27. Magomed Ozdoev

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5431
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Αμα είναι να μείνουν όλοι ας κρατούσαμε και τον Κεντζιορα και τον Λουτσεσκου. Ετσι κι αλλιώς έμπειρους παίκτες ακούγεται ότι φέρνουμε. 30+ όπως τους ήθελε ο Ραζβαν
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7020
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Καλημέρα. Το "ψυχοπαίδια" για να μην παρεξηγηθώ δεν το λέω με διάθεση ειρωνείας η μείωσης.
Καλώς η κακώς ο Razvan βασιζόταν σε μια κλειστή δεξαμενή 6-7 παικτών μέσα στην οποία ήταν και κάποιοι που βρήκαν την Ιθάκη τους και αναγεννήθηκαν επί ημερών του. Αυτό το τελευταίο εννοώ με τον όρο " ψυχοπαίδια"
traveller65
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Πέμ 13 Αύγ 2015, 06:49

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από traveller65 »

DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.

Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.

Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.

Κάντο μια και ξανάγραψε.

Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.
Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.
These users thanked the author traveller65 for the post:
AntreasG4
AntreasG4
Δημοσιεύσεις: 1127
Εγγραφή: Δευ 03 Φεβ 2020, 02:52

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από AntreasG4 »

traveller65 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:09
DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.

Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.

Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.

Κάντο μια και ξανάγραψε.

Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.
Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.
και δεν ειναι και σταθερος σε αποδοση
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”