Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Κλειδωμένο
makispaspartou
Δημοσιεύσεις: 5467
Εγγραφή: Παρ 17 Ιαν 2014, 20:15

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από makispaspartou »

Εύχομαι να τελειώσει η χρονιά με Tudor όποια κι αν είναι η κατάληξή της ώστε να μπορέσουμε να κρίνουμε με ασφάλεια μια φορά όλο το φετινό πλάνο.Δυστυχώς ο Arnesen κρίθηκε νωρίς ως μη ικανός καθώς για την μόνη άστοχη κίνηση που θα μπορούσες να τον κατηγορήσεις είναι η επιλογή νεαρού ελπιδοφόρου προπονητή,αλλά στο τέλος της χρονιάς.Για τον Tudor όμως το καλοκαίρι θα είναι ασφαλής περίοδος μια ολόκληρη χρονιά για τον αν μας κάνει.Κατ'εμέ δεν κάνει και το μόνο σίγουρο είναι ότι κάνει πολυ κακή διαχείριση του roster και επίσης δεν είναι καθόλου ευέλικτος στην επιλογή συστήματος.Ο ΠΑΟΚ έπρεπε με τους παίκτες που διαθέτει φέτος να παίζει 4-3-3 και σε μετρημένα παιχνίδια 3-5-2.Anyway κοντός ψαλμός αλληλούια.......
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2343
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από paoktzis »

λοιπον επειδη στο φβ υπαρχουν πολλοι που γραφουν για στησιμο του ιβαν και ρωσσε τα εβγαλες τα λεφτα σου με το 2/1 τελικο λοιπον εστω και μια αναφορα αν γινει εδω μεσα και δεν σβηστει θα κινηθω νομικα το ξεκαθαριζω
φτανει με τους μπερδεμενους
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από stelyk »

μερικοι εχουν χ€στ€ι απο την χαρα τους σημερα που χασαμε! και μιλαω για εδω μεσα!!!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από pilotos »

Προσωπικά δεν δικαιολογώ τίποτα.
Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι φταίει η άμυνα. Δυο φάσεις δύο γκολ έφαγες και σήμερα.
Μόνο εσύ μπορείς να ανασταινεις πεθαμένους

SM-G920F
Άβαταρ μέλους
ABALAEA2
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 20:14
Τοποθεσία: Gerakas Attika

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από ABALAEA2 »

Οι αλλαγές του φταίνε ρε??? Οκ παικταράς ο Χαρίσης, αλλά σήμερα βλεπόταν?? Το θέμα είναι ότι έχει 8 αμυντικά χαφ και 6 παίκτες σύνολο για 4 παίκτες στην επίθεση. Και αυτοί εκτός του Μακ υπερμέτριοι. 20 τελικές και 1 γκολ κι αυτό από κόρνερ!! Πάρτε παίκτες από τώρα τέλος!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106638
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το έγκλημα της άμυνας είναι στην ισοφάριση.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”