27. Magomed Ozdoev
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5432
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: 27. Magomed Ozdoev
Αμα είναι να μείνουν όλοι ας κρατούσαμε και τον Κεντζιορα και τον Λουτσεσκου. Ετσι κι αλλιώς έμπειρους παίκτες ακούγεται ότι φέρνουμε. 30+ όπως τους ήθελε ο Ραζβαν
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7020
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: 27. Magomed Ozdoev
Καλημέρα. Το "ψυχοπαίδια" για να μην παρεξηγηθώ δεν το λέω με διάθεση ειρωνείας η μείωσης.
Καλώς η κακώς ο Razvan βασιζόταν σε μια κλειστή δεξαμενή 6-7 παικτών μέσα στην οποία ήταν και κάποιοι που βρήκαν την Ιθάκη τους και αναγεννήθηκαν επί ημερών του. Αυτό το τελευταίο εννοώ με τον όρο " ψυχοπαίδια"
Καλώς η κακώς ο Razvan βασιζόταν σε μια κλειστή δεξαμενή 6-7 παικτών μέσα στην οποία ήταν και κάποιοι που βρήκαν την Ιθάκη τους και αναγεννήθηκαν επί ημερών του. Αυτό το τελευταίο εννοώ με τον όρο " ψυχοπαίδια"
-
traveller65
- Δημοσιεύσεις: 40
- Εγγραφή: Πέμ 13 Αύγ 2015, 06:49
Re: 27. Magomed Ozdoev
Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.
Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.
Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.
Κάντο μια και ξανάγραψε.
Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.
- These users thanked the author traveller65 for the post:
- AntreasG4
Re: 27. Magomed Ozdoev
και δεν ειναι και σταθερος σε αποδοσηtraveller65 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:09Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.
Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.
Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.
Κάντο μια και ξανάγραψε.
Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.
Re: 27. Magomed Ozdoev
Μακάρι δρόμο και αυτός και ο μειτε.
- These users thanked the author Taseos for the post:
- john4serres
Re: 27. Magomed Ozdoev
O Οζντοεφ εχει προσφερει οποτε χρειαζεται σεβασμο.Και εγω θεωρω οτι εχει κλεισει ο κυκλος του παρολαυτα.
- These users thanked the author Azrael for the post (total 2):
- Panx Romana, Apil44
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4092
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: 27. Magomed Ozdoev
Sorry κιόλας αλλά ο Μάγκο την τελευταία 2ετία στον βάζελο θα έβγαινε από την ενδεκάδα λιγότερο από όσο έβγαινε ο Μεϊτέ στον ΠΑΟΚtraveller65 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:09Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.
Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.
Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.
Κάντο μια και ξανάγραψε.
Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.
- These users thanked the author Σουριναμέζος for the post:
- Ally Samagoal
Re: 27. Magomed Ozdoev
Ο Οζντόεφ πρόσφερε όσο λίγοι παιχτες στην ομάδα τα χρόνια που βρέθηκε εδώ. Τιμιότατος παίχτης που σκοραρε, έκοψε, έκανε μπούλινγκ σε αντίπαλους, έτρεξε, έτρεξε, έτρεξε...
Βέβαια πληρώθηκε για όλα αυτά, επαγγελματίας ποδοσφαιριστής είναι και μαγκιά του όσα έβαλε στην τσέπη, ούτε από μένα τα στέρησε, ούτε από κανέναν εδώ μέσα.
Αν τώρα που είναι στα 30φεύγα του δεν μας κάνει πλέον, τον ευχαριστούμε πολύ για την παρουσία του στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του και στην ζωή του.
Δεν φταίει ο ίδιος που δεν είναι το ίδιο καλός με τον Μπρούνο Γκιμαράες ή τον Μόντριτς. Δεν είναι ότι δεν προσπάθησε, απλά δεν φτάνει μέχρι εκεί.
Το να τον λέμε παπαδοπαίδι ή γιουσουφάκι ή δεν ξέρω εγώ τι δεν δείχνει σεβασμό, ακόμα και αν δεν θέλουμε να παρεξηγηθούμε. Δείχνει ραπτοπουλισμό και μπουζισμό και δεν μας τιμάει καθόλου.
Κανείς δεν οφείλει να είναι τέλειος και αψεγάδιαστος, οφείλει όμως να προσπαθεί για το καλύτερο. Και ο συμπαθής Μαγκομέντ αυτό ακριβώς έκανε.
Βέβαια πληρώθηκε για όλα αυτά, επαγγελματίας ποδοσφαιριστής είναι και μαγκιά του όσα έβαλε στην τσέπη, ούτε από μένα τα στέρησε, ούτε από κανέναν εδώ μέσα.
Αν τώρα που είναι στα 30φεύγα του δεν μας κάνει πλέον, τον ευχαριστούμε πολύ για την παρουσία του στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του και στην ζωή του.
Δεν φταίει ο ίδιος που δεν είναι το ίδιο καλός με τον Μπρούνο Γκιμαράες ή τον Μόντριτς. Δεν είναι ότι δεν προσπάθησε, απλά δεν φτάνει μέχρι εκεί.
Το να τον λέμε παπαδοπαίδι ή γιουσουφάκι ή δεν ξέρω εγώ τι δεν δείχνει σεβασμό, ακόμα και αν δεν θέλουμε να παρεξηγηθούμε. Δείχνει ραπτοπουλισμό και μπουζισμό και δεν μας τιμάει καθόλου.
Κανείς δεν οφείλει να είναι τέλειος και αψεγάδιαστος, οφείλει όμως να προσπαθεί για το καλύτερο. Και ο συμπαθής Μαγκομέντ αυτό ακριβώς έκανε.
- These users thanked the author zissos for the post (total 6):
- obanebane, gervasio artigas, paok apo epilogi, Apil44, SCIFO, TylerDurden
Re: 27. Magomed Ozdoev
Να συμφωνήσω για το αργός, να συμφωνήσω οτι θέλουμε κάτι καλύτερο, αλλά όχι και δεν έχει μυαλό ρε παιδιά ο οζντοεφ. Προσωπικά, τον θεωρούσα πανέξυπνο μέσα στο γήπεδο.traveller65 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:09Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.
Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.
Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.
Κάντο μια και ξανάγραψε.
Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1175
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: 27. Magomed Ozdoev
Πολυ σωστόςzissos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:20 Ο Οζντόεφ πρόσφερε όσο λίγοι παιχτες στην ομάδα τα χρόνια που βρέθηκε εδώ. Τιμιότατος παίχτης που σκοραρε, έκοψε, έκανε μπούλινγκ σε αντίπαλους, έτρεξε, έτρεξε, έτρεξε...
Βέβαια πληρώθηκε για όλα αυτά, επαγγελματίας ποδοσφαιριστής είναι και μαγκιά του όσα έβαλε στην τσέπη, ούτε από μένα τα στέρησε, ούτε από κανέναν εδώ μέσα.
Αν τώρα που είναι στα 30φεύγα του δεν μας κάνει πλέον, τον ευχαριστούμε πολύ για την παρουσία του στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του και στην ζωή του.
Δεν φταίει ο ίδιος που δεν είναι το ίδιο καλός με τον Μπρούνο Γκιμαράες ή τον Μόντριτς. Δεν είναι ότι δεν προσπάθησε, απλά δεν φτάνει μέχρι εκεί.
Το να τον λέμε παπαδοπαίδι ή γιουσουφάκι ή δεν ξέρω εγώ τι δεν δείχνει σεβασμό, ακόμα και αν δεν θέλουμε να παρεξηγηθούμε. Δείχνει ραπτοπουλισμό και μπουζισμό και δεν μας τιμάει καθόλου.
Κανείς δεν οφείλει να είναι τέλειος και αψεγάδιαστος, οφείλει όμως να προσπαθεί για το καλύτερο. Και ο συμπαθής Μαγκομέντ αυτό ακριβώς έκανε.
Re: 27. Magomed Ozdoev
Και γώ ήθελα σεβασμό όταν πήγαινα γήπεδο και σε κάθε ήττα που σέρνονταν αυτό το παρεάκι άκουγα ως δικαιολογία το μαύρο σύννεφο. Αδερφέ επειδή περνάνε οι μέρες και ο θυμός καταλαγιάζει θα ήθελα να βρίσω κιόλας αλλά σέβομαι το σάιτ. Οχι εσένα. Αυτούς που έπαιξαν 2 μήνες με την ψυχολογία μας στεγνά.Azrael έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 11:53 O Οζντοεφ εχει προσφερει οποτε χρειαζεται σεβασμο.Και εγω θεωρω οτι εχει κλεισει ο κυκλος του παρολαυτα.
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1175
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: 27. Magomed Ozdoev
ρε παλληκαρι δεν μας λες εσυ ποιος παικτης των PIG 2,5 θα επαιζε στον ΠΑΟΚ;;traveller65 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 08:09Εσύ που ξέρεις πολλά κιλά μπάλα πες μας λοιπόν σε ποια ομάδα από τις 3 των Αθηνών θα έπαιζε αυτός έστω και 3η αλλαγή. Αργός παίκτης χωρίς σουτ και μυαλό. Για κανέναν Ατρόμητο, Βόλο και πολύ του είναι.DimitrisS έγραψε: Πέμ 21 Μάιος 2026, 20:29 Ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια, κρίνει με το δικό του μυαλό. Έτσι είναι. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.
Οπότε σεβόμενος τον @markos4 και την άποψη του, έχω να του προτείνω μια συνταγή.
Παίρνεις μια μπάλα ποδοσφαίρου, δε μας νοιάζει αν είναι adidas ή nike ή οποιαδήποτε μάρκα, αν έχεις τα λεφτά βέβαια εγώ θα πρότεινα nike. Σε μια μεγάλη κατσαρολα βάζεις νερό σχεδόν 2 λίτρα θα χρειαστείς. Όταν ξεκινήσει ο βρασμός βάζεις την μπάλα μέσα. Όταν πάρει μια βράση, σβήνεις την φωτιά και κάθεσαι πάνω από την κατσαρόλα και μυρίζεις.
Κάντο μια και ξανάγραψε.
Μπορεί να την έχει και ο Άκης στο σάιτ του, ψαξτην.
Μια χαρα παικτης ειναι ο ΟΖΝΤΟΕΦ και μια χαρα θα επαιζε στους pig 2,5 ειδικα στον φετινο Παναθηναικο
Μου μιλας τωρα για τους αθηναιους που εχουν παρει τον ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ στα 40 και θα επαιρναν και τον ΓΚΑΡΣΙΑ μεχρι και στα 45
Δεν αναφερω αλλους γιατι βαριεμαι
Re: 27. Magomed Ozdoev
Για μενα την ευθυνη σε τετοιες περιπτωσεις την εχει ο προπονητης και οχι ο παικτης.Αν ο παικτης δεν αποδιδει ή θεωρεις οτι κοροιδευει απλα βαζεις αλλον.Taseos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:27Και γώ ήθελα σεβασμό όταν πήγαινα γήπεδο και σε κάθε ήττα που σέρνονταν αυτό το παρεάκι άκουγα ως δικαιολογία το μαύρο σύννεφο. Αδερφέ επειδή περνάνε οι μέρες και ο θυμός καταλαγιάζει θα ήθελα να βρίσω κιόλας αλλά σέβομαι το σάιτ. Οχι εσένα. Αυτούς που έπαιξαν 2 μήνες με την ψυχολογία μας στεγνά.Azrael έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 11:53 O Οζντοεφ εχει προσφερει οποτε χρειαζεται σεβασμο.Και εγω θεωρω οτι εχει κλεισει ο κυκλος του παρολαυτα.
Re: 27. Magomed Ozdoev
Βέβαια και για τον Μαουρίτσιο τα ίδια λέγαμε ότι πού να παίξει, και πήγε στον βαζελο και ήταν MVP.
Σημ: Επικές μάχες και τότε για το πόσο καλύτερος ήταν ο Αιτορ από τον Ζιφκοβιτς και πόσο καλύτερος ο Πέρεζ κι ο Κουρμπελης από τον Κουρτιτς και τον Ντάγκλας, και πόσο καλύτερος ο Καρλίτος από τον Ακπομ.
Σημ: Επικές μάχες και τότε για το πόσο καλύτερος ήταν ο Αιτορ από τον Ζιφκοβιτς και πόσο καλύτερος ο Πέρεζ κι ο Κουρμπελης από τον Κουρτιτς και τον Ντάγκλας, και πόσο καλύτερος ο Καρλίτος από τον Ακπομ.