Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από pilotos »

Ο βλάχος το είπε, όπως τώρα είπε για άλλο κόρνερ,ότι ήμασταν οφσάιντ ... Ότι και καλά ήταν το κόρνερ που βάλαμε γκολ.

SM-G920F
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

γκολ! :opaokara:


ομως πολλα λαθη στο κεντρο ειδικα απο χαριση
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από pilotos »

8 τελικές 5 στην εστία 26 λεπτά αγώνα

SM-G920F
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

tzelas έγραψε:Τι είπε ο Μπότσαρης πριν το γκολ; Οτι στην αντπίθεση που έβγαλε ο πανθραξ και γλύστρησε ο παίκτης τους ο βοσκάκης δεν έδωσε τίποτα και έπρεπε να δώσει φάουλ; ΩΣΤΕ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝΕ ΦΑΣΕΙΣ; Η ΜΟΝΟ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΚΛΙΜΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ; :twisted:

Φυσικά και δεν επιτρέπεται.
Γι'αυτό και ο σχολιαστής του Π.Α.Ο.Κ. - πουστόγαυρος έχασε τη δουλειά του! Είπε ότι υπήρξε ανατροπή του Mak από τον Τονπίνω.
tzouvi
Δημοσιεύσεις: 1379
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2014, 13:52

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από tzouvi »

'Αλλη μια εμετική μετάδοση......Τόσος πόνος πια!!!! Δεν πάει άλλο με τους ΑΡΔ :evil: :evil:

Αν κάνει σέντρα και ο Βίτορ???? Ο Τούντορ κάνει λάθος με τον Μυστακίδη και δεν τον εξειδικεύει!!!! Ενώ με το χοντρό ΜΟΚΟ ανθρωπάκια.....Αντε να γ@μηθείτε!!!!

:pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7906
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από DimitrisS »

Ο σχολιασμος στο λινκ ειναι απο αντ1 Κυπρου και περιγραφει ο Τσοχος.
Άβαταρ μέλους
andis4
Δημοσιεύσεις: 542
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:56
Τοποθεσία: αθηνα κουκακι

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από andis4 »

σταματησε σε κανεναν το λινκ η μονο σε εμενα?
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από paok87 »

Κερκιδαρα

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Και εδώ.
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από pxp920 »

Σταματησε, αλλος λινκ?

Ειπε ο LSA οτι θα συνεχισει στο 2 αλλα ειναι κολλημενο και εκεινο
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από pilotos »

paok87 έγραψε:Κερκιδαρα

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
Απ το πληκτρολόγιο μου το πήρες

SM-G920F
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν βλέπω τους άκλαφτους πουθενά.
Άβαταρ μέλους
painkiller4
Δημοσιεύσεις: 6800
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από painkiller4 »

ΡΕ τι εγινε σταματησε μονο σε μενα να παιζει ρε κολοχανουμια
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7906
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από DimitrisS »

Θα το βαλουν αλλου ειπανε. Περιμενουμε.
tzouvi
Δημοσιεύσεις: 1379
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2014, 13:52

Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3

Δημοσίευση από tzouvi »

Τηλεοπτικά και επικοινωνιακά πάμε ΑΚΛΑΥΤΟΙ!!!! :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”