27. Magomed Ozdoev

Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5432
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Αμα είναι να μείνουν όλοι ας κρατούσαμε και τον Κεντζιορα και τον Λουτσεσκου. Ετσι κι αλλιώς έμπειρους παίκτες ακούγεται ότι φέρνουμε. 30+ όπως τους ήθελε ο Ραζβαν
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7020
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Καλημέρα. Το "ψυχοπαίδια" για να μην παρεξηγηθώ δεν το λέω με διάθεση ειρωνείας η μείωσης.
Καλώς η κακώς ο Razvan βασιζόταν σε μια κλειστή δεξαμενή 6-7 παικτών μέσα στην οποία ήταν και κάποιοι που βρήκαν την Ιθάκη τους και αναγεννήθηκαν επί ημερών του. Αυτό το τελευταίο εννοώ με τον όρο " ψυχοπαίδια"
traveller65
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Πέμ 13 Αύγ 2015, 06:49

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από traveller65 »

DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.

Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.

Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.

Κάντο μια και ξανάγραψε.

Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.
Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.
These users thanked the author traveller65 for the post:
AntreasG4
AntreasG4
Δημοσιεύσεις: 1129
Εγγραφή: Δευ 03 Φεβ 2020, 02:52

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από AntreasG4 »

traveller65 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:09
DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.

Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.

Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.

Κάντο μια και ξανάγραψε.

Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.
Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.
και δεν ειναι και σταθερος σε αποδοση
Maxpaok
Δημοσιεύσεις: 3140
Εγγραφή: Παρ 07 Μάιος 2021, 12:57

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Maxpaok »

Ξέρουμε εμείς και δεν ξέρουν οι Τούρκοι?!!!!
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 7003
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Taseos »

Μακάρι δρόμο και αυτός και ο μειτε.
These users thanked the author Taseos for the post:
john4serres
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6662
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Azrael »

O Οζντοεφ εχει προσφερει οποτε χρειαζεται σεβασμο.Και εγω θεωρω οτι εχει κλεισει ο κυκλος του παρολαυτα.
These users thanked the author Azrael for the post (total 2):
Panx Romana, Apil44
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4092
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

traveller65 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:09
DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.

Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.

Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.

Κάντο μια και ξανάγραψε.

Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.
Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.
Sorry κιόλας αλλά ο Μάγκο την τελευταία 2ετία στον βάζελο θα έβγαινε από την ενδεκάδα λιγότερο από όσο έβγαινε ο Μεϊτέ στον ΠΑΟΚ
These users thanked the author Σουριναμέζος for the post:
Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2719
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από zissos »

Ο Οζντόεφ πρόσφερε όσο λίγοι παιχτες στην ομάδα τα χρόνια που βρέθηκε εδώ. Τιμιότατος παίχτης που σκοραρε, έκοψε, έκανε μπούλινγκ σε αντίπαλους, έτρεξε, έτρεξε, έτρεξε...
Βέβαια πληρώθηκε για όλα αυτά, επαγγελματίας ποδοσφαιριστής είναι και μαγκιά του όσα έβαλε στην τσέπη, ούτε από μένα τα στέρησε, ούτε από κανέναν εδώ μέσα.
Αν τώρα που είναι στα 30φεύγα του δεν μας κάνει πλέον, τον ευχαριστούμε πολύ για την παρουσία του στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του και στην ζωή του.
Δεν φταίει ο ίδιος που δεν είναι το ίδιο καλός με τον Μπρούνο Γκιμαράες ή τον Μόντριτς. Δεν είναι ότι δεν προσπάθησε, απλά δεν φτάνει μέχρι εκεί.
Το να τον λέμε παπαδοπαίδι ή γιουσουφάκι ή δεν ξέρω εγώ τι δεν δείχνει σεβασμό, ακόμα και αν δεν θέλουμε να παρεξηγηθούμε. Δείχνει ραπτοπουλισμό και μπουζισμό και δεν μας τιμάει καθόλου.
Κανείς δεν οφείλει να είναι τέλειος και αψεγάδιαστος, οφείλει όμως να προσπαθεί για το καλύτερο. Και ο συμπαθής Μαγκομέντ αυτό ακριβώς έκανε.
These users thanked the author zissos for the post (total 6):
obanebane, gervasio artigas, paok apo epilogi, Apil44, SCIFO, TylerDurden
Nassos
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Nassos »

traveller65 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:09
DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.

Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.

Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.

Κάντο μια και ξανάγραψε.

Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.
Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.
Να συμφωνήσω για το αργός, να συμφωνήσω οτι θέλουμε κάτι καλύτερο, αλλά όχι και δεν έχει μυαλό ρε παιδιά ο οζντοεφ. Προσωπικά, τον θεωρούσα πανέξυπνο μέσα στο γήπεδο.
gervasio artigas
Δημοσιεύσεις: 1175
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από gervasio artigas »

zissos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:20 Ο Οζντόεφ πρόσφερε όσο λίγοι παιχτες στην ομάδα τα χρόνια που βρέθηκε εδώ. Τιμιότατος παίχτης που σκοραρε, έκοψε, έκανε μπούλινγκ σε αντίπαλους, έτρεξε, έτρεξε, έτρεξε...
Βέβαια πληρώθηκε για όλα αυτά, επαγγελματίας ποδοσφαιριστής είναι και μαγκιά του όσα έβαλε στην τσέπη, ούτε από μένα τα στέρησε, ούτε από κανέναν εδώ μέσα.
Αν τώρα που είναι στα 30φεύγα του δεν μας κάνει πλέον, τον ευχαριστούμε πολύ για την παρουσία του στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του και στην ζωή του.
Δεν φταίει ο ίδιος που δεν είναι το ίδιο καλός με τον Μπρούνο Γκιμαράες ή τον Μόντριτς. Δεν είναι ότι δεν προσπάθησε, απλά δεν φτάνει μέχρι εκεί.
Το να τον λέμε παπαδοπαίδι ή γιουσουφάκι ή δεν ξέρω εγώ τι δεν δείχνει σεβασμό, ακόμα και αν δεν θέλουμε να παρεξηγηθούμε. Δείχνει ραπτοπουλισμό και μπουζισμό και δεν μας τιμάει καθόλου.
Κανείς δεν οφείλει να είναι τέλειος και αψεγάδιαστος, οφείλει όμως να προσπαθεί για το καλύτερο. Και ο συμπαθής Μαγκομέντ αυτό ακριβώς έκανε.
Πολυ σωστός
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 7003
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Taseos »

Azrael έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 11:53 O Οζντοεφ εχει προσφερει οποτε χρειαζεται σεβασμο.Και εγω θεωρω οτι εχει κλεισει ο κυκλος του παρολαυτα.
Και γώ ήθελα σεβασμό όταν πήγαινα γήπεδο και σε κάθε ήττα που σέρνονταν αυτό το παρεάκι άκουγα ως δικαιολογία το μαύρο σύννεφο. Αδερφέ επειδή περνάνε οι μέρες και ο θυμός καταλαγιάζει θα ήθελα να βρίσω κιόλας αλλά σέβομαι το σάιτ. Οχι εσένα. Αυτούς που έπαιξαν 2 μήνες με την ψυχολογία μας στεγνά.
gervasio artigas
Δημοσιεύσεις: 1175
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από gervasio artigas »

traveller65 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:09
DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.

Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.

Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.

Κάντο μια και ξανάγραψε.

Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.
Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.
ρε παλληκαρι δεν μας λες εσυ ποιος παικτης των PIG 2,5 θα επαιζε στον ΠΑΟΚ;;
Μια χαρα παικτης ειναι ο ΟΖΝΤΟΕΦ και μια χαρα θα επαιζε στους pig 2,5 ειδικα στον φετινο Παναθηναικο
Μου μιλας τωρα για τους αθηναιους που εχουν παρει τον ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ στα 40 και θα επαιρναν και τον ΓΚΑΡΣΙΑ μεχρι και στα 45
Δεν αναφερω αλλους γιατι βαριεμαι
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6662
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Azrael »

Taseos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:27
Azrael έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 11:53 O Οζντοεφ εχει προσφερει οποτε χρειαζεται σεβασμο.Και εγω θεωρω οτι εχει κλεισει ο κυκλος του παρολαυτα.
Και γώ ήθελα σεβασμό όταν πήγαινα γήπεδο και σε κάθε ήττα που σέρνονταν αυτό το παρεάκι άκουγα ως δικαιολογία το μαύρο σύννεφο. Αδερφέ επειδή περνάνε οι μέρες και ο θυμός καταλαγιάζει θα ήθελα να βρίσω κιόλας αλλά σέβομαι το σάιτ. Οχι εσένα. Αυτούς που έπαιξαν 2 μήνες με την ψυχολογία μας στεγνά.
Για μενα την ευθυνη σε τετοιες περιπτωσεις την εχει ο προπονητης και οχι ο παικτης.Αν ο παικτης δεν αποδιδει ή θεωρεις οτι κοροιδευει απλα βαζεις αλλον.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6490
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Parolos »

Βέβαια και για τον Μαουρίτσιο τα ίδια λέγαμε ότι πού να παίξει, και πήγε στον βαζελο και ήταν MVP.

Σημ: Επικές μάχες και τότε για το πόσο καλύτερος ήταν ο Αιτορ από τον Ζιφκοβιτς και πόσο καλύτερος ο Πέρεζ κι ο Κουρμπελης από τον Κουρτιτς και τον Ντάγκλας, και πόσο καλύτερος ο Καρλίτος από τον Ακπομ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”