Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2901
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Δεν ξερω αν οι μετσγραφες που εχουμε στραφεί θα μας βγουν η οχι , ολα θα φανούν στο χορτάρι, εμενα αυτο που με ανησυχεί για αλλη μια φορα ειναι οτι οπου ξεκινάμε διαπραγματεύσεις χάνουμε.πολυτιμο χρονο
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Τι του κάνατε ρε του μαυροζωνα; Επειδή δεν ήρθε ο Γιαννούλης ακόμα; Εμφανίσου ρε εσύ, δεν θα στο χρεώσουμε
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 8):
- Unpsofable78, giaxxo, Kenny4, aivas19, Maklaz, Montrealiotis, Newgen9, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Λεβάντε; Ωχ, ωχ θα μας γεμίσει αριστερούς.Gregk19262000 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:18
Μόλις το είδα είπα να το ανεβάσω, γενικά αυτός που βλέπω τι ανεβάζει πέφτει σε αρκετά μέσα, το αν έρθει άλλο θέμα
Σοβιετια θα μας κάνει ο μπατίρης .. μπάρμπα Μιμή άρχισε το μπιρ αλάχ ότι τελειώνουν τα φράγκα του σε ένα μήνα.
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2232
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Κι άλλος αρχηγός ομάδας;
Αντριγια ξύπνα... Σου πριονιζουν την θέση
Αντριγια ξύπνα... Σου πριονιζουν την θέση
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 3):
- Gregk19262000, Ally Samagoal, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
στο φρι μαρκετ των στοπερ δεν υπαρχει κατι καλυτερου επιπεδου; Δηλαδη απο το να δωσω τα λεφτα σε κοπενχαγη και διακο δεν εχω καμια στοπερακλα εκει εξω να τα δωσω σε αυτον και να ανεβασω το επιπεδο της γραμμης;
Δε ξερω ρε μαγκες δε με πολυψηνει ο Χατζηδιακος... Οχι οτι ειναι κακο στοπερ απλα θελω ενα καλυτερο απο αυτα που εχω. Δε τον θεωρω υψηλοτερου επιπεδου των ελουστοντο-Μιχα.
Δε ξερω ρε μαγκες δε με πολυψηνει ο Χατζηδιακος... Οχι οτι ειναι κακο στοπερ απλα θελω ενα καλυτερο απο αυτα που εχω. Δε τον θεωρω υψηλοτερου επιπεδου των ελουστοντο-Μιχα.
- These users thanked the author embuji for the post (total 2):
- FreeWatcher, margas
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2871
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αν δεν έχει προτάσεις από πιο μεγάλα πρωταθλήματα υπάρχει ο Μπέμπα.embuji έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:33 στο φρι μαρκετ των στοπερ δεν υπαρχει κατι καλυτερου επιπεδου; Δηλαδη απο το να δωσω τα λεφτα σε κοπενχαγη και διακο δεν εχω καμια στοπερακλα εκει εξω να τα δωσω σε αυτον και να ανεβασω το επιπεδο της γραμμης;
Δε ξερω ρε μαγκες δε με πολυψηνει ο Χατζηδιακος... Οχι οτι ειναι κακο στοπερ απλα θελω ενα καλυτερο απο αυτα που εχω. Δε τον θεωρω υψηλοτερου επιπεδου των ελουστοντο-Μιχα.
Ο Χατζηδιακος για 4ο στόπερ με ψήνει..αλλά θα θέλει;
- These users thanked the author Dimitrisou for the post:
- Kabamaru11
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2232
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Σημασία δεν έχει αν κάνει σε εμάς ο Χατζηδιακος αλλά στον προπονητή.
Αν τυχόν ο Λισι σκοπεύει να παίξει κάποια στιγμή με τριάδα στην άμυνα θα έρθει κι άλλος αργότερα που λογικά θα προορίζεται για βασικός.
Για τα προκριματικά μια χαρά θα είναι η τριάδα Ελουστοντο, Μιχαηλίδης και Χατζηδιακος.
Θεωρώ απίθανο να επιλέξει την αλλαγή συστήματος από τα πρώτα επίσημα.
Αν τυχόν ο Λισι σκοπεύει να παίξει κάποια στιγμή με τριάδα στην άμυνα θα έρθει κι άλλος αργότερα που λογικά θα προορίζεται για βασικός.
Για τα προκριματικά μια χαρά θα είναι η τριάδα Ελουστοντο, Μιχαηλίδης και Χατζηδιακος.
Θεωρώ απίθανο να επιλέξει την αλλαγή συστήματος από τα πρώτα επίσημα.
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
- Dimitrisou, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Γιατί να μην είναι δηλαδή?Montrealiotis έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:08 Πιστεύεις ότι είναι τριάδα πρωταθλητή, οι Μιχαηλιδης, Ελοστουντο, Χατζηδιακος;
Εδώ ήτανε το Μουκουντι - Ρελβας και ο κανένας
Η ομάδα έχει πάρει μία ας το πούμε στρατηγική απόφαση.
Θέλει οι παίκτες της πίσω γραμμής να γνωρίζουν καταρχάς ποδόσφαιρο και να μην την βρίσκουνε με τη γάμπα και το καλάμι.
Προσωπικά το ακούω και είναι στα πρότυπα του κανονικού ποδοσφαίρου.
Okay σαν τέταρτο μπορείς να βάλεις και κάποιον σαν τον Μουκουντι 90 κιλά μυική μάζα και 0 ποδόσφαιρο.
Και όχι η προσαρμογή και το ρίσκου του χατζηδιάκου δεν έχουν να κάονε μόνο επιδε μιλάει η ελληνικά.
Το ότι έχει αγωνιστεί με τουλάχιστον 5-6 παίκτες, το ότι έχει βρεθεί σε αποστολές με αυτούς τους παίκτες έχει κάνει προπονητής κτλ όλα αυτά βοηθούν στην πολύ πιο γρήγορη ενσωμάτωση σε ένα καινούργιο περιβάλλον
- These users thanked the author renegade for the post (total 4):
- Unpsofable78, Mica, Montrealiotis, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Τουρκικά ΜΜΕ: «Επίσημη πρόταση του ΠΑΟΚ για Χατζηδιάκο, διαφορά στο οικονομικό»
Οι διαπραγματεύσεις του ΠΑΟΚ για την απόκτηση του Παντελή Χατζηδιάκου φαίνεται να μπαίνουν στην τελική ευθεία, καθώς οι επαφές ανάμεσα στις εμπλεκόμενες πλευρές εξελίσσονται με εντατικούς ρυθμούς.
Την ίδια εικόνα μεταφέρουν και δημοσιεύματα από την Τουρκία, με τον δημοσιογράφο Εκρέμ Κονούρ να αποκαλύπτει νέες πληροφορίες για το ενδιαφέρον του Δικεφάλου, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά και τα οικονομικά δεδομένα της υπόθεσης.
Σύμφωνα με τον Τούρκο ρεπόρτερ, ο ΠΑΟΚ έχει ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με την Κοπεγχάγη για τον Έλληνα διεθνή κεντρικό αμυντικό, ο οποίος αποτελεί την κορυφαία επιλογή για την ενίσχυση της αμυντικής γραμμής.
Όπως αναφέρει ο Κονούρ σε ανάρτησή του, οι δύο σύλλογοι βρίσκονται σε συζητήσεις, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξουν ουσιαστικές εξελίξεις μέσα στο επόμενο διάστημα.
Παράλληλα, το ίδιο δημοσίευμα αποκαλύπτει και τη διαφορά που υπάρχει στο οικονομικό σκέλος, καθώς η Κοπεγχάγη φέρεται να ζητά περίπου 3 εκατομμύρια ευρώ για την παραχώρηση του ποδοσφαιριστή, την ώρα που η πρόταση του ΠΑΟΚ αγγίζει τα 2 εκατομμύρια ευρώ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
ο χατζηδιακος για το επιπεδο αντιπαλων 5 και κατω και παρομιου επιπεδου με μας στην ευρωπη θα ειναι σουπερ ,σε ντερμπι και με ανωτερες ποιοτικα ομαδες στην ευρωπη θα εχει και καλες και κακες βραδιες τα μειονεκτηματα του θα ξεχωριζουν(προβλημα να κυνηγησει στον χωρο ισως το νο1) ,διαφωνω με οσους λενε οτι ειναι κατσαπλιας με την μπαλα θεωρω οτι θα βοηθησει σε ματς που ο αντιπαλος θα ειναι ταμπουρι ,δεν ειναι κουλιε η μιχα αλλα δεν ειναι και μαυροπανος σε παιχνι μπιλντ απ
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2232
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ισχύει. Με τα μεγαθήρια από 4 και πάνω θα τα βρει σκούρα. Εμείς που θα ήμαστε άραγε;
5 και κάτω;
5 και κάτω;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Τον πήραν 1.5 και θα τον δώσουν 3 μετά από αποτυχημένη χρόνια .?
- These users thanked the author astral for the post (total 4):
- Unpsofable78, paokkerkir, Ally Samagoal, FreeWatcher
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2232
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Κλασικά, όλοι κοιτάνε να εκμεταλλευτουν.
Μετά απορούν κάποιοι γιατί μπαίνουμε σε διαπραγματεύσεις.
Αν πάλι δίναμε αυτά που ζητάει η Κοπεγχάγη "μας έπιασαν κωτσους".
Μετά απορούν κάποιοι γιατί μπαίνουμε σε διαπραγματεύσεις.
Αν πάλι δίναμε αυτά που ζητάει η Κοπεγχάγη "μας έπιασαν κωτσους".
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Unpsofable78 την Σάβ 27 Ιουν 2026, 23:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 3):
- Mica, Ally Samagoal, FreeWatcher
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 945
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Υπαρχουν παικτες, απλα κατα τα φαινομενα εχουμε καποια θεματα οικονομικα και δεν θα παμε σε ηχηρες μεταγραφες. Λιγη υπομονη να δουμε τι μας ετοιμαζουνembuji έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:33 στο φρι μαρκετ των στοπερ δεν υπαρχει κατι καλυτερου επιπεδου; Δηλαδη απο το να δωσω τα λεφτα σε κοπενχαγη και διακο δεν εχω καμια στοπερακλα εκει εξω να τα δωσω σε αυτον και να ανεβασω το επιπεδο της γραμμης;
Δε ξερω ρε μαγκες δε με πολυψηνει ο Χατζηδιακος... Οχι οτι ειναι κακο στοπερ απλα θελω ενα καλυτερο απο αυτα που εχω. Δε τον θεωρω υψηλοτερου επιπεδου των ελουστοντο-Μιχα.