Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Ο βλάχος το είπε, όπως τώρα είπε για άλλο κόρνερ,ότι ήμασταν οφσάιντ ... Ότι και καλά ήταν το κόρνερ που βάλαμε γκολ.
SM-G920F
SM-G920F
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
tzelas έγραψε:Τι είπε ο Μπότσαρης πριν το γκολ; Οτι στην αντπίθεση που έβγαλε ο πανθραξ και γλύστρησε ο παίκτης τους ο βοσκάκης δεν έδωσε τίποτα και έπρεπε να δώσει φάουλ; ΩΣΤΕ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝΕ ΦΑΣΕΙΣ; Η ΜΟΝΟ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΚΛΙΜΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ;
Φυσικά και δεν επιτρέπεται.
Γι'αυτό και ο σχολιαστής του Π.Α.Ο.Κ. - πουστόγαυρος έχασε τη δουλειά του! Είπε ότι υπήρξε ανατροπή του Mak από τον Τονπίνω.
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
'Αλλη μια εμετική μετάδοση......Τόσος πόνος πια!!!! Δεν πάει άλλο με τους ΑΡΔ
Αν κάνει σέντρα και ο Βίτορ???? Ο Τούντορ κάνει λάθος με τον Μυστακίδη και δεν τον εξειδικεύει!!!! Ενώ με το χοντρό ΜΟΚΟ ανθρωπάκια.....Αντε να γ@μηθείτε!!!!

Αν κάνει σέντρα και ο Βίτορ???? Ο Τούντορ κάνει λάθος με τον Μυστακίδη και δεν τον εξειδικεύει!!!! Ενώ με το χοντρό ΜΟΚΟ ανθρωπάκια.....Αντε να γ@μηθείτε!!!!
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Ο σχολιασμος στο λινκ ειναι απο αντ1 Κυπρου και περιγραφει ο Τσοχος.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Σταματησε, αλλος λινκ?
Ειπε ο LSA οτι θα συνεχισει στο 2 αλλα ειναι κολλημενο και εκεινο
Ειπε ο LSA οτι θα συνεχισει στο 2 αλλα ειναι κολλημενο και εκεινο
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Απ το πληκτρολόγιο μου το πήρεςpaok87 έγραψε:Κερκιδαρα
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
SM-G920F
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
ΡΕ τι εγινε σταματησε μονο σε μενα να παιζει ρε κολοχανουμια