Θύμισε μου από τους τόσους δανεικούς που έχουν έρθει πόσοι άξιζαν να πληρωθεί η ρήτρα για να έρθουν;fidel έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 09:16Θυμησε μου σε παρακαλω περαν του Σαστρε ποια οπτιον αγοράς δανεικου ενεργοποιησαμε ....OIKODOMOS έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 07:15Θα τα διναμε, οπως δωσαμε 12 εκ για Ζαφειρη. Καλως ερχονται δανεικοι.Dimitris_L4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 07:08 Σωστος εν μερει @Panostas1995 ...Σκεψου ομως να εβγαζε ματια ο Ιβανουσετς, αν θα διναμε 5 μυρια ..
Σε αλλα νεα 2 μερες πριν παει η ομαδα Ολλανδια, εχουν φυγει 6-7 παιχτες κ ηρθε 1..ΟΛΟΓΡΑΦΩΣ ΕΝΑΣ...
Εγώ μόνο τον Μειτε θυμάμαι και πάλι το 3ετες με 1,8 το χρόνο ήταν πολλά για αυτόν.... άσχετα που σου βγήκε παραπάνω εν τέλει λόγο μπακαγιοκο κτλ