Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
-
makispaspartou
- Δημοσιεύσεις: 5467
- Εγγραφή: Παρ 17 Ιαν 2014, 20:15
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Εύχομαι να τελειώσει η χρονιά με Tudor όποια κι αν είναι η κατάληξή της ώστε να μπορέσουμε να κρίνουμε με ασφάλεια μια φορά όλο το φετινό πλάνο.Δυστυχώς ο Arnesen κρίθηκε νωρίς ως μη ικανός καθώς για την μόνη άστοχη κίνηση που θα μπορούσες να τον κατηγορήσεις είναι η επιλογή νεαρού ελπιδοφόρου προπονητή,αλλά στο τέλος της χρονιάς.Για τον Tudor όμως το καλοκαίρι θα είναι ασφαλής περίοδος μια ολόκληρη χρονιά για τον αν μας κάνει.Κατ'εμέ δεν κάνει και το μόνο σίγουρο είναι ότι κάνει πολυ κακή διαχείριση του roster και επίσης δεν είναι καθόλου ευέλικτος στην επιλογή συστήματος.Ο ΠΑΟΚ έπρεπε με τους παίκτες που διαθέτει φέτος να παίζει 4-3-3 και σε μετρημένα παιχνίδια 3-5-2.Anyway κοντός ψαλμός αλληλούια.......
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
λοιπον επειδη στο φβ υπαρχουν πολλοι που γραφουν για στησιμο του ιβαν και ρωσσε τα εβγαλες τα λεφτα σου με το 2/1 τελικο λοιπον εστω και μια αναφορα αν γινει εδω μεσα και δεν σβηστει θα κινηθω νομικα το ξεκαθαριζω
φτανει με τους μπερδεμενους
φτανει με τους μπερδεμενους
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
μερικοι εχουν χ€στ€ι απο την χαρα τους σημερα που χασαμε! και μιλαω για εδω μεσα!!!
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Προσωπικά δεν δικαιολογώ τίποτα.
Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι φταίει η άμυνα. Δυο φάσεις δύο γκολ έφαγες και σήμερα.
Μόνο εσύ μπορείς να ανασταινεις πεθαμένους
SM-G920F
Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι φταίει η άμυνα. Δυο φάσεις δύο γκολ έφαγες και σήμερα.
Μόνο εσύ μπορείς να ανασταινεις πεθαμένους
SM-G920F
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Οι αλλαγές του φταίνε ρε??? Οκ παικταράς ο Χαρίσης, αλλά σήμερα βλεπόταν?? Το θέμα είναι ότι έχει 8 αμυντικά χαφ και 6 παίκτες σύνολο για 4 παίκτες στην επίθεση. Και αυτοί εκτός του Μακ υπερμέτριοι. 20 τελικές και 1 γκολ κι αυτό από κόρνερ!! Πάρτε παίκτες από τώρα τέλος!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106642
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)