Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
trouman
Δημοσιεύσεις: 5535
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από trouman »

gpaok πες τα ρε γμτ μου γμτ γμτ θα μας τρελάνουν
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από danirifle »

προσοχή μην πάρουμε κόκκινη
Άβαταρ μέλους
andis4
Δημοσιεύσεις: 542
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:56
Τοποθεσία: αθηνα κουκακι

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από andis4 »

επιτελους εκανε κατι ο πελκας
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από spyretto »

Ο Χατζηισαίας είναι όλα τα λεφτά στην άμυνα παρά το λάθος του...φοβερές τοποθετήσεις.
Dimg4

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από Dimg4 »

Πες τα ρε NORTH γιατι θα μας γυρισουν τα μυαλα μερικοι γαμω
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΡΕΙΑ. ΒΑΖΕΙ ΓΚΟΛ Ο ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΠΕΛΚΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΡΑΖΑΝ.

ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ??? ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΒΑΛΕ ΓΚΟΛ Ο ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΕΛΚΑΣ, ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΧΩΝΟΥΜΕ? Η ΜΗΠΩΣ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΚΡΑΖΟΥΝ, ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΓΚΟΛ?
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από simba »

Φρεσκαρισμα χρειαζεται ASAP η ομαδα..
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από pilotos »

Πιέστε!!!

Δεν υπάρξουν αυτοί!!!!!!!!

SM-N9005
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Θα τα πουμε μετα τα δικα μας. Παμε τωρα να παρουμε διπλο
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από gpaok »

Παιδια αμα δεν καταλαβαίνετε τι λέω, ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ.δεν τα έβαλα με κανεναν προσωπικά...

Κάντε ότι γουστάρετε.
Άβαταρ μέλους
georgedoulk2008
Δημοσιεύσεις: 1868
Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
Επικοινωνία:

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από georgedoulk2008 »

North
ποσο με νιωθεις αδερφε...
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από hasio_john »

ΡΕ ΚΙΤΣΙΟΥ .....
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

gpaok έγραψε:Παιδια αμα δεν καταλαβαίνετε τι λέω, ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ.δεν τα έβαλα με κανεναν προσωπικά...

Κάντε ότι γουστάρετε.
Πάμε για το διπλό τώρα και μιλάμε μετά γιαυτό. :pano:
Άβαταρ μέλους
PAOKpanta
Δημοσιεύσεις: 1191
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιουν 2010, 13:27

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από PAOKpanta »

PAOK_NORTH_ARMY έγραψε: Ρε άντε τράβα από δω που θα ειρωνευτείς κιόλας αν πανηγύρισε.... Ντρεπόμαστε να κυκλοφορήσουμε, έχουμε μαλώσει με την οικογενειά μας από τα νεύρα και έχουμε και τους μετριοπαθείς εδώ μέσα να μας νουθετούν να ηρεμήσουμε. Φίλε αν για σένα ο ΠΑΟΚ είναι χόμπι, πρόβλημά σου.
ακριβως αυτο
Άβαταρ μέλους
riegel
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Τετ 18 Ιουν 2008, 23:19
Τοποθεσία: Athens

Re: Βάζελος-Π.Α.Ο.Κ,21/02,19:30,NS1

Δημοσίευση από riegel »

PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΡΕΙΑ. ΒΑΖΕΙ ΓΚΟΛ Ο ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΠΕΛΚΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΡΑΖΑΝ.

ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ??? ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΒΑΛΕ ΓΚΟΛ Ο ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΕΛΚΑΣ, ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΧΩΝΟΥΜΕ? Η ΜΗΠΩΣ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΚΡΑΖΟΥΝ, ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΓΚΟΛ?
Να τον κράζεις γιατί εχεις 2-3 επιλογές να βάλει στη θέση του και βάζει αυτόν να το καταλάβω .. Να τον κράζεις και αυτόν κ τον προπονητή σου γιατί ειναι το μόνο επιθετικό χάφ που εχεις απο την αρχή της χρονιάς αυτο δεν το καταλαβαίνω
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”