Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Αφηστε τους να γραφουν οτι θελουν, υπαρχει καταστατικο που λεει οτι δευτερος βγαινει απο τα πλει οφφ και σε καμια περιπτωση απο την κανονικη διαρκεια. Ακομα και να μαγειρεψουν οτι θελουν, μπορεις να το προσβαλεις και με ολα οσα γινονται δεν τους παιρνει για παραπανω σκηνικα.
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Αν κερδισουμε και χασει ο Πανιωνιος περνουμε ποντο στα πλει οφ...Σφιχτητε... 
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Mπορουμε να μαθουμε πως διαμορφωνεται η βαθμολογια των play off μεχρι στιγμης?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Έχουμε σχετικό τόπικpainkiller4 έγραψε:Mπορουμε να μαθουμε πως διαμορφωνεται η βαθμολογια των play off μεχρι στιγμης?
3-0 ο Λεβαδειακός
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
δυσκολα να παρει αδεια ο Πανιωνιος, νομιζω πρεπει να κοιταμε προς τα κατω για τον τεταρτο
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
σεληνιαστηκεΑποστόληςΑ έγραψε:5-1 ο ΠΑΟ και τα πέντε ο Μπεργκ.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Πόσο πλάκα έχεις ρε τζιολη...
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
-
paliotomaros
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2014, 15:00
Re: Πλατανιάς - Π.Α.Ο.Κ, 17/04, 19:00, Nsport6
Μην ξανακούσω για κάτσε, πουλήστε τον να γλιτώσουν τα νεύρα μας. Φτάνει τόση μετριότητα. Φτάνει πια. Δεν ξέρω πως παίζει στο μάνατζερ αλλά στον ΠΑΟΚ που θέλει πρωταθλητισμό δεν χωράει. 3 εκατ € μια πλακέτα δώρο και γειά.