλεος ρε συ ....
Αντέγραψε αυτό που θέλεις, πάντε στο τόπικ που θέλεις, κάνε παράθεση το τελευταίο ποστ, σβήσε το περιεχόμενό του, επικόλλησε αυτό που αντέγραψες, άλλαξε και το όνομα του χρήστη της παράθεσης και τέλος.
Αντέγραψε αυτό που θέλεις, πάντε στο τόπικ που θέλεις, κάνε παράθεση το τελευταίο ποστ, σβήσε το περιεχόμενό του, επικόλλησε αυτό που αντέγραψες, άλλαξε και το όνομα του χρήστη της παράθεσης και τέλος.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
goran 64 έγραψε:...... δεν γνωρίζω τον τρόπο να μεταφέρω-παραθέσω ένα post από το ένα topic σε κάποιο άλλο...
Πρόκειται για την ίδια παράθεση.ΓκαντεμοDinoσαυρος Everton έγραψε:...... o DC είναι το ομορφότερο μέλος του φόρουμ και για την πάρτη του θα αλλάξω φύλλο...
Πάτα παράθεση και δες τις διαφορές τους.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εσύ καλά τα λες και ίσως και να ισχύει ακόμα κι αυτό που σου καταμαρτυράει στο παράδειγμα σου από πάνω ο "ΓκαντεμοdinosavrosEvertonforeverandeveruntildeath" αδερφέ μου D.C., μα........"εγκώ............................ ντεν καταλαβαίνει γ(κ)ρι" απ όσα έγραψες...DC έγραψε:Έλεος ρε συ ....
Αντέγραψε αυτό που θέλεις, πάντε στο τόπικ που θέλεις, κάνε παράθεση το τελευταίο ποστ, σβήσε το περιεχόμενό του, επικόλλησε αυτό που αντέγραψες, άλλαξε και το όνομα του χρήστη της παράθεσης και τέλος.