Ρε αλάνι σαν θεό σε έχουμε, άργησε όσο θες, πρώτα η ζωή μετά όλα τα υπόλοιπα. Ευχαριστούμε για ότι κάνεις, όλοι διψάμε για το οτιδήποτε, καισυ είσαι πάντα εκεί να μας ξεδιψάς.blackzone44 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:43 Καλησπέρα μάγκες, λόγο δουλειάς δεν θα έχω και τόσο χρόνο να μαθαίνω πράγματα για να σας τα λέω. Θα προσπαθήσω πάλι για αργά αλλά επειδή θα είμαι έξω ότι μαθαίνω λογικά θα είναι με καθυστέρηση για να γράψω κάτι που δεν θα έχει βγει.
ΡΙΣΠΕΚΤ.