Pc support
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Pc support
αδελφε το εδωσα σε μια φιλη που εχει το προγραμμα και το δουλευει και στην σχολη της...να δουμε τι θα δουμε....θα ενημερωσω!!ευχαριστω!!pgetsos έγραψε:Αν μπεις στον πειρατικό κόλπο και γράψεις Photoshop και πατήσεις δεξιά που λέει seeders για να τα στοιχίσει με τους πιο πολλούς, κατέβασε κάποιο από τα πρώτα, οποίο θες Και ειδικά αν εκεί που έχει uploader έχει κάποια νεκροκεφαλη
το κακο ειναι πως η παλια συσκευη τα επαιξε...οριακα προλαβα να τα σωσω σε εναν γερμανο γιατι ημουν στρατο και δεν μπορουσα να κανω και πολλα με το χωσε που τρωγαμε τοτε στο πολυκαστρο.....Μαυρο Χιονι έγραψε:Δοκίμασε το smart switch mobile από το app store ή το zapya. Πάντα μιλάμε για μεταφορά αρχείων από τηλέφωνο σε τηλέφωνο
και μιλαμε η παλια συσκευη ηταν νοκια του 2008-9 μοντελο...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Pc support
Μίλα Ελληνικά ρε μάστορα;
Τι είναι αυτό, στη μαμά σου το είπες;
Δίνει λεφτά αυτό; Το παραγγέλνω σε καφετέρια;
Τι είναι αυτό, στη μαμά σου το είπες;
Δίνει λεφτά αυτό; Το παραγγέλνω σε καφετέρια;
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Pc support
Σε όποιον μπορεί να βοηθήσει!!!
Εδώ και τρεις ημέρες ο υπολογιστής μου προσπαθεί να μου εγκαταστήσει τα windows 10 - έχει 7άρια πάνω original-.
Εγώ κάθε φορά τον σταματάω, ή τον επαναφέρω στα 7άρια αλλά βαρέθηκα φοβάμαι να αφήσω το pc ανοιχτό και να λείψω...
Δεν έχει επιλογή απενεργοποίησης της διαδικασίας ή δεν γνωρίζω πως γίνεται
Δεν θέλω τα 10άρια- έχω ακούσει διάφορα- ή δεν θέλω τώρα ντες και καλά την αναβάθμιση...
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;;;;;;
Εδώ και τρεις ημέρες ο υπολογιστής μου προσπαθεί να μου εγκαταστήσει τα windows 10 - έχει 7άρια πάνω original-.
Εγώ κάθε φορά τον σταματάω, ή τον επαναφέρω στα 7άρια αλλά βαρέθηκα φοβάμαι να αφήσω το pc ανοιχτό και να λείψω...
Δεν έχει επιλογή απενεργοποίησης της διαδικασίας ή δεν γνωρίζω πως γίνεται
Δεν θέλω τα 10άρια- έχω ακούσει διάφορα- ή δεν θέλω τώρα ντες και καλά την αναβάθμιση...
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;;;;;;
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Pc support
Κάντε δεξί κλικ (ή πατήστε παρατεταμένα) στη γραμμή εργασιών και έπειτα επιλέξτε Ιδιότητες.
Στην καρτέλα της γραμμής εργασιών, επιλέξτε Προσαρμογή... για την περιοχή ειδοποιήσεων.
Στο παράθυρο "Εικονίδια περιοχής ειδοποιήσεων", για το εικονίδιο GWX (Απόκτηση των Windows 10), επιλέξτε Απόκρυψη εικονιδίου και ειδοποιήσεων.
Edit: Οπα, εννοεις ξεκιναει μονος του την αναβαθμιση η βγαζει το μηνυμα για αναβαθμιση
Στην καρτέλα της γραμμής εργασιών, επιλέξτε Προσαρμογή... για την περιοχή ειδοποιήσεων.
Στο παράθυρο "Εικονίδια περιοχής ειδοποιήσεων", για το εικονίδιο GWX (Απόκτηση των Windows 10), επιλέξτε Απόκρυψη εικονιδίου και ειδοποιήσεων.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://windows.microsoft.com/el-gr/windows-10/upgrade-to-windows-10-faqRe: Pc support
Αν εχεις την εκδοση windows 7 home δεν το γλυτωνεις καθως νομιζω δεν εχει τροπο αποφυγης, αντιθετα οι εκδοσεις Pro/Enterprise/Education υπαρχει τροπος να τα καθυστερησεις απλα, αλλα παλι καποια στιγμη θα πρεπει να τα βαλεις!
http://windows.microsoft.com/el-gr/wind ... =windows-7
δες παραπανω στο λινκ μπας και σε βοηθησει καθολου.
δες και αυτο το λινκ, ισως να σε βοηθησει καλυτερα!
http://windows.microsoft.com/el-gr/wind ... =windows-7
δες παραπανω στο λινκ μπας και σε βοηθησει καθολου.
δες και αυτο το λινκ, ισως να σε βοηθησει καλυτερα!
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.pcsteps.gr/76279-απενεργοποίηση-ενημερώσεων-windows-update-windows-10-home/Re: Pc support
Εχθές την ολοκλήρωσε και τον έβαλα να με γυρίσει πάλι στα 7 γιατί δεν αποδέχτηκα τους όρουςkataramenos5 έγραψε:Κάντε δεξί κλικ (ή πατήστε παρατεταμένα) στη γραμμή εργασιών και έπειτα επιλέξτε Ιδιότητες.
Στην καρτέλα της γραμμής εργασιών, επιλέξτε Προσαρμογή... για την περιοχή ειδοποιήσεων.
Στο παράθυρο "Εικονίδια περιοχής ειδοποιήσεων", για το εικονίδιο GWX (Απόκτηση των Windows 10), επιλέξτε Απόκρυψη εικονιδίου και ειδοποιήσεων.
Edit: Οπα, εννοεις ξεκιναει μονος του την αναβαθμιση η βγαζει το μηνυμα για αναβαθμισηΚώδικας: Επιλογή όλων
http://windows.microsoft.com/el-gr/windows-10/upgrade-to-windows-10-faq
Αυτά έχω δυστυχώς Windows Home Premium...stelyk έγραψε:Αν εχεις την εκδοση windows 7 home δεν το γλυτωνεις καθως νομιζω δεν εχει τροπο αποφυγης, αντιθετα οι εκδοσεις Pro/Enterprise/Education υπαρχει τροπος να τα καθυστερησεις απλα, αλλα παλι καποια στιγμη θα πρεπει να τα βαλεις!
http://windows.microsoft.com/el-gr/wind ... =windows-7
δες παραπανω στο λινκ μπας και σε βοηθησει καθολου.
δες και αυτο το λινκ, ισως να σε βοηθησει καλυτερα!Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.pcsteps.gr/76279-απενεργοποίηση-ενημερώσεων-windows-update-windows-10-home/
Re: Pc support
Νίκο, αν δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος τύπου ασυμβατότητα εφαρμογής, προτείνω να τα βάλεις πάντως
Έχω κλείσει 8μηνο μαζί τους με καθημερινή πολύωρη χρήση χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα
Έχω κλείσει 8μηνο μαζί τους με καθημερινή πολύωρη χρήση χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα
Re: Pc support
Πέτρο είσαι πιο έμπειρος από εμένα στα PC ... Απλά φοβάμαι να το κάνω τώρα γιατί αν πάει κάτι στραβά έμεινα από το βασικό εργαλείο δουλειά μου... Έχω και κάτι σπασμένα προγράμματα και ψιλιφοβάμαι,,,, Κάποια στιγμή θα θελήσω τις συμβουλές σου!pgetsos έγραψε:Νίκο, αν δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος τύπου ασυμβατότητα εφαρμογής, προτείνω να τα βάλεις πάντως
Έχω κλείσει 8μηνο μαζί τους με καθημερινή πολύωρη χρήση χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα
Κάτι έχω ακούσει και για μελλοντικές χρεώσεις
Re: Pc support
Καταλαβαίνω αυτό που λες, λογικός ο φόβος
Είναι λάπτοπ;
Έχεις τον κωδικό από τα 7 από όταν τον είχες αγοράσει
Για μένα μια καλή λύση θα ήταν backup όλων των σημαντικών αρχείων σε κάποιον εξωτερικό σκληρό/άλλο partition. Ακόμα καλύτερα κάποιο system image για τις εφαρμογές αν χρειάζεσαι δεδομένα κτλ
Δημιουργία Windows disc σε κάποιο φλασακι μέσω του Rufus (πολύ εύκολο, μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό αν χρειαστείς)
Αναβάθμιση σε 10. Αν δουλέψει, όλα καλά. Αν όχι, βάζεις το φλασακι και γυρνάς στα 7 (αν και στους όρους χρήσης που είπες ότι έφτασε νομίζω είχε κάνει ήδη εγκατάσταση, άρα δε νομίζω να έχεις θέμα)
Γενικά το μόνο πρόβλημα που έχω ακούσει είναι η μεγάλη σε διάρκεια αναβάθμιση, ακόμα και ολόκληρη μέρα σε κάποιες περιπτώσεις (ανάλογα τα αρχεία που έχεις να μεταφέρει στη νέα έκδοση νομίζω)
Είναι λάπτοπ;
Έχεις τον κωδικό από τα 7 από όταν τον είχες αγοράσει
Για μένα μια καλή λύση θα ήταν backup όλων των σημαντικών αρχείων σε κάποιον εξωτερικό σκληρό/άλλο partition. Ακόμα καλύτερα κάποιο system image για τις εφαρμογές αν χρειάζεσαι δεδομένα κτλ
Δημιουργία Windows disc σε κάποιο φλασακι μέσω του Rufus (πολύ εύκολο, μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό αν χρειαστείς)
Αναβάθμιση σε 10. Αν δουλέψει, όλα καλά. Αν όχι, βάζεις το φλασακι και γυρνάς στα 7 (αν και στους όρους χρήσης που είπες ότι έφτασε νομίζω είχε κάνει ήδη εγκατάσταση, άρα δε νομίζω να έχεις θέμα)
Γενικά το μόνο πρόβλημα που έχω ακούσει είναι η μεγάλη σε διάρκεια αναβάθμιση, ακόμα και ολόκληρη μέρα σε κάποιες περιπτώσεις (ανάλογα τα αρχεία που έχεις να μεταφέρει στη νέα έκδοση νομίζω)