Έλα βρε πασά μου, ένα exit έκανε.Taseos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:58 .....
Ο τελης βέβαια δεν έχει καμία επιχείρηση. Δεν είναι επιχειρηματίας. Ο τελης είναι ένα τεράστιο επενδυτικό κεφάλαιο.
.....
Ιβάν Σαββίδης VII
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Πάντα εύστοχος…Taseos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:58 Το λάθος όλων αυτών ( δε μιλάω για τα τρολ) που επιθυμούν αλλαγή στην ΠΑΕ γιατί φαντάζονται δεν ξέρω τι φαντάζονται είναι ότι ενώ μπορούν να έχουν 2000 επιχειρήματα χρησιμοποιούν μόνο αυτά που αν και κάνουν ντόρο δε στέκουν. Γιατί αυτοί που τα μοιράζουν ως γνώση συνήθως δεν έχουν ούτε οι ίδιοι ιδέα.
Υπάρχει μια σιγουριά ότι ο τελης θα τα καταφέρει απλά γιατί έχει λεφτά. Ο τελης βέβαια δεν έχει καμία επιχείρηση. Δεν είναι επιχειρηματίας. Ο τελης είναι ένα τεράστιο επενδυτικό κεφάλαιο. Από την άλλη ο Σαββιδης είναι επιχειρηματίας. Εσειβπροσωπικο έχει επιχειρήσεις παράγει προϊόντα πουλάει υπηρεσίες, και επενδύει κιόλας. Είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Ο τελης δηλαδή είναι ότι και ο σιαο απλά ο τελης είναι με δικά του χρήματα.
ΕΝΑΣ που θέλει τον σαββιδη έχει μια δεδομένη επένδυση 220 εκ στην ΠΑΕ, μια πορεία με επιτυχίες και αποτυχίες, μια πορεία επιχειρηματική στην πόλη και την περιοχή άνω του ενοσ Δις ευρώ με τεράστια απήχηση στα νοικοκυριά, αυτός που θέλει απλά τον τέλη, υποψιάζεται ότι ο τελης θα ρίξει πολλά λεφτά και θα επιτύχει γιατί πέτυχε ο ίδιος ο στέλεχος εταιρίας και αργότερα ως επενδυτής σε εταιρίες άλλων.
Είναι σεβαστά και τα δύο μοντέλα. Εγω πάλι θέλω τον τέλη στο μπάσκετ και τον Νίκο σαββιδη στην μπάλα. Και θέλω τον τέλη τον ματσο γιατί προς το παρόν αυτά που έχει μοιράσει ως πληροφορίες μέσω συνδεσμιτών νυν και πρώην είναι κυρίως παχιά λόγια την ίδια ώρα που παζαρεύει για 60 χιλ το χρόνο την προίκα των αδερφών δεδεογλου και το όραμα του Νίκου βεζυρτζη για νέο γήπεδο. Τον οποίο βεζυρτζη έβαλαν μπροστά όταν εμφανίστηκαν γιατί τον χρειαζόντουσαν , και τώρα τον δείχνουν με το δάκτυλο όλοι αυτοί που ανέβαζαν φωτό τους μαζί του στα σοσιαλ στη νέα εποχή.
Ο σπέσιαλ λοιπόν είναι οπαδακι. Κοντά σε συγκεκριμένο σύνδεσμο ππυ είναι γνωστή η θέση του. Και γι αυτά μάχεται έστω και λάθος. Δεν μπορεί να μπει στην ίδια θέση με διάφορα τρολ. Ότι του μεταδίδουν αναπαράγει και καλά κάνει
« Ο σπέσιαλ λοιπόν είναι οπαδακι. Και γι αυτά μάχεται έστω και λάθος. Δεν μπορεί να μπει στην ίδια θέση με διάφορα τρολ.» Κάτι τέτοιο ήθελα να πω με το σχόλιο μου.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Τα τρολ έχουν μια συγκεκριμένη δουλειά να κάνουν και την κάνουν για πολλούς και διάφορους λόγους. Η δικαιολογία των οπαδών ποια είναι;
- These users thanked the author tolis14 for the post:
- gervasio artigas
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Οι οπαδοί στον ΠΑΟΚ δεν έχουν καλό ιστορικό. Το μόνο καλό ιστορικό που έχουμε να αναφέρουμε είναι κάτι εκδρομές αττική. 3-4 ιστορικούς στιχουργούς της εξέδρας που όντως έβγαλαν επικά συνθήματα ( και αντί συνθήματα στιγμιαία) . Δεν ξέρω αν υπάρχει απάντηση σε αυτό που λες. Τα νέα παιδιά συνήθως παρασύρονται από μυαλοπωληδες. Πολλά παιδιά καταλήγουν θύματα. Αλλά εγώ δεν είναι πατέρας τους. Το. Γιατί υπάρχει η ανάγκη να ακουλουθεις συνδεσμιτες ( που αυτοπροβάλλονται ως κληρονόμοι του ΠΑΟΚ λόγω αγώνων) δεν το έχω καταλάβει.
- These users thanked the author Taseos for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Το οτι αποκαλουν ΔΗΜΟΣΙΑ κωλοπαιδο τον Ντελια σε αρθρα και δεν κινειται φυλλο σε βαραινει εσενα και την παε.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Κάθε χαρά του Ιβάν με χαροποιει μέχρις ένα λογικό βαθμό, αλλά είναι φοβερό να ασχολούμαστε πιο πολύ με το ΣτΕ και το λιμάνι από το γεγονός ότι δεν έχουμε σέντερ φορ πχ
- These users thanked the author Tolaros for the post (total 3):
- Blackgr4, vasgias, Panx Romana
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Σε ποια άρθρα φίλε αναφέρεσαι;Dimg5 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:44 Το οτι αποκαλουν ΔΗΜΟΣΙΑ κωλοπαιδο τον Ντελια σε αρθρα και δεν κινειται φυλλο σε βαραινει εσενα και την παε.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Τάκης Γεράρδης
"Άει στα τσακίδια κωλόπαιδο. Μπορούμε και χωρίς εσένα.
Τα Μουντιάλ είναι η επιτομή του αγνού πατριωτισμού. Φίλαθλοι, παράγοντες και ποδοσφαιριστές με τις φάλτσες φωνάρες τους τραγουδάνε τον Εθνικό ύμνο της πατρίδας τους με ιδιαίτερο πάθος. Τραγουδάνε και το νιώθουν, δεν προσποιούνται, δεν υποχρεώνονται από κανέναν. Δεν νιώθουν ντροπή που κατακρεουργούν τις μελωδίες. Προσηλώνονται όλοι σε αυτό το μοναδικό που ενώνει τα μέλη μιας πατρίδας. Και αφήνουν στην άκρη τις όποιες αντιπαλότητες που έχουν όταν αγωνίζονται μεταξύ τους. Ο Εθνικός ύμνος κάθε πατρίδας τούς δίνει μια οντότητα ξεχωριστή: Είναι ο Σενεγαλέζος, ο Γερμανός, ο Αμερικάνος, ο Έλληνας. Και νιώθουν βαθιά υπερηφάνεια γι’ αυτό.
Μπορεί να είναι κάποιος σπουδαίος ποδοσφαιριστής στην ομάδα του αλλά αν ΔΕΝ έχει εθνικότητα είναι λειψός και κακομοίρης. Κάτι του λείπει…
Ο Κωνσταντέλιας αναγνωρίζεται από το σύνολο των Ελλήνων σαν το μεγαλύτερο ταλέντο. Ήδη τον χειροκροτούν σε ΟΛΑ τα γήπεδα όταν κάνει τα μαγικά του. Δεν έχουν κανέναν πρόβλημα μαζί του οι Έλληνες φίλαθλοι όταν με τις περίτεχνες ενέργειές του τούς κάνει «κηδείες». Αντίθετα ιπποτικά τον χειροκροτούν και τον θαυμάζουν.
Κι έρχεται τώρα αυτός ο νεαρός – εν μέσω Μουντιάλ – και δηλώνει κώλυμα για τις επόμενες συμμετοχές του στην Εθνική Ελλάδος. Δεν είναι ιδιομορφία αλλά ηλιθιότητα και αυτο-ακρωτηριασμός! Είναι Ύβρις ενάντια στην φίλαθλη γνώμη και ενάντια στο ποδόσφαιρο.
Θα τα έβαζα με τους κακούς συμβούλους του περιβάλλοντός του. Όμως εγώ στα 21 μου είχα ήδη παντρευτεί, κι είχα γκαστρωμένη τη Λίνα στο πρώτο μας παιδί. Ήμουνα υπεύθυνος για τις πράξεις μου, για τα λάθη και για τα σωστά μου.
Όχι δεν φταίει μόνο το περιβάλλον του αξιαγάπητου Ντέλια, αλλά φταίει και ο ίδιος. Προσβάλει τον εαυτό του, τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, τους φιλάθλους όλης της Ελλάδας και κυρίως προσβάλει το άθλημα που τον ανέδειξε."
"Άει στα τσακίδια κωλόπαιδο. Μπορούμε και χωρίς εσένα.
Τα Μουντιάλ είναι η επιτομή του αγνού πατριωτισμού. Φίλαθλοι, παράγοντες και ποδοσφαιριστές με τις φάλτσες φωνάρες τους τραγουδάνε τον Εθνικό ύμνο της πατρίδας τους με ιδιαίτερο πάθος. Τραγουδάνε και το νιώθουν, δεν προσποιούνται, δεν υποχρεώνονται από κανέναν. Δεν νιώθουν ντροπή που κατακρεουργούν τις μελωδίες. Προσηλώνονται όλοι σε αυτό το μοναδικό που ενώνει τα μέλη μιας πατρίδας. Και αφήνουν στην άκρη τις όποιες αντιπαλότητες που έχουν όταν αγωνίζονται μεταξύ τους. Ο Εθνικός ύμνος κάθε πατρίδας τούς δίνει μια οντότητα ξεχωριστή: Είναι ο Σενεγαλέζος, ο Γερμανός, ο Αμερικάνος, ο Έλληνας. Και νιώθουν βαθιά υπερηφάνεια γι’ αυτό.
Μπορεί να είναι κάποιος σπουδαίος ποδοσφαιριστής στην ομάδα του αλλά αν ΔΕΝ έχει εθνικότητα είναι λειψός και κακομοίρης. Κάτι του λείπει…
Ο Κωνσταντέλιας αναγνωρίζεται από το σύνολο των Ελλήνων σαν το μεγαλύτερο ταλέντο. Ήδη τον χειροκροτούν σε ΟΛΑ τα γήπεδα όταν κάνει τα μαγικά του. Δεν έχουν κανέναν πρόβλημα μαζί του οι Έλληνες φίλαθλοι όταν με τις περίτεχνες ενέργειές του τούς κάνει «κηδείες». Αντίθετα ιπποτικά τον χειροκροτούν και τον θαυμάζουν.
Κι έρχεται τώρα αυτός ο νεαρός – εν μέσω Μουντιάλ – και δηλώνει κώλυμα για τις επόμενες συμμετοχές του στην Εθνική Ελλάδος. Δεν είναι ιδιομορφία αλλά ηλιθιότητα και αυτο-ακρωτηριασμός! Είναι Ύβρις ενάντια στην φίλαθλη γνώμη και ενάντια στο ποδόσφαιρο.
Θα τα έβαζα με τους κακούς συμβούλους του περιβάλλοντός του. Όμως εγώ στα 21 μου είχα ήδη παντρευτεί, κι είχα γκαστρωμένη τη Λίνα στο πρώτο μας παιδί. Ήμουνα υπεύθυνος για τις πράξεις μου, για τα λάθη και για τα σωστά μου.
Όχι δεν φταίει μόνο το περιβάλλον του αξιαγάπητου Ντέλια, αλλά φταίει και ο ίδιος. Προσβάλει τον εαυτό του, τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, τους φιλάθλους όλης της Ελλάδας και κυρίως προσβάλει το άθλημα που τον ανέδειξε."
-
Ally Samagoal
- Δημοσιεύσεις: 316
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2025, 19:45
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Μήνυμα από ένα Ιβανόσκυλο: Θα παρακαλούσα να γίνει ανάλυση και του δικού μου ψυχολογικού και προσωπικού προφίλ, ώστε να μάθω επιτέλους αν είμαι τρολ, αν είμαι οπαδός, ή αν είμαι κάτι άλλο, πχ υπάλληλος σε trading company, κλπ! Είμαι δε πρόθυμος να υποβληθώ και σε ψυχομετρικό τεστ, για καλύτερα αποτελέσματα. Παρακαλώ στηρίξτε με σε αυτό το βήμα για αυτογνωσία!
- These users thanked the author GEOL for the post (total 2):
- paok apo epilogi, leomatos88
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ιβανικος ποιμενικος
Ο Ιβανικός δεν είναι ο σκύλος που θα παίξει φρίσμπι στο πάρκο. Η ψυχολογία του είναι πολύ ιδιαίτερη:
Απόλυτα πιστός: Δένεται στενά με την οικογένειά του και είναι εκπληκτικά τρυφερός με τους δικούς του ανθρώπους.
Ακραίος Φύλακας: Για έναν Ιβανικο, ο κόσμος χωρίζεται στα δύο: «Η οικογένειά μου» και «Οι εχθροί». Οτιδήποτε ξένο πλησιάζει την περιοχή του θεωρείται απειλή μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο.
Ανεξάρτητη σκέψη: Είναι εξαιρετικά έξυπνος, αλλά έχει έντονη προσωπικότητα. Αν νιώσει ότι ο ιδιοκτήτης του είναι αναποφάσιστος ή αδύναμος, θα αναλάβει ο ίδιος αρχηγικό ρόλο.
Ο Ιβανικός δεν είναι ο σκύλος που θα παίξει φρίσμπι στο πάρκο. Η ψυχολογία του είναι πολύ ιδιαίτερη:
Απόλυτα πιστός: Δένεται στενά με την οικογένειά του και είναι εκπληκτικά τρυφερός με τους δικούς του ανθρώπους.
Ακραίος Φύλακας: Για έναν Ιβανικο, ο κόσμος χωρίζεται στα δύο: «Η οικογένειά μου» και «Οι εχθροί». Οτιδήποτε ξένο πλησιάζει την περιοχή του θεωρείται απειλή μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο.
Ανεξάρτητη σκέψη: Είναι εξαιρετικά έξυπνος, αλλά έχει έντονη προσωπικότητα. Αν νιώσει ότι ο ιδιοκτήτης του είναι αναποφάσιστος ή αδύναμος, θα αναλάβει ο ίδιος αρχηγικό ρόλο.
- These users thanked the author Patron for the post (total 3):
- paok apo epilogi, Dimg5, ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Τεράστιε ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΊΔΗ δώσε πόνο στους αλόθρησκους !!! Πάμε γερά για την Νέα Σεζόν μονό όπως εσύ ξέρεις !!! 
Υ.Γ. Το λιμάνι του βόλου πάει προς αποκτηση απο τον ΟΛΘ .
Υ.Γ. Το λιμάνι του βόλου πάει προς αποκτηση απο τον ΟΛΘ .
- These users thanked the author Eagle1980 for the post (total 3):
- eorptol1, Dimg5, ΚΩΣΤΑΣ2019
-
leomatos88
- Δημοσιεύσεις: 1027
- Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Έχεις τα χέρια σου δεμένα φίλε μου καλέ. Μιας και είσαι μάλλον GEOLόγος, έχεις επιληφθεί και της δενδροφύτευσης του πέριξ της Νέας Τούμπας χώρου, κοινώς είσαι στη δύσκολη θέση να αναλάβεις και χρέη γεωπόνου (δεν έχει χρήματα για τέτοιους ο πρόεδρος). Το πρόβλημα είναι ότι ο Ιβάν θέλει σημύδες, μιας και του θυμίζουν τη Μητέρα Ρωσία, εν αντιθέσει με τον Γιώργο που επιμένει για φοίνικες, χαρακτηριστικοί του εξωτικού Μαϊάμι. Το ανωτέρω δίλημμα σε έχει κάνει αναποφάσιστο, με αποτέλεσμα να έλκεσαι από την πειθώ και τη δύναμη μεγάλων ανδρών, που είναι μαθημένοι να γίνεται το δικό τους. Έτσι άγεσαι και φέρεσαι, ανάλογα του ποιος αποφασίζει πχ για τις μεταγραφές, εν προκειμένω ως οπαδός. Υποθέτω ότι είσαι και Πόντιος, συνεπώς παραπλανημένος! Λόγω δε της καθυστέρησης ως προς την έναρξη των εργασιών για το γήπεδο (που πολύ κακώς πιστεύεις ότι φταίει η κυβέρνηση, τα είχε πει κι ο Κούλης άλλωστε, ότι εμείς είμαστε έτοιμοι και περιμένουμε τον επενδυτή), από ότι καταλαβαίνω εργάζεσαι στο λιμάνι! Όπως είναι λογικό, σύμφωνα με τη μετροπολιτάνικη εκδοχή για την αξιοπρέπεια του ανθρώπου, εξαρτάσαι πλήρως από τη μοίρα του εργοδότη σου, για του οποίου τα συμφέροντα μάχεσαι. Κάτι που σημαίνει ότι δεν είσαι τρολ (έχει πολλά τέτοια ο πρόεδρος, άσχετα που τα χρησιμοποιεί κάποιος άλλος για να του κάνει δολοφονία χαρακτήρα μέρα νύχτα), μιας και τα τρολ πληρώνονται, για κάτι που εσύ το κάνεις τζάμπα! Αυτό σου δημιουργεί το αίσθημα της αδικίας ότι δεν αναγνωρίζονται οι αγώνες σου, κάτι που σε έχει κάνει κατά βάθος μνησίκακο με τον πρόεδρο. Μάλιστα, σε χαρακτηρίζουν οι στιγμιαίες εξάρσεις οργής, την οποία ξεσπάς σε όσους έχουν μεγαλώσει στα τσιμέντα της Τούμπας, άσχετα που δεν τους είδες ποτέ σου, αν και μεγαλωμένος στα ίδια τσιμέντα. Με λίγα λόγια, θα σου γράψω μερικά χαπάκια για προσωπολατρία, η μεγαλύτερη μάστιγα στη Θεσσαλονίκη! Η πρόγνωση λέει, μιας και είσαι αποφασισμένος να κολυμπήσεις κόντρα στο ποτάμι, που κόντρα στον αρχαίο Ηράκλειτο οι σύγχρονοι επιστήμονες (μην πάει το μυαλό σου στους γαύρους με τους κορνέδες) πιστεύουν ότι δε γυρίζει πίσω, μιας και είσαι αποφασισμένος λέω, θα νικήσεις τα δόλια σκουλήκια, μαζί με τα άλλα σκυλιά, ένα εκ των οποίων μπορείς να λογίζεις και μένα! Σε κάθε περίπτωση, να λες δύο φορές την ημέρα το μόνοΠΑΟΚ (μία λέξη), το οποίο είναι ένα οποιοδήποτε απόσπασμα θέλεις της θρυλικής συνέντευξης τύπου του ΑΣ. Και όλα θα πάνε καλά!GEOL έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 18:32 Μήνυμα από ένα Ιβανόσκυλο: Θα παρακαλούσα να γίνει ανάλυση και του δικού μου ψυχολογικού και προσωπικού προφίλ, ώστε να μάθω επιτέλους αν είμαι τρολ, αν είμαι οπαδός, ή αν είμαι κάτι άλλο, πχ υπάλληλος σε trading company, κλπ! Είμαι δε πρόθυμος να υποβληθώ και σε ψυχομετρικό τεστ, για καλύτερα αποτελέσματα. Παρακαλώ στηρίξτε με σε αυτό το βήμα για αυτογνωσία!