27. Magomed Ozdoev
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5431
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: 27. Magomed Ozdoev
Αμα είναι να μείνουν όλοι ας κρατούσαμε και τον Κεντζιορα και τον Λουτσεσκου. Ετσι κι αλλιώς έμπειρους παίκτες ακούγεται ότι φέρνουμε. 30+ όπως τους ήθελε ο Ραζβαν
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7020
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: 27. Magomed Ozdoev
Καλημέρα. Το "ψυχοπαίδια" για να μην παρεξηγηθώ δεν το λέω με διάθεση ειρωνείας η μείωσης.
Καλώς η κακώς ο Razvan βασιζόταν σε μια κλειστή δεξαμενή 6-7 παικτών μέσα στην οποία ήταν και κάποιοι που βρήκαν την Ιθάκη τους και αναγεννήθηκαν επί ημερών του. Αυτό το τελευταίο εννοώ με τον όρο " ψυχοπαίδια"
Καλώς η κακώς ο Razvan βασιζόταν σε μια κλειστή δεξαμενή 6-7 παικτών μέσα στην οποία ήταν και κάποιοι που βρήκαν την Ιθάκη τους και αναγεννήθηκαν επί ημερών του. Αυτό το τελευταίο εννοώ με τον όρο " ψυχοπαίδια"
-
traveller65
- Δημοσιεύσεις: 40
- Εγγραφή: Πέμ 13 Αύγ 2015, 06:49
Re: 27. Magomed Ozdoev
Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.
Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.
Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.
Κάντο μια και ξανάγραψε.
Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.
- These users thanked the author traveller65 for the post:
- AntreasG4
Re: 27. Magomed Ozdoev
και δεν ειναι και σταθερος σε αποδοσηtraveller65 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:09Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.
Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.
Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.
Κάντο μια και ξανάγραψε.
Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.