Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3246
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

adam04 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 15:36
Ettien26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 15:26
adam04 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 15:21

Μαζί σου.Ποιος δεν το θέλει;Άλλο είπα.
Ισως εγώ δεν το κατάλαβα καλά. Τι εννοείς ότι δεν θέλουμε ομάδα μόνο για τα προκριματικά ?
Εννοώ ότι δεν μπορούν να φέρουν πχ πέντε παίκτες και να του πουν αυτοί είναι σαρεσει δεν σαρεσει.
Έχεις δίκιο ως προς αυτό, ωστόσο οι σοβαρές ομάδες έχουν εκτενείς λίστες με παίκτες σε κάθε θέση, με διαφορετικά χαρακτηριστικά, κόστος, κλπ, έτσι ώστε ότι κι αν συμβεί να είναι έτοιμες να ανταποκριθούν. Αλλαγή προπονητή? Τραυματισμός ή πώληση σούπερσταρ? Απρόσμενη πρόκριση πχ στο ΤσΛ? Για να έχει μια βδομάδα που το όνομα του Λίσι βγήκε, αυτό σημαίνει ότι έχει σχεδόν μισό μήνα που οι δύο πλευρές τα βρήκαν στα βασικά. Θα πρέπει λοιπόν σιγά σιγά να σκάνε ονόματα και να έρχονται κι οι πρώτοι παίκτες.

Συν τοις άλλοις ένας προπονητής κληρονομεί ένα ρόστερ έτσι κι αλλιώς. Μικρή διαφορά έχει το αν του δώσεις 2/5 ή 3/5 χαφ και αποφασίσει για τα υπόλοιπα. Κάνε ως ομάδα την προεργασία σου, γέμισε το ρόστερ, κι άσε στον νέο προπονητή να προσθέσει τις πινελιές. Ειδικά από την στιγμή που ο χρόνος πιέζει.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 4):
adam04, Developer4, rockcity4, Ettien26
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1759
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από sotos26 »

Το να φέρεις παίχτες που, ας μη γελιόμαστε, ήταν προεπιλογή για στυλ παιχνιδιού Λουτσεσκου, στα τυφλά δε το λες και σοφό. Δεν έχουμε ιδέα τι θέλει να παίξει και ποιοι από αυτούς που έχουμε ήδη θα χρησιμοποιηθούν στο rotation. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι ζήτησε χρόνο να αξιολογήσει τους παίχτες. Η Ευρώπη μπορεί να είναι σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με χτίσιμο μια καλής ομάδας.
These users thanked the author sotos26 for the post (total 3):
adam04, Kourdos, Unpsofable78
tzim01
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tzim01 »

το ποδοσφαιρο δεν ειναι τοσο εξειδικευμένο οσο μπασκετ η οποιοδηποτε αλλο αθλημα για να αλλαζει τοσο πολυ απο προπονητη σε προπονητη και ειδικα για το ιδιο επιπεδο ομαδων,προπονητων και παιχτων

η καθυστερηση ειναι αδικαιολόγητη και τελειος λαθος ,οταν η ομαδα κοντεψει σχεδον τις 10 μεταγραφες το να γινουν 2-3 ητοι ουτε το 10% ροστερ ειναι παραλογο? ποιος προπονητης δεν θελει τον γιαννουλη,ποιος προπονητης δεν θελει τον ετοιμο χ παιχτη ψημενο να ερθει στο κλαμπ αφου ο παιχτης εχει παρακολουθηθει και αναλυθει απο τους ηδη υπαρχοντες υπευθυνους σκαουτινγκ κτλπ

ο προπονητης δηλαδη νιωθει πιο ανετα να παιξει με την πλατη στον τοιχο ματς σε 25 μερες ,δεν του εχουν μεταφερει δηλαδη οτι ο τσαλοφ δεν μπορει να προσφερει και πρεπει και να το δει κιολας,πρεπει να δει τον λυρατζη που εχει κριθει εδω και 3 σεζον οτι δεν μπορει σε ομαδα πρωταθλητισμου
ALLAGH
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2025, 15:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ALLAGH »

Μια χαρά είμαστε.
Επέστρεψαν λέει Καμαρά και θυμιάνης !!!!
Μειτέ συνεχίζει θεραπεία από περυσι !!!
Τσάλοφ επίσης είναι εδώ !!!
όσοι δεν βλέπετε πόσο μεγάλο πρόβλημα έχουμε, τι να πω..
τσιριγωτης
Δημοσιεύσεις: 4198
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από τσιριγωτης »

Υπομονή
Άβαταρ μέλους
WeWillRockYou
Δημοσιεύσεις: 3565
Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2020, 01:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από WeWillRockYou »

23 Ιουλίου έχουμε τον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα με τον επαναληπτικό στις 30. Σε λιγότερο από ένα μήνα δηλαδή.
Έτσι όπως τα κατάφεραν όλοι στην ομάδα πέρσι, χρειάζονται φέτος 3 προκρίσεις για Europa και 2 για Conference.
Αύριο ξεκινάει η προετοιμασία και στις 2 θέσεις που έχουμε ποιοτικά κενά από πέρσι ακόμα (σέντερ μπακ και αριστερό εξτρέμ), αυτή τη στιγμή έχουν αποχωρήσει 3 παίκτες στην άμυνα και ο Τάισον είναι ακόμα στον αέρα η ανανέωση του. Δεν βάζω καν τις υπόλοιπες θέσεις, όπου με τον έναν ή τον άλλον τρόπο υπάρχουν παίκτες.
Παράλληλα, έχουμε 2 ακραία μπακ στο Μουντιάλ και βασικούς παίκτες εκτός με πολύμηνους τραυματισμούς, άρα ανέτοιμους για τους πρώτους αγώνες. Αυτή τη στιγμή αυτή είναι η καταγραφή της πραγματικότητας και αν δεν έχουμε άμεση ενίσχυση θα γίνει πολύ δύσκολη η ευρωπαϊκή πρόκριση.
Εννοείται στήριξη τόσο στον καινούργιο προπονητή, όσο και στους Μάτος- Αντρέ, αλλά κάποια πράγματα πρέπει να τρέξουν γρήγορα αν δεν θέλουμε να βρεθούμε μπροστά σε δυσάρεστες καταστάσεις σε ένα μήνα. Μακάρι να έχουμε σύντομα ανακοινώσεις, γιατί ενδεχόμενος ευρωπαϊκός αποκλεισμός θα είναι ταφόπλακα στο καινούργιο εγχείρημα, πριν καν ξεκινήσει.
These users thanked the author WeWillRockYou for the post:
Kostas_FI
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3246
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 15:45 Το να φέρεις παίχτες που, ας μη γελιόμαστε, ήταν προεπιλογή για στυλ παιχνιδιού Λουτσεσκου, στα τυφλά δε το λες και σοφό. Δεν έχουμε ιδέα τι θέλει να παίξει και ποιοι από αυτούς που έχουμε ήδη θα χρησιμοποιηθούν στο rotation. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι ζήτησε χρόνο να αξιολογήσει τους παίχτες. Η Ευρώπη μπορεί να είναι σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με χτίσιμο μια καλής ομάδας.
Ναι αλλά πολλοί παίκτες δεν θα περιμένουν εμάς για να κλείσουν ομάδα. Δεν μας πιέζει μόνο η Ευρώπη.
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1759
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από sotos26 »

Το ποδόσφαιρο είναι πολύ πιο πολύπλοκο από το μπάσκετ ή από οποιοδήποτε άλλο άθλημα για αυτό και στο μπάσκετ αν έχεις την καλύτερη πεντάδα κερδίζεις 90% σε σχέση με το ποδόσφαιρο που είναι πολύ πιο μικρό το ποσοστό. 11 θέσεις άπειροι συνδυασμοί σχηματισμοί και χαρακτηριστικά. Το ότι ήρθε ένας καινούργιος προπονητής και θέλει να αξιολογήσει το ρόστερ θέλουμε πάλι κάπως να το συνδέσουμε στον κακό, τσιγκούνη Σαββίδη αλλά οκ πείτε ότι θέλετε προφανώς έχουμε δημοκρατία.
These users thanked the author sotos26 for the post (total 4):
adam04, Ally Samagoal, Unpsofable78, paok apo epilogi
Developer4
Δημοσιεύσεις: 759
Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Developer4 »

sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 15:45 Το να φέρεις παίχτες που, ας μη γελιόμαστε, ήταν προεπιλογή για στυλ παιχνιδιού Λουτσεσκου, στα τυφλά δε το λες και σοφό. Δεν έχουμε ιδέα τι θέλει να παίξει και ποιοι από αυτούς που έχουμε ήδη θα χρησιμοποιηθούν στο rotation. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι ζήτησε χρόνο να αξιολογήσει τους παίχτες. Η Ευρώπη μπορεί να είναι σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με χτίσιμο μια καλής ομάδας.
Αφού διαβάσαμε, εμμέσως πλην σαφώς ότι δεν πρέπει να έχουμε στοχο το πρωτάθλημα, αφού τεντωσαμε την κοινή λογική από κάθε άποψη για να δικαιολογήσουμε τα πρωτοφανή (σε τέτοιο βαθμό) και αδικαιολόγητα που συμβαίνουν, φτάσαμε να διαβάζουμε ότι η Ευρώπη μπορεί να είναι σε δεύτερη μοίρα.

Αλήθεια? Έχεις ιδέα πόσο σημαντική η Ευρωπαϊκή παρουσία για κάθε Ελληνική ομάδα που θέλει να πρωταγωνιστεί;;; Έχεις καταλάβει ότι δεν είναι nice to have, αλλά απαραίτητη για μερικούς πολύ σημαντικούς λόγους? Οικονομικούς, πρεστίζ, ευκολότερες κληρώσεις, ευκολότερες μεταγραφές για όποιον μπορεί να έρθει εδώ!!!

Έλεος κάπου, πραγματικά!!!
These users thanked the author Developer4 for the post (total 3):
Metagrafakias, Kostas_FI, Kevin
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6996
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Taseos »

Βασικά σημαντική είναι γιατί γουστάρουμε να βλέπουμε τον ΠΑΟΚ στην Ευρώπη. Εμείς δεν θα καλύψουμε καμία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για να μας νοιάζει το οικονομικό. Ούτε θα μοιραστούμε τα λεφτά της Ευρώπης με την ΠΑΕ για
These users thanked the author Taseos for the post (total 3):
PAOKevolution, Unpsofable78, paok apo epilogi
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokspren »

sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 15:45 Το να φέρεις παίχτες που, ας μη γελιόμαστε, ήταν προεπιλογή για στυλ παιχνιδιού Λουτσεσκου, στα τυφλά δε το λες και σοφό. Δεν έχουμε ιδέα τι θέλει να παίξει και ποιοι από αυτούς που έχουμε ήδη θα χρησιμοποιηθούν στο rotation. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι ζήτησε χρόνο να αξιολογήσει τους παίχτες. Η Ευρώπη μπορεί να είναι σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με χτίσιμο μια καλής ομάδας.
Βέβαια, και μετά αυτή η "καλή ομάδα" που θα χτιστεί χωρίς Ευρώπη θα πέσει το καλοκαίρι με την Μπενφίκα ή την Άστον Βίλα στον πρώτο γύρο και γεια σας.
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

Ήταν γκαντεμικο το πρώτο τοπικ.

Πρόβλεψη για το δεύτερο: οβερ 4.5 μεταγραφές
These users thanked the author margas for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1759
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από sotos26 »

Δεν κάνεις κάθε χρονιά πρωταθλητισμό, έχεις χρονιές ανασυγκρότησης: Τα έλεγε και ο για πολλούς αγαπημένος Ραζβαν. Δεν έχει χτίσει ο ΠΑΟΚ τέτοιο μέγεθος ακόμα αλλά έχει κάνει πολλά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση και αν μου το θέτεις προσωπικά ναι το πιστεύω: προτιμώ να χτίσω την καλύτερη ομάδα που μπορώ χωρίς να σκέφτομαι την Ευρώπη και επουδενί να μη κοτσάρω παίχτες με το ζόρι στον προπονητή.
These users thanked the author sotos26 for the post (total 3):
adam04, Kourdos, Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6540
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:21 Δεν κάνεις κάθε χρονιά πρωταθλητισμό, έχεις χρονιές ανασυγκρότησης: Τα έλεγε και ο για πολλούς αγαπημένος Ραζβαν. Δεν έχει χτίσει ο ΠΑΟΚ τέτοιο μέγεθος ακόμα αλλά έχει κάνει πολλά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση και αν μου το θέτεις προσωπικά ναι το πιστεύω: προτιμώ να χτίσω την καλύτερη ομάδα που μπορώ χωρίς να σκέφτομαι την Ευρώπη και επουδενί να μη κοτσάρω παίχτες με το ζόρι στον προπονητή.
Να σε διαβασει ο Doomlord να σου κανει διαδικτυακο fatality
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10024
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Мир »

Άντε λίγα ποστ ακόμα και πιάνουμε το θρεντ που έρχεται και κανένας παίκτης.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”