Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
prist64
Δημοσιεύσεις: 7607
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

john4serres έγραψε:Από την αίθουσα μνημοσυνων μήπως;


Sent from my iPhone using Tapatalk
:roll: :roll:
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
BlackBlockAttack
Δημοσιεύσεις: 1422
Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από BlackBlockAttack »

Ποσα μηνυματα χρειαζονται για να ποσταρουμε χωρις εγκριση....Σορρυ αλλα ειναι εκνευριστικο...
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

150
Άβαταρ μέλους
BlackBlockAttack
Δημοσιεύσεις: 1422
Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από BlackBlockAttack »

Πολλα ειναι παληκαρια...
Μια παρατηρηση αν μου επιτρεπετε ακομα που σιγουρα θα το εχετε συζητησει αλλα γιατι να ειναι ανοικτο το φορουμ?
Οποιος αχολειτε με το νετ ξερει να κανει μια εγγραφη
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Πολλοί μπαίνουν και διαβάζουν χωρίς να κάνουν σύνδεση κάθε φορά ;)
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

goran 64 έγραψε:Καλησπέρα κι από τον "τόπο του εγκλήματος"!!!

Κατ αρχάς θέλω να απολογηθώ στον @ Dimg4 γιατί το "παράκανα" περισσότερο απ ότι θα ήταν σωστό με βάση τις αρχές μου, την παιδεία μου, αλλά και την ηλικία μου, παρ ότι προκλήθηκα από τον ίδιο πολύ περισσότερο του αρμόζοντος!!! Φίλε @ Dimg4 να είσαι καλά και δεν θα σε ξαναπροκαλέσω, να είσαι βέβαιος!!!

Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τους moderators, τους οποίους έφερα στην πολύ δύσκολη θέση να "τιμωρήσουν" τον συμφορουμίτη μου @ Dimg4 κι εμένα, με την "αφαίρεση" του γραπτού λόγου και ταυτόχρονα να τους ευχαριστήσω, μαζί με την admin team (δεν ξέρω σίγουρα, αλλά πιστεύω ότι τα μέλη της συμμετείχαν στην τελική απόφαση) για την μείωση της ποινής, εξ ίσου και των δύο μας!!!

Δηλώνω ακόμη, ότι νιώθω ντροπιασμένος αλλά και ιδιαίτερα στενοχωρημένος και για το εν λόγω συμβάν, αλλά και για κάποια πράγματα που θα εξηγήσω αργότερα!!!

Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους @ Nicolasf και @ prist 64 για την στήριξη τους, όχι τόσο σε μένα προσωπικά, όσο στα δέοντα περί ήθους και ανδρισμού!!! Τους έχω γνωρίσει προσωπικά άλλωστε και δεν περίμενα κάτι λιγότερο και από τους δύο!!! Να είστε καλά αδέρφια!!!

Για πολλούς ακόμη έχω την ανάγκη να γράψω, αλλά προς το παρόν θέλω πρώτα λίγο να μελετήσω!!!

Καλώς σας ξαναβρίσκω λοιπόν όλους... ;) ... :pano: είστε... :? ...όλοι!!!
Για του λόγου (μου) το αληθές και την προσωπική μου υστεροφημία μέσα στο forum, παραθέτω ακριβώς το post μου από 28/2/2016, 09:00 pm, σελίδα 346 του παρόντος topic, άμα τη "επιστροφή" μου απ το ban μου!!!

Εκτιμώ ότι αυτό τουλάχιστον αποτελεί ακλόνητο επιχείρημα απέναντι στο ψέμα του Dim ότι δεν του ζήτησα συγγνώμη (γράφτηκε πριν λίγη ώρα στο topic του Μπερμπάτοφ :shock: αλλά "εξαφανίστηκε" λίγο μετά ως δια μαγείας :o ), μιας και τα γραπτά μένουν (έστω κι αν κατά το δοκούν αρκετές φορές εδώ μέσα, όπως φαίνεται, ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΝ... :oops: ) !!!
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Σε αυτό, δεν μπορώ να πω... δίκιο έχεις! Δεν μένουν!

Αυτά που προκαλούν, αυτά που διυλίζουν τον κώνωπα, αυτά που υποτιμούν τον άλλο. Και των δυο σας! Και όχι κατά το δοκούν, όπως λες, αλλά κατά το πρέπον!

Λάθος "εχθρούς" έχετε ανακαλύψει εκατέρωθεν. Ούτε ο Ντιμ είναι ο "εχθρός" σου, ούτε εσύ του Ντιμ.

Αφού δεν μπορείτε να τα βρείτε, όμως, σας παρακαλώ πολύ να μην ασχολείστε ο ένας με τον άλλο. Παράκληση θερμή, διότι όλοι οι υπόλοιποι ενοχλούμαστε αφάνταστα από την ανούσια κόντρα σας.

Διαβάστε, αλλά να μην επανέλθει κανείς.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από obanebane »

sporos123 έγραψε:Μια αναζητηση στο σαιτ της ΠΑΕκαι εγινε η δουλεια σου..Επισης μπορεις να πας στη πρωτη σελιδα του καθε ποδοσφαιριστη,οπου υπαρχει και η ανακοινωση απο την ΠΑΕ.

Mε αφορμη το θεμα που κλειδωθηκε χωρις να το θεωρω ιδιαιτερης σημασιας θα ηθελα να απαντησω στον φιλο εδω γιατι δεν μπορω εκει :mrgreen:
Αυτο που λες δεν ισχυει για ολους τους ποδοσφαιριτες οτι δηλαδη στην πρωτη σελιδα υπαρχει το συμβολαιο του καθε ποδοσφαιριστη.
Οσον αφορα το συγκεκριμενο τοπικ που κλειδωθηκε για να ειχε λογο υπαρξης θα επρεπε αυτος που το ανοιξε να ειχε κανει τον κοπο ή οποιος αλλος ηθελε να βαλει τα συμβολαια των παιχτων ολα μαζι.
Θα ηταν πολυ πιο ευκολο νομιζω απο το να ανατρεξουμε στο σαιτ της ΠΑΕ.
Ξαναγραφω μικρη σημασια εχει,απλα σε κουβεντα να βρισκομαστε. 8-)
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

ουτως ή αλλος πλακωνομαστε -παραδοσιακά- στα τοπικ των παιχτών για τα συμβόλαια τους. δεν χρειάζεται να ...μπερδευόμαστε... :lol: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από obanebane »

Σωστο και αυτο.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

obanebane έγραψε:
sporos123 έγραψε:Μια αναζητηση στο σαιτ της ΠΑΕκαι εγινε η δουλεια σου..Επισης μπορεις να πας στη πρωτη σελιδα του καθε ποδοσφαιριστη,οπου υπαρχει και η ανακοινωση απο την ΠΑΕ.

Mε αφορμη το θεμα που κλειδωθηκε χωρις να το θεωρω ιδιαιτερης σημασιας θα ηθελα να απαντησω στον φιλο εδω γιατι δεν μπορω εκει :mrgreen:
Αυτο που λες δεν ισχυει για ολους τους ποδοσφαιριτες οτι δηλαδη στην πρωτη σελιδα υπαρχει το συμβολαιο του καθε ποδοσφαιριστη.
*Οσον αφορα το συγκεκριμενο τοπικ που κλειδωθηκε για να ειχε λογο υπαρξης θα επρεπε αυτος που το ανοιξε να ειχε κανει τον κοπο ή οποιος αλλος ηθελε να βαλει τα συμβολαια των παιχτων ολα μαζι.*
Θα ηταν πολυ πιο ευκολο νομιζω απο το να ανατρεξουμε στο σαιτ της ΠΑΕ.
Ξαναγραφω μικρη σημασια εχει,απλα σε κουβεντα να βρισκομαστε. 8-)
Φίλε μου obane θα το έκανα πολύ ευχαρίστως αυτό που βρίσκεται ανάμεσα στους πορτοκαλί αστερίσκους, αλλά πίστεψε με, δεν γνωρίζω τον τρόπο να μεταφέρω-παραθέσω ένα post από το ένα topic σε κάποιο άλλο... :oops:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από DC »

Έλεος ρε συ ....
Αντέγραψε αυτό που θέλεις, πάντε στο τόπικ που θέλεις, κάνε παράθεση το τελευταίο ποστ, σβήσε το περιεχόμενό του, επικόλλησε αυτό που αντέγραψες, άλλαξε και το όνομα του χρήστη της παράθεσης και τέλος.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από DC »

goran 64 έγραψε:...... δεν γνωρίζω τον τρόπο να μεταφέρω-παραθέσω ένα post από το ένα topic σε κάποιο άλλο... :oops:
ΓκαντεμοDinoσαυρος Everton έγραψε:...... o DC είναι το ομορφότερο μέλος του φόρουμ και για την πάρτη του θα αλλάξω φύλλο... :oops:
Πρόκειται για την ίδια παράθεση. ;)
Πάτα παράθεση και δες τις διαφορές τους.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

DC έγραψε:Έλεος ρε συ ....
Αντέγραψε αυτό που θέλεις, πάντε στο τόπικ που θέλεις, κάνε παράθεση το τελευταίο ποστ, σβήσε το περιεχόμενό του, επικόλλησε αυτό που αντέγραψες, άλλαξε και το όνομα του χρήστη της παράθεσης και τέλος.
Εσύ καλά τα λες και ίσως και να ισχύει ακόμα κι αυτό που σου καταμαρτυράει στο παράδειγμα σου από πάνω ο "ΓκαντεμοdinosavrosEvertonforeverandeveruntildeath" αδερφέ μου D.C., μα........"εγκώ............................ ντεν καταλαβαίνει γ(κ)ρι" απ όσα έγραψες... :oops: :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από DC »

Άι καλά ....
Θα σε κάνω ιδιαίτερα την Δευτέρα. 8-)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”