27. Magomed Ozdoev

john4serres
Δημοσιεύσεις: 33943
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από john4serres »

Δεν τα βρίσκουν στη διάρκεια.
Ο Ρώσος θέλει το διετές του.
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6547
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Για ενα χρονο ισως τον κρατουσα,αν θελει διετες,απο δω παν κ αλλοι.
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6631
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Special 4 »

Όταν έχεις την ευχέρεια και την πολυτέλεια του χρόνου να το κάνεις, αυτό κάνεις.
Όταν πιέζεσαι χρονικά και εκ των καταστάσεων, εκεί είναι το θέμα τι κάνεις.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19502
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από renegade »

Τα όμορφα τα λόγια τα μεγάλα
Όταν ήταν ένα πεθάνεις μέσα στο γήπεδο εσύ προτιμούσες να σκοράρεις και να μην πάνηγυρίζεις καν.... τώρα σάλια μαλια
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6660
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Azrael »

Δεν θα τον κρατουσα.Ας παμε σε κατι διαφορετικο.
These users thanked the author Azrael for the post:
Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6631
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Special 4 »

Σε τι φάση είμαστε με αυτόν; Μένει ή φεύγει;
Demir
Δημοσιεύσεις: 9063
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Demir »

Καλά να είναι το παιδί αλλά φτάνει
These users thanked the author Demir for the post:
paokspren
Psagmenos4
Δημοσιεύσεις: 2082
Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Psagmenos4 »

O νέος προπονητής θέλει ταχύτητα άρα δεν νομίζω ότι είναι ο Οζντόεφ ο κατάλληλος.
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6631
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Special 4 »

Το ρεπορτάζ λέει ότι φεύγει κι αυτός.
These users thanked the author Special 4 for the post:
Patron
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2437
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Συζητάει λένε οι Τούρκοι με Ερζπουρουμσπορ...
Ποτέ δε μου άρεσε.
Δε νομίζω ότι ταιριάζει και στον Λισι.
34 χρόνων πλέον.
Νομίζω ότι πρέπει να φύγει.
Αρκεί να έρθει άμεσα χαφ όμως.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19502
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από renegade »

Τον ξεπουλησατε στην Ερζουρουμ για ένα κουστούμ για ένα κουστούμ
Τον ξεπουλησατε στην Ερζουρουμ για ένα κουστούμ για ένα κουστούμ
These users thanked the author renegade for the post (total 4):
navigator11, margas, Kenny4, Χωρικός
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Parolos »

Sign re malaka (σε εμάς).
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21319
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από navigator11 »

renegade έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:32 Τον ξεπουλησατε στην Ερζουρουμ για ένα κουστούμ για ένα κουστούμ
Τον ξεπουλησατε στην Ερζουρουμ για ένα κουστούμ για ένα κουστούμ
Και Σωτηρία Λεονάρδου πρέπει να συμμετέχει κανονικά και με τον νόμο.
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7020
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Προσωπική μου γνώμη πως τα ψυχοπαίδια του Razvan καλό είναι να αποχωρήσουν μιας και δεν υπάρχει πλέον στην καθημερινότητα της ομάδας.
Ήδη την αρχή την έκανε ο Kedziora και δεν θα μου κάνει εντύπωση αλλά ούτε θα κλάψω αν τον ακολουθήσουν Taison Ozdoev Baba και Meite
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10032
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: 27. Magomed Ozdoev

Δημοσίευση από Мир »

Δεν πιστεύω πως ήταν ψυχοπαίδι του Ρασβαν, αλλά το κλειστό διετές με κοντα 1εκ το χρόνο που θέλει δεν παίζει να πάρει.
Τον Νοέμβριο γίνεται 34 και δεν είναι σκαρί Τάισον για να τον έχεις βασικό χάφ ως στα 36 του; Εδώ είναι 3 χρόνια τώρα, ακόμα και όταν ήταν νεότερος και δεν προλάβαινε να κόψει αντεπίθεση. Ακόμα και να του τα δώσουν τα 2 χρόνια, θα δεχτεί να είναι παγκιτης που είχε ψυχολογικά γιατί δεν έπαιζε βασικό 50 ματς το χρόνο;

Μετά την καταστροφική χρόνια και αυτός, αφού δε μπορεί να καθαρίσει έστω κύπελλο από επαρχιακή ομάδα, νομίζω δεν διακιουται να έχει παράπονα για ανανεώσει. Εγώ ούτε πρόταση θα έκανα αν δεν δεχόταν το 1+1 με μειωμένο ρόλο.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”