Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Δεν νομίζω στη στατιστική του αγώνα να υπερτερουμε κάπου
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Αυτοι στο multicast ηλιθιοι ειναι; Εχουν ποση ωρα την κουλα που χανει 3-0. Τι νοημα εχει;
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Βάζει τον Χαριση στο 91
2η αλλαγή
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου
2η αλλαγή
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Μόνο αν πάρει άδεια ο Πανιώνιος. Αλλιώς και με νίκη δεν αλλάζει τίποτε.Rizla έγραψε:ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν αλλάζει τίποτε με το γκολ Ατρομήτου. Ισχύει η βαθμολογία που έγραψα στο τόπικ των play-off
Αλλαζει αν σκοραρει ο ΜΑκ στο 90'
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Με ουρά τον Πανιώνιο που χάνει αν κερδίσεις έχεις 3 βαθμούς διαφορά και παίρνεις +1 βαθμό για τα play
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Πήρε κίτρινη ο Τζαβέλλας, χάνει δύο αγωνιστικές από τις επόμενες 4.