Pc support

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Pc support

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Καλά, ο παπάς ποιον προορίζει για γαμπρό του;
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Ε τώρα είναι μικρά τα κορίτσια ρε

Αργότερα, όταν θα έχει και προίκα :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Pc support

Δημοσίευση από pyrgioths »

pgetsos έγραψε:Αν μπεις στον πειρατικό κόλπο και γράψεις Photoshop και πατήσεις δεξιά που λέει seeders για να τα στοιχίσει με τους πιο πολλούς, κατέβασε κάποιο από τα πρώτα, οποίο θες Και ειδικά αν εκεί που έχει uploader έχει κάποια νεκροκεφαλη
αδελφε το εδωσα σε μια φιλη που εχει το προγραμμα και το δουλευει και στην σχολη της...να δουμε τι θα δουμε....θα ενημερωσω!!ευχαριστω!!
Μαυρο Χιονι έγραψε:Δοκίμασε το smart switch mobile από το app store ή το zapya. Πάντα μιλάμε για μεταφορά αρχείων από τηλέφωνο σε τηλέφωνο
το κακο ειναι πως η παλια συσκευη τα επαιξε...οριακα προλαβα να τα σωσω σε εναν γερμανο γιατι ημουν στρατο και δεν μπορουσα να κανω και πολλα με το χωσε που τρωγαμε τοτε στο πολυκαστρο..... :cry: :cry: :x :x
και μιλαμε η παλια συσκευη ηταν νοκια του 2008-9 μοντελο...
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Premium vpn, free για ένα χρόνο!

https://www.cyberghostvpn.com/de_de/cam ... stmas_2015
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Pc support

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Μίλα Ελληνικά ρε μάστορα;
Τι είναι αυτό, στη μαμά σου το είπες;
Δίνει λεφτά αυτό; Το παραγγέλνω σε καφετέρια;
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Συγγνώμη

Παιδιά, με αυτό θα βλέπετε laola :lol:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Pc support

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Βλέπουμε ήδη, hola*!



* κατά το "χελόου!!" :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Αυτό είναι και ασφαλές στη χρήση :P
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Pc support

Δημοσίευση από nikolasf »

Σε όποιον μπορεί να βοηθήσει!!!

Εδώ και τρεις ημέρες ο υπολογιστής μου προσπαθεί να μου εγκαταστήσει τα windows 10 - έχει 7άρια πάνω original-.
Εγώ κάθε φορά τον σταματάω, ή τον επαναφέρω στα 7άρια αλλά βαρέθηκα φοβάμαι να αφήσω το pc ανοιχτό και να λείψω... :? :? :? :?
Δεν έχει επιλογή απενεργοποίησης της διαδικασίας ή δεν γνωρίζω πως γίνεται
Δεν θέλω τα 10άρια- έχω ακούσει διάφορα- ή δεν θέλω τώρα ντες και καλά την αναβάθμιση...
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;;;;;;
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Κάντε δεξί κλικ (ή πατήστε παρατεταμένα) στη γραμμή εργασιών και έπειτα επιλέξτε Ιδιότητες.

Στην καρτέλα της γραμμής εργασιών, επιλέξτε Προσαρμογή... για την περιοχή ειδοποιήσεων.

Στο παράθυρο "Εικονίδια περιοχής ειδοποιήσεων", για το εικονίδιο GWX (Απόκτηση των Windows 10), επιλέξτε Απόκρυψη εικονιδίου και ειδοποιήσεων.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://windows.microsoft.com/el-gr/windows-10/upgrade-to-windows-10-faq
Edit: Οπα, εννοεις ξεκιναει μονος του την αναβαθμιση η βγαζει το μηνυμα για αναβαθμιση
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Pc support

Δημοσίευση από stelyk »

Αν εχεις την εκδοση windows 7 home δεν το γλυτωνεις καθως νομιζω δεν εχει τροπο αποφυγης, αντιθετα οι εκδοσεις Pro/Enterprise/Education υπαρχει τροπος να τα καθυστερησεις απλα, αλλα παλι καποια στιγμη θα πρεπει να τα βαλεις!

http://windows.microsoft.com/el-gr/wind ... =windows-7

δες παραπανω στο λινκ μπας και σε βοηθησει καθολου.

δες και αυτο το λινκ, ισως να σε βοηθησει καλυτερα!

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.pcsteps.gr/76279-απενεργοποίηση-ενημερώσεων-windows-update-windows-10-home/
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Pc support

Δημοσίευση από nikolasf »

kataramenos5 έγραψε:Κάντε δεξί κλικ (ή πατήστε παρατεταμένα) στη γραμμή εργασιών και έπειτα επιλέξτε Ιδιότητες.

Στην καρτέλα της γραμμής εργασιών, επιλέξτε Προσαρμογή... για την περιοχή ειδοποιήσεων.

Στο παράθυρο "Εικονίδια περιοχής ειδοποιήσεων", για το εικονίδιο GWX (Απόκτηση των Windows 10), επιλέξτε Απόκρυψη εικονιδίου και ειδοποιήσεων.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://windows.microsoft.com/el-gr/windows-10/upgrade-to-windows-10-faq
Edit: Οπα, εννοεις ξεκιναει μονος του την αναβαθμιση η βγαζει το μηνυμα για αναβαθμιση
Εχθές την ολοκλήρωσε και τον έβαλα να με γυρίσει πάλι στα 7 γιατί δεν αποδέχτηκα τους όρους
stelyk έγραψε:Αν εχεις την εκδοση windows 7 home δεν το γλυτωνεις καθως νομιζω δεν εχει τροπο αποφυγης, αντιθετα οι εκδοσεις Pro/Enterprise/Education υπαρχει τροπος να τα καθυστερησεις απλα, αλλα παλι καποια στιγμη θα πρεπει να τα βαλεις!

http://windows.microsoft.com/el-gr/wind ... =windows-7

δες παραπανω στο λινκ μπας και σε βοηθησει καθολου.

δες και αυτο το λινκ, ισως να σε βοηθησει καλυτερα!

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.pcsteps.gr/76279-απενεργοποίηση-ενημερώσεων-windows-update-windows-10-home/
Αυτά έχω δυστυχώς Windows Home Premium... :? :?
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Νίκο, αν δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος τύπου ασυμβατότητα εφαρμογής, προτείνω να τα βάλεις πάντως

Έχω κλείσει 8μηνο μαζί τους με καθημερινή πολύωρη χρήση χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Pc support

Δημοσίευση από nikolasf »

pgetsos έγραψε:Νίκο, αν δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος τύπου ασυμβατότητα εφαρμογής, προτείνω να τα βάλεις πάντως

Έχω κλείσει 8μηνο μαζί τους με καθημερινή πολύωρη χρήση χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα
Πέτρο είσαι πιο έμπειρος από εμένα στα PC ... Απλά φοβάμαι να το κάνω τώρα γιατί αν πάει κάτι στραβά έμεινα από το βασικό εργαλείο δουλειά μου... Έχω και κάτι σπασμένα προγράμματα και ψιλιφοβάμαι,,,, Κάποια στιγμή θα θελήσω τις συμβουλές σου!

Κάτι έχω ακούσει και για μελλοντικές χρεώσεις :? :? :?
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Pc support

Δημοσίευση από pgetsos »

Καταλαβαίνω αυτό που λες, λογικός ο φόβος

Είναι λάπτοπ;
Έχεις τον κωδικό από τα 7 από όταν τον είχες αγοράσει

Για μένα μια καλή λύση θα ήταν backup όλων των σημαντικών αρχείων σε κάποιον εξωτερικό σκληρό/άλλο partition. Ακόμα καλύτερα κάποιο system image για τις εφαρμογές αν χρειάζεσαι δεδομένα κτλ

Δημιουργία Windows disc σε κάποιο φλασακι μέσω του Rufus (πολύ εύκολο, μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό αν χρειαστείς)

Αναβάθμιση σε 10. Αν δουλέψει, όλα καλά. Αν όχι, βάζεις το φλασακι και γυρνάς στα 7 (αν και στους όρους χρήσης που είπες ότι έφτασε νομίζω είχε κάνει ήδη εγκατάσταση, άρα δε νομίζω να έχεις θέμα)

Γενικά το μόνο πρόβλημα που έχω ακούσει είναι η μεγάλη σε διάρκεια αναβάθμιση, ακόμα και ολόκληρη μέρα σε κάποιες περιπτώσεις (ανάλογα τα αρχεία που έχεις να μεταφέρει στη νέα έκδοση νομίζω)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”