Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19202
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από nunies4 »

Οπως ενημερωνει το PAOK24 στο αρθρο του τα φιλικα της ομαδας του Ραζβαν Λουτσεσκου θα τα παρακολουθησουμε απο την υβριδικη του OPEN
These users thanked the author nunies4 for the post (total 8):
TylerDurden, icue, st4this, margas, aivas19, Newgen9, Ally Samagoal, katafraktos
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από TylerDurden »

Κλινικά ηλίθιοι.
These users thanked the author TylerDurden for the post:
Kourdos
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5821
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από marsantos »

nunies4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 09:31 Οπως ενημερωνει το PAOK24 στο αρθρο του τα φιλικα της ομαδας του Ραζβαν Λουτσεσκου θα τα παρακολουθησουμε απο την υβριδικη του OPEN
Σωστά το έγραψαν οι άνθρωποι; 8-)
Αφού δεν έχει γίνει ακόμα μεταγραφή, η ομάδα είναι του Λουτσέσκου. :mrgreen:
These users thanked the author marsantos for the post (total 6):
nunies4, SCIFO, margas, Kourdos, aivas19, Newgen9
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6489
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από DamoN »

Πάντως στο οπεν σωστά τα είπαν .
Νέος προπονητής νέοι στόχοι ….
Καλά λέγανε τα παιδιά για τετράδα και εγώ τους άρπαζα
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5821
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από marsantos »

DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:36 Πάντως στο οπεν σωστά τα είπαν .
Νέος προπονητής νέοι στόχοι ….
Καλά λέγανε τα παιδιά για τετράδα και εγώ τους άρπαζα
Καλημέρα φιλαράκι. Πως είσαι; Καιρό έχουμε να τα πούμε αν και περιφερομστε στους ίδιους χώρους :mrgreen:
Αυτό που γράφεις το γράφεις με τόσο ωραία που μου θυμίζειτην κατάσταση μου.
Με έχει πιάσει η μέση εδώ και λίγες μέρες και πάω σαν τελικό σίγμα. Έβλεπα μια χαζοταινία προχθές. Κάθε φορά που πήγαινα να γελάσω με χτύπαγε στη μέση..
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6489
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από DamoN »

marsantos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:11
DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:36 Πάντως στο οπεν σωστά τα είπαν .
Νέος προπονητής νέοι στόχοι ….
Καλά λέγανε τα παιδιά για τετράδα και εγώ τους άρπαζα
Καλημέρα φιλαράκι. Πως είσαι; Καιρό έχουμε να τα πούμε αν και περιφερομστε στους ίδιους χώρους :mrgreen:
Αυτό που γράφεις το γράφεις με τόσο ωραία που μου θυμίζειτην κατάσταση μου.
Με έχει πιάσει η μέση εδώ και λίγες μέρες και πάω σαν τελικό σίγμα. Έβλεπα μια χαζοταινία προχθές. Κάθε φορά που πήγαινα να γελάσω με χτύπαγε στη μέση..
Καλησπέρα αδερφέ μου !!!!
Φυσικοθεραπείες επειγόντως!!! Και αν δεν κούμπωσε κανένα βολταρεν … σε θέλω σε φόρμα στα ευρωπαϊκά …
Εχεις μεγάλη χρονιά μπροστά σου να μας αναλύεις τα καινούργια πραγματάκια του Ιταλού
Τα καλύτερα και για την κόρη σου ! Σε διαβάζω να ξέρεις …
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6544
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

marsantos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:11
DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:36 Πάντως στο οπεν σωστά τα είπαν .
Νέος προπονητής νέοι στόχοι ….
Καλά λέγανε τα παιδιά για τετράδα και εγώ τους άρπαζα
Καλημέρα φιλαράκι. Πως είσαι; Καιρό έχουμε να τα πούμε αν και περιφερομστε στους ίδιους χώρους :mrgreen:
Αυτό που γράφεις το γράφεις με τόσο ωραία που μου θυμίζειτην κατάσταση μου.
Με έχει πιάσει η μέση εδώ και λίγες μέρες και πάω σαν τελικό σίγμα. Έβλεπα μια χαζοταινία προχθές. Κάθε φορά που πήγαινα να γελάσω με χτύπαγε στη μέση..

Καλησπερα,προσεξε το στρωμα που κοιμασαι,ειναι απολυτα σημαντικο.Επισης αν μπορεις,ξαπλωσε ανασκελα και κανε κυκλους οσο μεγαλους μπορεις με τα ποδια σου,θα ακουσεις καποια κρακ στην μεση σου,λιγο ξεμπλοκαρισμα θα σε ανακουφισει.Γενικα αν μπορεις κανε ηπιες ασκησεις μεσης και ξαπλα με καλο στρωμα.Περαστικα ;)
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3929
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από Hayate »

Τραυματιζονται και οι οπαδοί φέτος στον ΠΑΟΚ.??Τι είναι αυτό το πραμμα.
Kabamaru11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:44
marsantos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:11
DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:36 Πάντως στο οπεν σωστά τα είπαν .
Νέος προπονητής νέοι στόχοι ….
Καλά λέγανε τα παιδιά για τετράδα και εγώ τους άρπαζα
Καλημέρα φιλαράκι. Πως είσαι; Καιρό έχουμε να τα πούμε αν και περιφερομστε στους ίδιους χώρους :mrgreen:
Αυτό που γράφεις το γράφεις με τόσο ωραία που μου θυμίζειτην κατάσταση μου.
Με έχει πιάσει η μέση εδώ και λίγες μέρες και πάω σαν τελικό σίγμα. Έβλεπα μια χαζοταινία προχθές. Κάθε φορά που πήγαινα να γελάσω με χτύπαγε στη μέση..

Καλησπερα,προσεξε το στρωμα που κοιμασαι,ειναι απολυτα σημαντικο.Επισης αν μπορεις,ξαπλωσε ανασκελα και κανε κυκλους οσο μεγαλους μπορεις με τα ποδια σου,θα ακουσεις καποια κρακ στην μεση σου,λιγο ξεμπλοκαρισμα θα σε ανακουφισει.Γενικα αν μπορεις κανε ηπιες ασκησεις μεσης και ξαπλα με καλο στρωμα.Περαστικα ;)
These users thanked the author Hayate for the post (total 4):
Kabamaru11, Kourdos, ToMousiTouCrespo, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6544
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Ε αφου ειμαστε μπαρμπαδια αφου.
Άβαταρ μέλους
rade paprica
Δημοσιεύσεις: 1492
Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από rade paprica »

και ο marsantos στη λίστα με τους τραυματίες

αυτό δεν είναι προετοιμασία,
νοσοκομείο είναι :)

Ευτυχώς έχουμε Kabamaru11 για αποθεραπεία (και διατροφή, μη ξεχνιόμαστε)
These users thanked the author rade paprica for the post (total 6):
Kabamaru11, Kourdos, aivas19, paok apo epilogi, Newgen9, ΑποστόληςΑ
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4394
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από Shivaspace »

η καλύτερη μεταγραφή τελικά θα είναι ο γκανέζος " αποθεραπευτής" έχει αυτοπροταθεί , τι άλλο να κάνει..
Gregk19262000
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από Gregk19262000 »

Φέτος λόγω 100 χρόνων ξέρουμε αν θα γίνει κανένα μεγάλο φιλικό ή λόγω Ευρώπης δεν θα προλάβουμε;
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4888
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από Τρόμος »

Maklaz έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 08:47 Θα έχουμε και φέτος iconic σκηνές; :lol:

Εικόνα
Δεν μπορεί να είναι κοιλιά όλο αυτό... Δεν φτάνουν όλα τά άλλα τώρα κλέβουν και τις μπάλες της ομάδας;;;;
These users thanked the author Τρόμος for the post (total 7):
Grimson4, Developer4, Kourdos, Maklaz, paok apo epilogi, Newgen9, Ally Samagoal
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7014
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Maklaz έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 08:47 Θα έχουμε και φέτος iconic σκηνές; :lol:

Εικόνα
Καλή λευτεριά και μ'ενα πόνο :lol: :lol: :lol:
These users thanked the author boogeyman77 for the post (total 9):
rockcity4, Developer4, Τρόμος, Maklaz, Kabamaru11, paok apo epilogi, Newgen9, Ally Samagoal, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6544
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Μη δειτε εναν καλοφαγα,κατευθειαν να του κανετε body shaming,ντροπη σας ρε χαλβαδες.
These users thanked the author Kabamaru11 for the post:
margas
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”