Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5438
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Taseos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:18 Βασικά σημαντική είναι γιατί γουστάρουμε να βλέπουμε τον ΠΑΟΚ στην Ευρώπη. Εμείς δεν θα καλύψουμε καμία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για να μας νοιάζει το οικονομικό. Ούτε θα μοιραστούμε τα λεφτά της Ευρώπης με την ΠΑΕ για
Καλά ας μην έχουμε Ευρώπη και κάτσε να δεις για πότε μπαίνει κορδέλα στον Ντελια
τσιριγωτης
Δημοσιεύσεις: 4198
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από τσιριγωτης »

Δεν φεύγει ο Ντελιας
These users thanked the author τσιριγωτης for the post:
giaxxo
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6996
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Taseos »

Σορρυ αδερφέ αλλά μας τα έχετε πρήξει με τον ντελια και την κορδέλα. Θεωρητικά κάποια στιγμή θα πωληθεί. Μόνο ένας αδιάφορος παίκτης δεν θα ήθελε να πάει σε τοπ επίπεδο με τέτοιο ταλέντο. Αν είναι αδιάφορος καλά θα κάνει να μείνει στον ΠΑΟΚ αν πάλι δεν είναι να του ευχηθώ τα καλύτερα. ΟΛΟΙ οι παίκτες παντού πωλιούνται. Δεν είναι κάτι πρωτότυπο ο ντελιας. Εκτός αν πιστεύεις ότι πληρώνουν 3 εκ τον χρόνο σε ακαδημίες για να βγαίνει κάθε 5 χρόνια ένας παίκτης και να τον βαλσαμώνουν να μη φύγει
These users thanked the author Taseos for the post:
ΚΩΣΤΑΣ2019
Developer4
Δημοσιεύσεις: 759
Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Developer4 »

sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:21 Δεν κάνεις κάθε χρονιά πρωταθλητισμό, έχεις χρονιές ανασυγκρότησης: Τα έλεγε και ο για πολλούς αγαπημένος Ραζβαν. Δεν έχει χτίσει ο ΠΑΟΚ τέτοιο μέγεθος ακόμα αλλά έχει κάνει πολλά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση και αν μου το θέτεις προσωπικά ναι το πιστεύω: προτιμώ να χτίσω την καλύτερη ομάδα που μπορώ χωρίς να σκέφτομαι την Ευρώπη και επουδενί να μη κοτσάρω παίχτες με το ζόρι στον προπονητή.
Πίστευε ότι θέλεις, προφανώς δε με απασχολεί...

Ευελπιστώ ότι αυτοί που πρέπει, έχουν καταλάβει και γνωρίζουν τη σημασία της παρουσίας σε ομίλους και θα πράξουν αυτό που πρέπει...

Τα περί με το ζόρι παιχτών, είναι μια βολική δικαιολογία... Ξέρεις πρακτικά από την πώληση Κουλιερακη ότι θες βάρβαρο, καραβασικο στόπερ... Προφανώς και θα επρεπε να έχεις λίστες με σοβαρά ονόματα, ενα-δυο εκ των οποίων θα ικανοποιούσαν τον προπονητή και θα μπορούσε να δώσει το πρασινο φως μετά από μια βδομάδα! Και ο στόπερ είναι μονάχα ένα παράδειγμα.
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1759
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από sotos26 »

Μη μου απαντάς τότε αν δε σε ενδιαφέρουν αυτά που λέω απλά. Ούτε δικαιολογίες ούτε τίποτα, αλήθεια θέλω να δω που το πάνε με το καινούργιο σχήμα στην διοίκηση και και τον καινούργιο προπονητή.
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:21 Δεν κάνεις κάθε χρονιά πρωταθλητισμό, έχεις χρονιές ανασυγκρότησης: Τα έλεγε και ο για πολλούς αγαπημένος Ραζβαν. Δεν έχει χτίσει ο ΠΑΟΚ τέτοιο μέγεθος ακόμα αλλά έχει κάνει πολλά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση και αν μου το θέτεις προσωπικά ναι το πιστεύω: προτιμώ να χτίσω την καλύτερη ομάδα που μπορώ χωρίς να σκέφτομαι την Ευρώπη και επουδενί να μη κοτσάρω παίχτες με το ζόρι στον προπονητή.
Η τρύπα που θα δημιουργηθεί αν δεν περάσουμε Ευρώπη θα είναι τεράστια. Σε τέτοια περίπτωση επιβάλλεται να πωληθεί ο ντελιας, αλλιώς ξεχάστε πρωταθλητισμούς, ευρωπες κλπ. Το μπαν θα είναι πιο κοντά από ότι φανταζόμασταν.
These users thanked the author margas for the post:
Kevin
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14136
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Κλείνουμε από εδώ.

Πάμε στο δεύτερο: viewtopic.php?p=1063383777#p1063383777
These users thanked the author Mitsospaoki4 for the post:
Newgen9
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”