27. Magomed Ozdoev
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33943
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6547
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: 27. Magomed Ozdoev
Όταν έχεις την ευχέρεια και την πολυτέλεια του χρόνου να το κάνεις, αυτό κάνεις.
Όταν πιέζεσαι χρονικά και εκ των καταστάσεων, εκεί είναι το θέμα τι κάνεις.
Όταν πιέζεσαι χρονικά και εκ των καταστάσεων, εκεί είναι το θέμα τι κάνεις.
Re: 27. Magomed Ozdoev
Τα όμορφα τα λόγια τα μεγάλα
Όταν ήταν ένα πεθάνεις μέσα στο γήπεδο εσύ προτιμούσες να σκοράρεις και να μην πάνηγυρίζεις καν.... τώρα σάλια μαλια
Όταν ήταν ένα πεθάνεις μέσα στο γήπεδο εσύ προτιμούσες να σκοράρεις και να μην πάνηγυρίζεις καν.... τώρα σάλια μαλια
Re: 27. Magomed Ozdoev
Δεν θα τον κρατουσα.Ας παμε σε κατι διαφορετικο.
- These users thanked the author Azrael for the post:
- Montrealiotis
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2082
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: 27. Magomed Ozdoev
O νέος προπονητής θέλει ταχύτητα άρα δεν νομίζω ότι είναι ο Οζντόεφ ο κατάλληλος.
Re: 27. Magomed Ozdoev
Συζητάει λένε οι Τούρκοι με Ερζπουρουμσπορ...
Ποτέ δε μου άρεσε.
Δε νομίζω ότι ταιριάζει και στον Λισι.
34 χρόνων πλέον.
Νομίζω ότι πρέπει να φύγει.
Αρκεί να έρθει άμεσα χαφ όμως.
Ποτέ δε μου άρεσε.
Δε νομίζω ότι ταιριάζει και στον Λισι.
34 χρόνων πλέον.
Νομίζω ότι πρέπει να φύγει.
Αρκεί να έρθει άμεσα χαφ όμως.
Re: 27. Magomed Ozdoev
Τον ξεπουλησατε στην Ερζουρουμ για ένα κουστούμ για ένα κουστούμ
Τον ξεπουλησατε στην Ερζουρουμ για ένα κουστούμ για ένα κουστούμ
Τον ξεπουλησατε στην Ερζουρουμ για ένα κουστούμ για ένα κουστούμ
- These users thanked the author renegade for the post (total 3):
- navigator11, margas, Kenny4
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21319
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 27. Magomed Ozdoev
Και Σωτηρία Λεονάρδου πρέπει να συμμετέχει κανονικά και με τον νόμο.renegade έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:32 Τον ξεπουλησατε στην Ερζουρουμ για ένα κουστούμ για ένα κουστούμ
Τον ξεπουλησατε στην Ερζουρουμ για ένα κουστούμ για ένα κουστούμ
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7018
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: 27. Magomed Ozdoev
Προσωπική μου γνώμη πως τα ψυχοπαίδια του Razvan καλό είναι να αποχωρήσουν μιας και δεν υπάρχει πλέον στην καθημερινότητα της ομάδας.
Ήδη την αρχή την έκανε ο Kedziora και δεν θα μου κάνει εντύπωση αλλά ούτε θα κλάψω αν τον ακολουθήσουν Taison Ozdoev Baba και Meite
Ήδη την αρχή την έκανε ο Kedziora και δεν θα μου κάνει εντύπωση αλλά ούτε θα κλάψω αν τον ακολουθήσουν Taison Ozdoev Baba και Meite
Re: 27. Magomed Ozdoev
Δεν πιστεύω πως ήταν ψυχοπαίδι του Ρασβαν, αλλά το κλειστό διετές με κοντα 1εκ το χρόνο που θέλει δεν παίζει να πάρει.
Τον Νοέμβριο γίνεται 34 και δεν είναι σκαρί Τάισον για να τον έχεις βασικό χάφ ως στα 36 του; Εδώ είναι 3 χρόνια τώρα, ακόμα και όταν ήταν νεότερος και δεν προλάβαινε να κόψει αντεπίθεση. Ακόμα και να του τα δώσουν τα 2 χρόνια, θα δεχτεί να είναι παγκιτης που είχε ψυχολογικά γιατί δεν έπαιζε βασικό 50 ματς το χρόνο;
Μετά την καταστροφική χρόνια και αυτός, αφού δε μπορεί να καθαρίσει έστω κύπελλο από επαρχιακή ομάδα, νομίζω δεν διακιουται να έχει παράπονα για ανανεώσει. Εγώ ούτε πρόταση θα έκανα αν δεν δεχόταν το 1+1 με μειωμένο ρόλο.
Τον Νοέμβριο γίνεται 34 και δεν είναι σκαρί Τάισον για να τον έχεις βασικό χάφ ως στα 36 του; Εδώ είναι 3 χρόνια τώρα, ακόμα και όταν ήταν νεότερος και δεν προλάβαινε να κόψει αντεπίθεση. Ακόμα και να του τα δώσουν τα 2 χρόνια, θα δεχτεί να είναι παγκιτης που είχε ψυχολογικά γιατί δεν έπαιζε βασικό 50 ματς το χρόνο;
Μετά την καταστροφική χρόνια και αυτός, αφού δε μπορεί να καθαρίσει έστω κύπελλο από επαρχιακή ομάδα, νομίζω δεν διακιουται να έχει παράπονα για ανανεώσει. Εγώ ούτε πρόταση θα έκανα αν δεν δεχόταν το 1+1 με μειωμένο ρόλο.