Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Ο Χατζηισαίας είναι όλα τα λεφτά στην άμυνα παρά το λάθος του...φοβερές τοποθετήσεις.
-
Dimg4
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΡΕΙΑ. ΒΑΖΕΙ ΓΚΟΛ Ο ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΠΕΛΚΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΡΑΖΑΝ.
ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ??? ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΒΑΛΕ ΓΚΟΛ Ο ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΕΛΚΑΣ, ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΧΩΝΟΥΜΕ? Η ΜΗΠΩΣ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΚΡΑΖΟΥΝ, ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΓΚΟΛ?
ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ??? ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΒΑΛΕ ΓΚΟΛ Ο ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΕΛΚΑΣ, ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΧΩΝΟΥΜΕ? Η ΜΗΠΩΣ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΚΡΑΖΟΥΝ, ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΓΚΟΛ?
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Παιδια αμα δεν καταλαβαίνετε τι λέω, ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ.δεν τα έβαλα με κανεναν προσωπικά...
Κάντε ότι γουστάρετε.
Κάντε ότι γουστάρετε.
- georgedoulk2008
- Δημοσιεύσεις: 1868
- Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
- Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
- Επικοινωνία:
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Πάμε για το διπλό τώρα και μιλάμε μετά γιαυτό.gpaok έγραψε:Παιδια αμα δεν καταλαβαίνετε τι λέω, ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ.δεν τα έβαλα με κανεναν προσωπικά...
Κάντε ότι γουστάρετε.
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
ακριβως αυτοPAOK_NORTH_ARMY έγραψε: Ρε άντε τράβα από δω που θα ειρωνευτείς κιόλας αν πανηγύρισε.... Ντρεπόμαστε να κυκλοφορήσουμε, έχουμε μαλώσει με την οικογενειά μας από τα νεύρα και έχουμε και τους μετριοπαθείς εδώ μέσα να μας νουθετούν να ηρεμήσουμε. Φίλε αν για σένα ο ΠΑΟΚ είναι χόμπι, πρόβλημά σου.
Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1
Να τον κράζεις γιατί εχεις 2-3 επιλογές να βάλει στη θέση του και βάζει αυτόν να το καταλάβω .. Να τον κράζεις και αυτόν κ τον προπονητή σου γιατί ειναι το μόνο επιθετικό χάφ που εχεις απο την αρχή της χρονιάς αυτο δεν το καταλαβαίνωPAOK_NORTH_ARMY έγραψε:ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΡΕΙΑ. ΒΑΖΕΙ ΓΚΟΛ Ο ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΠΕΛΚΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΡΑΖΑΝ.
ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ??? ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΒΑΛΕ ΓΚΟΛ Ο ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΕΛΚΑΣ, ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΧΩΝΟΥΜΕ? Η ΜΗΠΩΣ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΚΡΑΖΟΥΝ, ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΓΚΟΛ?