Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Οπως ενημερωνει το PAOK24 στο αρθρο του τα φιλικα της ομαδας του Ραζβαν Λουτσεσκου θα τα παρακολουθησουμε απο την υβριδικη του OPEN
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 3):
- TylerDurden, icue, st4this
- TylerDurden
- Δημοσιεύσεις: 987
- Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
- Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Σωστά το έγραψαν οι άνθρωποι;nunies4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 09:31 Οπως ενημερωνει το PAOK24 στο αρθρο του τα φιλικα της ομαδας του Ραζβαν Λουτσεσκου θα τα παρακολουθησουμε απο την υβριδικη του OPEN
Αφού δεν έχει γίνει ακόμα μεταγραφή, η ομάδα είναι του Λουτσέσκου.
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Πάντως στο οπεν σωστά τα είπαν .
Νέος προπονητής νέοι στόχοι ….
Καλά λέγανε τα παιδιά για τετράδα και εγώ τους άρπαζα
Νέος προπονητής νέοι στόχοι ….
Καλά λέγανε τα παιδιά για τετράδα και εγώ τους άρπαζα
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Καλημέρα φιλαράκι. Πως είσαι; Καιρό έχουμε να τα πούμε αν και περιφερομστε στους ίδιους χώρουςDamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:36 Πάντως στο οπεν σωστά τα είπαν .
Νέος προπονητής νέοι στόχοι ….
Καλά λέγανε τα παιδιά για τετράδα και εγώ τους άρπαζα
Αυτό που γράφεις το γράφεις με τόσο ωραία που μου θυμίζειτην κατάσταση μου.
Με έχει πιάσει η μέση εδώ και λίγες μέρες και πάω σαν τελικό σίγμα. Έβλεπα μια χαζοταινία προχθές. Κάθε φορά που πήγαινα να γελάσω με χτύπαγε στη μέση..
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Καλησπέρα αδερφέ μου !!!!marsantos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:11Καλημέρα φιλαράκι. Πως είσαι; Καιρό έχουμε να τα πούμε αν και περιφερομστε στους ίδιους χώρουςDamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:36 Πάντως στο οπεν σωστά τα είπαν .
Νέος προπονητής νέοι στόχοι ….
Καλά λέγανε τα παιδιά για τετράδα και εγώ τους άρπαζα![]()
Αυτό που γράφεις το γράφεις με τόσο ωραία που μου θυμίζειτην κατάσταση μου.
Με έχει πιάσει η μέση εδώ και λίγες μέρες και πάω σαν τελικό σίγμα. Έβλεπα μια χαζοταινία προχθές. Κάθε φορά που πήγαινα να γελάσω με χτύπαγε στη μέση..
Φυσικοθεραπείες επειγόντως!!! Και αν δεν κούμπωσε κανένα βολταρεν … σε θέλω σε φόρμα στα ευρωπαϊκά …
Εχεις μεγάλη χρονιά μπροστά σου να μας αναλύεις τα καινούργια πραγματάκια του Ιταλού
Τα καλύτερα και για την κόρη σου ! Σε διαβάζω να ξέρεις …
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6535
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
marsantos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:11Καλημέρα φιλαράκι. Πως είσαι; Καιρό έχουμε να τα πούμε αν και περιφερομστε στους ίδιους χώρουςDamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:36 Πάντως στο οπεν σωστά τα είπαν .
Νέος προπονητής νέοι στόχοι ….
Καλά λέγανε τα παιδιά για τετράδα και εγώ τους άρπαζα![]()
Αυτό που γράφεις το γράφεις με τόσο ωραία που μου θυμίζειτην κατάσταση μου.
Με έχει πιάσει η μέση εδώ και λίγες μέρες και πάω σαν τελικό σίγμα. Έβλεπα μια χαζοταινία προχθές. Κάθε φορά που πήγαινα να γελάσω με χτύπαγε στη μέση..
Καλησπερα,προσεξε το στρωμα που κοιμασαι,ειναι απολυτα σημαντικο.Επισης αν μπορεις,ξαπλωσε ανασκελα και κανε κυκλους οσο μεγαλους μπορεις με τα ποδια σου,θα ακουσεις καποια κρακ στην μεση σου,λιγο ξεμπλοκαρισμα θα σε ανακουφισει.Γενικα αν μπορεις κανε ηπιες ασκησεις μεσης και ξαπλα με καλο στρωμα.Περαστικα
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
Τραυματιζονται και οι οπαδοί φέτος στον ΠΑΟΚ.??Τι είναι αυτό το πραμμα.
Kabamaru11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:44marsantos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:11Καλημέρα φιλαράκι. Πως είσαι; Καιρό έχουμε να τα πούμε αν και περιφερομστε στους ίδιους χώρουςDamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:36 Πάντως στο οπεν σωστά τα είπαν .
Νέος προπονητής νέοι στόχοι ….
Καλά λέγανε τα παιδιά για τετράδα και εγώ τους άρπαζα![]()
Αυτό που γράφεις το γράφεις με τόσο ωραία που μου θυμίζειτην κατάσταση μου.
Με έχει πιάσει η μέση εδώ και λίγες μέρες και πάω σαν τελικό σίγμα. Έβλεπα μια χαζοταινία προχθές. Κάθε φορά που πήγαινα να γελάσω με χτύπαγε στη μέση..
Καλησπερα,προσεξε το στρωμα που κοιμασαι,ειναι απολυτα σημαντικο.Επισης αν μπορεις,ξαπλωσε ανασκελα και κανε κυκλους οσο μεγαλους μπορεις με τα ποδια σου,θα ακουσεις καποια κρακ στην μεση σου,λιγο ξεμπλοκαρισμα θα σε ανακουφισει.Γενικα αν μπορεις κανε ηπιες ασκησεις μεσης και ξαπλα με καλο στρωμα.Περαστικα![]()
- These users thanked the author Hayate for the post:
- Kabamaru11
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6535
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
- rade paprica
- Δημοσιεύσεις: 1490
- Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
και ο marsantos στη λίστα με τους τραυματίες
αυτό δεν είναι προετοιμασία,
νοσοκομείο είναι
Ευτυχώς έχουμε Kabamaru11 για αποθεραπεία (και διατροφή, μη ξεχνιόμαστε)
αυτό δεν είναι προετοιμασία,
νοσοκομείο είναι
Ευτυχώς έχουμε Kabamaru11 για αποθεραπεία (και διατροφή, μη ξεχνιόμαστε)
- These users thanked the author rade paprica for the post:
- Kabamaru11
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4391
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Προετοιμασία και φιλικά 2026-27
η καλύτερη μεταγραφή τελικά θα είναι ο γκανέζος " αποθεραπευτής" έχει αυτοπροταθεί , τι άλλο να κάνει..