Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ε και το 24 την ίδια απογοήτευση έβλεπες και γενικά δε μας πάει το καλοκαίρι. Δεν είναι πρόβλημα αυτό. Η ουσία είναι πρόβλημα. Εμένα πχ με νοιάζει να πάρω το πρωτάθλημα. Απαιτώ να είναι έτοιμη η ομάδα για όλη τη χρονιά και όχι για ένα δίμηνο.
- These users thanked the author Taseos for the post (total 6):
- DamoN, aivas19, margas, PAOKevolution, Ally Samagoal, ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εμένα αυτό που με αγχώνει πιο πολύ είναι τα ευρωπαϊκά προκριματικά.Taseos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:25 Ε και το 24 την ίδια απογοήτευση έβλεπες και γενικά δε μας πάει το καλοκαίρι. Δεν είναι πρόβλημα αυτό. Η ουσία είναι πρόβλημα. Εμένα πχ με νοιάζει να πάρω το πρωτάθλημα. Απαιτώ να είναι έτοιμη η ομάδα για όλη τη χρονιά και όχι για ένα δίμηνο.
Θέλουμε 2 προκρίσεις για να βρεθούμε σε ομίλους, 3 για Europa league.
Το ρόστερ έχει αδειάσει από παίκτες που έφυγαν (Σαστρε, Κεντζιορα, Βολιακο, Λοβρεν, Μπιανκο, Οζντοεφ, Ιβανουσετς, Τάισον, Γιακουμάκης) και από παίκτες που δεν είναι άμεσα διαθέσιμοι (Μιχαηλιδης, Μπάμπα, Μειτε, Ντεσποτοφ).
Ο προπονητής είναι νέος και άπειρος. Δεν έχει κάνει ποτε προετοιμασία στην καριέρα του με ευρωπαϊκά προκριματικά ανάμεσα. Δεν γνωρίζει το επίπεδο του ρόστερ, του πρωταθλήματος και των ανταγωνιστών.
Η ομάδα φαίνεται να κινείται πιο αργά από άλλα καλοκαίρια κυρίως και λόγω της προσπάθειας εύρεσης προπονητή, και την κατά συνέπεια ανάγκη να αξιολογήσει αυτός το ρόστερ.
Ταυτόχρονα πάμε για ολική αλλαγή στον τρόπο που αγωνιζόμαστε, με ίσως νέο σύστημα, διαφορετικό αγωνιστικό προφίλ, πιο άμεσο ποδόσφαιρο κτλ. Αυτά θέλουν χρόνο να αφομοιωθούν, χρόνο που δεν έχουμε.
Το πρόβλημα όμως δεν είναι το ότι μπορεί να μην δούμε ευρωπαϊκή πορεία φέτος. Το πρόβλημα είναι ότι τελευταία φορά που έγινε αυτό, όλες οι μεταγραφές μπήκαν στο ράφι, και μείναμε με τρύπες στο ρόστερ που στη συνέχεια επηρέασαν όλη την χρονιά. Εκεί βγήκαν τα first qualify, εκεί παρουσιάστηκαν τα FFP και ο ΚυρΚυρ με το υφάκι του.
Κάτι τέτοιο όχι απλά έχει το ρίσκο να πέσουμε στην 4η θέση, αλλά κινδυνεύει να ανατρέψει όλη την προσπάθεια μιας και Ματος, Βιεϊρίνια και Λισι είναι ολοι στα ξεκινήματα και δεν έχουν το ειδικό βάρος να σηκώσουν μια τεράστια αποτυχία. Ειδικά με τον εμφύλιο που γίνεται γύρω τους.
Φοβάμαι ότι όλη αυτη η κωλυσιεργία μπορεί να μας κάνει πολύ μεγαλύτερο κακό από το απλά να έχουμε μια κακή χρονιά, που μπάλα είναι και μπορεί να έρθει.
Για αυτό ανησυχώ πολύ με το πόσο ρίσκο περιέχουν όλες οι κινήσεις που γίνονται, ή που δεν γίνονται, ή που καθυστερούν να γίνουν.
Από τον φόβο αυτό πηγάζει και ο όλος αρνητισμος μου. Συγγνώμη αν κούρασα κάποιον αλλά από την αγάπη για την ομάδα και για τα πρόσωπα που την τρέχουν κάθομαι και αγχώνομαι και γκρινιάζω.
Τεσπα, τελευταίο σεντόνι.
- These users thanked the author gika for the post (total 7):
- DamoN, giaxxo, paokkerkir, Kostas_FI, rockcity4, Γερασίμου, Montrealiotis
-
blackzone44
- Δημοσιεύσεις: 204
- Εγγραφή: Παρ 08 Αύγ 2025, 12:49
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλησπέρα μάγκες, λόγο δουλειάς δεν θα έχω και τόσο χρόνο να μαθαίνω πράγματα για να σας τα λέω. Θα προσπαθήσω πάλι για αργά αλλά επειδή θα είμαι έξω ότι μαθαίνω λογικά θα είναι με καθυστέρηση για να γράψω κάτι που δεν θα έχει βγει.
- These users thanked the author blackzone44 for the post (total 10):
- trouman, aivas19, margas, rockcity4, trianta76, paok apo epilogi, Logistis, vasgias, Montrealiotis, geonov29
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είναι τόσοι οι παίκτες που χρειαζόμαστε που πρέπει να ανακοινώνουμε κάθε μέρα και ένα παίχτη έτσι όπως πήγε.
Με Διναμό βλέπω εντεκαδα...Παβλενκα-Τειλορ-Μιχαηλιδη-Ελουστοντο-Κενι..Ζαφειρης-Τσοπουρογλου..Ντελιας-Ζιβκοβιτς-Σορετιρε-Γερεμεγεφ...
Με Διναμό βλέπω εντεκαδα...Παβλενκα-Τειλορ-Μιχαηλιδη-Ελουστοντο-Κενι..Ζαφειρης-Τσοπουρογλου..Ντελιας-Ζιβκοβιτς-Σορετιρε-Γερεμεγεφ...
-
Dimitrisk4
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 21:57
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Με Γιαννούλη έχουμε καμία εξέλιξη;;blackzone44 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:43 Καλησπέρα μάγκες, λόγο δουλειάς δεν θα έχω και τόσο χρόνο να μαθαίνω πράγματα για να σας τα λέω. Θα προσπαθήσω πάλι για αργά αλλά επειδή θα είμαι έξω ότι μαθαίνω λογικά θα είναι με καθυστέρηση για να γράψω κάτι που δεν θα έχει βγει.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Άμα χαθεί η Ευρώπη δε θα χαθεί από τα ματς με Ντιναμό , μετά με Μπεσίκτας, Τβέντε, Κόνφερενς με Τσέλσι Άγιαξ κλπ.
Η Ευρώπη κινδυνεύει από την απώλεια του κυπέλλου και το ματς με το βαζελο.
Να ξέρουμε και τί λέμε.
Η Ευρώπη κινδυνεύει από την απώλεια του κυπέλλου και το ματς με το βαζελο.
Να ξέρουμε και τί λέμε.
- These users thanked the author Parolos for the post (total 12):
- Patron, Dimitris_L4, DonnieMcGrath, Ettien26, dionisisbasi, Ally Samagoal, Ριαν_Καπαγιαννιδης, nunies4, ΚΩΣΤΑΣ2019, Newgen9 and 2 more users
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πόσο είναι το μεροκάματο; 300μελη να βάλουμε από ένα δεκάρικο να σε έχουμε διαθέσιμο 24/7 γίνεται;blackzone44 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:43 Καλησπέρα μάγκες, λόγο δουλειάς δεν θα έχω και τόσο χρόνο να μαθαίνω πράγματα για να σας τα λέω. Θα προσπαθήσω πάλι για αργά αλλά επειδή θα είμαι έξω ότι μαθαίνω λογικά θα είναι με καθυστέρηση για να γράψω κάτι που δεν θα έχει βγει.
- These users thanked the author gika for the post (total 4):
- Dimitris_L4, embuji, Logistis, Montrealiotis
-
blackzone44
- Δημοσιεύσεις: 204
- Εγγραφή: Παρ 08 Αύγ 2025, 12:49
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:46Πόσο είναι το μεροκάματο; 300μελη να βάλουμε από ένα δεκάρικο να σε έχουμε διαθέσιμο 24/7 γίνεται;blackzone44 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:43 Καλησπέρα μάγκες, λόγο δουλειάς δεν θα έχω και τόσο χρόνο να μαθαίνω πράγματα για να σας τα λέω. Θα προσπαθήσω πάλι για αργά αλλά επειδή θα είμαι έξω ότι μαθαίνω λογικά θα είναι με καθυστέρηση για να γράψω κάτι που δεν θα έχει βγει.
- These users thanked the author blackzone44 for the post:
- Kabamaru11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν θέλω να γίνομαι κουραστικός, αλλά αποκλεισμός φέτος απο την ευρώπη, δημιουργεί τεράστια οικονομική τρύπα, την οποία μόνο με πώληση σοβαρή την καλύπτει. Το αφήνω αυτό σαν αστεράκι.
Άσε που τα προτζεκτ των ακαδημιών μας χωρίς ευρώπη δεν αναμένεται να κάνουν το ίδιο ξεπέταγμα σε χρηματιστηριακή αξία.
Αν θέλουμε να προωθήσουμε την ακαδημία μας, ΠΡΕΠΕΙ να είμαστε ευρώπη. Αλλιώς είναι ένας φαύλος κύκλος.
- These users thanked the author xpek20 for the post:
- rade paprica
-
DonnieMcGrath
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Βουνό αλήθειας. Και εξηγεί γιατί ο βαζελος δεν έπαιξε για να βγάλει τον γαβρο Τσ.Λου αλλά για να δυσκολέψει εμάς.Parolos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:45 Άμα χαθεί η Ευρώπη δε θα χαθεί από τα ματς με Ντιναμό , μετά με Μπεσίκτας, Τβέντε, Κόνφερενς με Τσέλσι Άγιαξ κλπ.
Η Ευρώπη κινδυνεύει από την απώλεια του κυπέλλου και το ματς με το βαζελο.
Να ξέρουμε και τί λέμε.
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5769
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Φιλε Donnie ο βαζελος το πουλακι του επαιξε κ με εμας...απλα εμεις το παιξαμε καλυτερα ...Εμεις το χασαμε μονοι μας κ ειναι απολυτως σωστο οτι και εκει μπηκε η Ευρωπη σε κινδυνο..
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 8):
- xpek20, Kevin, Γερασίμου, Logistis, Ριαν_Καπαγιαννιδης, rade paprica, ΚΩΣΤΑΣ2019, Newgen9