Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
anaximandros4
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Παντως ΣΙΓΟΥΡΑ αυτο το Σκ θα ειναι καυτο!
Οχι μεταγραφικα, απλα λενε οτι θα ανεβει πολυ η θερμοκρασια.
Οχι μεταγραφικα, απλα λενε οτι θα ανεβει πολυ η θερμοκρασια.
- These users thanked the author embuji for the post (total 3):
- freemind, Kevin, paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Παίζει ο Βαρέλας να ανέβασε το στόρυ γιατί άκουσε Κουλ.
- These users thanked the author Magpies4 for the post (total 6):
- geobila, embuji, pagotatzis, Ally Samagoal, blackzi, Gregk19262000
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 893
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Συνεχίστε να αναπαράγετε τις παπαριες του κάθε δημοσιογράφου (πχ κουλιανος) που δεν πετυχαίνει ούτε βαλσαμωμενο ελέφαντα απο το μισό μέτρο. Και δεν αναφέρομαι μονο σε παιδια εδω μεσα αλλα γενικα στον ΠΑΟΚτση που ακομα δίνει κλικς (αρα και λεφτα) στον κάθε (αποδεδειγμένα) ανίκανο. Επειδή η δημοσιογραφια στο ματια μου ειναι ενα πολυ σοβαρό επαγγελμα που πρεπει να διέπεται απο κάποιες αρχές, θεωρω ντροπή να μπαίνουν τα ονόματα κάποιων απο αυτους διπλα στον τιτλο "δημοσιογραφος".
Και κάθεστε και μαλώνετε εσεις εδω μεσα, αδερφός με αδερφό, και σπαταλάτε πολύτιμο χρόνο, για να διαφωνείτε για την καθε αερολογία του καθενός παπατζη.
Και αυτα τα λεω μεν με αφορμή το Βαρελακι αλλα ισχύουν και για παρα πολλα ακομα θέματα.
Υ.Γ. Είμαι σιγουρος, οτι αν αποφασισει το ΠΑΟΚμανια καποια στιγμη να παράξει περισσότερο περιεχόμενο και να βαλει 5-6 παιδια να κανουν ρεπορτάζ και αρθρογραφία, θα ειναι το πιο αξιόπιστο και ποιοτικό μεσο.
Και κάθεστε και μαλώνετε εσεις εδω μεσα, αδερφός με αδερφό, και σπαταλάτε πολύτιμο χρόνο, για να διαφωνείτε για την καθε αερολογία του καθενός παπατζη.
Και αυτα τα λεω μεν με αφορμή το Βαρελακι αλλα ισχύουν και για παρα πολλα ακομα θέματα.
Υ.Γ. Είμαι σιγουρος, οτι αν αποφασισει το ΠΑΟΚμανια καποια στιγμη να παράξει περισσότερο περιεχόμενο και να βαλει 5-6 παιδια να κανουν ρεπορτάζ και αρθρογραφία, θα ειναι το πιο αξιόπιστο και ποιοτικό μεσο.
- These users thanked the author Michael Scott for the post (total 2):
- giaxxo, navigator11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εντάξει τον είδα τον Γερεμεγεφ στο τελευταίο video, γράψτε λάθος.
Κρίμα δηλαδή γιατί ήλπιζα οτι θα μας αδειάσει τη γωνιά.
Κρίμα δηλαδή γιατί ήλπιζα οτι θα μας αδειάσει τη γωνιά.
- These users thanked the author obanebane for the post:
- pagotatzis
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1184
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ένα θέμα που σκέφτομαι τις τελευταίες μέρες είναι ποια πώληση θα μπορούσε να κάνει σχετικά αναίμακτα η ομάδα (δλδ εκτός Ντελια, Ζαφείρη, Μιχαηλίδη, )
Επειδή η ομάδα θα χρειαστεί σίγουρα να φέρει έσοδα για να κάνει τις κινήσεις που θέλει βλέπω μια ενδεχόμενη πώληση (μεγάλη)
Ντελιας- Ζαφείρης δε πωλούνται αυτή τη στιγμή
Και επειδή από Τσαλοφ, Καμαρά, ντεσποτοφ, γκουγκεσασβιλι, Τέιλορ και όποιον άλλον σε αυτή τη κατηγορία δε βλέπω να έχουμε μεγάλο όφελος εκτός του συμβολαίων τους
Μένουν δύο λύσεις.... Μύθου και Χατσιδης
Μόνο αυτοί οι δύο βλέπω να μπορούν να φέρουν κοντά στα δέκα μύρια....
Εγώ ΑΝ έπρεπε να δώσω κάποιον από αυτούς τους δύο θα έδινα τον Μύθου, μου αρέσει σαν παίκτης αλλά θεωρητικά θα είναι ο τρίτος φορ φέτος...
Ο Χατσιδης θα πρέπει να είναι η αλλαγή του ζιφκο και έχει τρομερά φυσικά προσόντα σε σχέση με τον Μύθου...
Ναι κανένας από εμάς δε θέλει να φύγουν τα δικά μας παιδιά αλλά όλοι ξέρουμε πως πρέπει να έχει και έσοδα η ομάδα
Επειδή η ομάδα θα χρειαστεί σίγουρα να φέρει έσοδα για να κάνει τις κινήσεις που θέλει βλέπω μια ενδεχόμενη πώληση (μεγάλη)
Ντελιας- Ζαφείρης δε πωλούνται αυτή τη στιγμή
Και επειδή από Τσαλοφ, Καμαρά, ντεσποτοφ, γκουγκεσασβιλι, Τέιλορ και όποιον άλλον σε αυτή τη κατηγορία δε βλέπω να έχουμε μεγάλο όφελος εκτός του συμβολαίων τους
Μένουν δύο λύσεις.... Μύθου και Χατσιδης
Μόνο αυτοί οι δύο βλέπω να μπορούν να φέρουν κοντά στα δέκα μύρια....
Εγώ ΑΝ έπρεπε να δώσω κάποιον από αυτούς τους δύο θα έδινα τον Μύθου, μου αρέσει σαν παίκτης αλλά θεωρητικά θα είναι ο τρίτος φορ φέτος...
Ο Χατσιδης θα πρέπει να είναι η αλλαγή του ζιφκο και έχει τρομερά φυσικά προσόντα σε σχέση με τον Μύθου...
Ναι κανένας από εμάς δε θέλει να φύγουν τα δικά μας παιδιά αλλά όλοι ξέρουμε πως πρέπει να έχει και έσοδα η ομάδα
- These users thanked the author Panostas1995 for the post:
- paok apo epilogi
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1184
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μακάρι το πρόβλημα μας αυτή τη στιγμή να ήταν ο Γερεμεγιεφ....obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:00 Εντάξει τον είδα τον Γερεμεγεφ στο τελευταίο video, γράψτε λάθος.
Κρίμα δηλαδή γιατί ήλπιζα οτι θα μας αδειάσει τη γωνιά.
Μια χαρά είναι ....για τρίτος
- These users thanked the author Panostas1995 for the post:
- freemind
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Συγνώμη αλλά η Φιορεντίνα πέρυσι είπε τον κοστολογώ 4 εκ πιστεύοντας σε μία κάποια προοπτική και έχοντας 2 ακόμη χρόνια συμβόλαιο.NikLiverpool έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:40Σαφώς και σε μια διαπραγμάτευση δεν δίνεις κατευθείαν το ποσό που ζητάει η άλλη πλευρά εκτός αν είσαι άπλας, καίγεσαι ή μ@λ@κ@ςAigle_Noir έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:35 Τι λες ρε φίλε, δηλαδή για να μην μας κακοχαρακτηρίσει η εκάστοτε Φιορεντίνα ή Αουγκσμπουργκ, θα δίνουμε όσα ζητάνε; Ο καθένας κοστολογεί όπως νομίζει. Η αγορά δεν λειτουργεί όπως φανταζόμαστε εμείς οι οπαδοί...![]()
Αλλά και να δίνεις κλάσμα απο τα ζητούμενα είναι σαν να λες στην άλλη πλευρά φίλε ξέχνα το.
Παρεπιπτώντως στην υπόθεση Μπιάνκο αν δεν κάνω λάθος ήταν συμφωνηθήσα ρήτρα. Ε τι δίνεις τα χέρια στα 4 όταν ξέρεις ότι δεν πρόκειται ποτέ να τα δώσεις? Κοροιδεύεις την άλλη πλευρά και βγάζεις άσχημο όνομα στην πιάτσα.
Ο παίχτης δεν πολυπαίζει και σου λέει η ομάδα που τον έχει "κοίτα, ο παίχτης έχει έναν ακόμη χρόνο συμβόλαιο και σε μας δεν πολυέπαιξε αλλά τον πιστεύω ακόμη. Με βάση όμως την απόδοση του και το γεγονός ότι μπαίνει στον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου του, σου δίνω 2. Τα θέλεις ή διακινδυνεύεις να τον χάσεις ελεύθερο;" Απαντάει η Φιορεντίνα "όχι γιατί πιστεύω ότι μέχρι τον Αύγουστο θα βρω καλύτερη προσφορά από τη δικιά σου". Οπότε ο ΠΑΟΚ κάνει πίσω και ή περιμένει ή πάει για άλλο.
Που το βλέπουμε το κακό όνομα σε αυτό;. Για μ@λ@κες ψάχνουν οι Βιόλα;
- These users thanked the author omerta76 for the post (total 2):
- Aigle_Noir, paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:02Μακάρι το πρόβλημα μας αυτή τη στιγμή να ήταν ο Γερεμεγιεφ....obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:00 Εντάξει τον είδα τον Γερεμεγεφ στο τελευταίο video, γράψτε λάθος.
Κρίμα δηλαδή γιατί ήλπιζα οτι θα μας αδειάσει τη γωνιά.
Μια χαρά είναι ....για τρίτος
Ναι ,αλλά το μία χαρά, εξαρτάται απο τον πρώτο και τον δεύτερο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Η ρίτρα δεν είναι υποχρεωτικη, όλοι γνωρίζουν ότι μπορεί να είναι απλά βάση διαπραγμάτευσης. Καμιά κοροιδιαNikLiverpool έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:40
Παρεπιπτώντως στην υπόθεση Μπιάνκο αν δεν κάνω λάθος ήταν συμφωνηθήσα ρήτρα. Ε τι δίνεις τα χέρια στα 4 όταν ξέρεις ότι δεν πρόκειται ποτέ να τα δώσεις? Κοροιδεύεις την άλλη πλευρά και βγάζεις άσχημο όνομα στην πιάτσα.
- These users thanked the author astral for the post (total 3):
- Maklaz, Aigle_Noir, paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οχι ρε αδερφε. Οταν μια ομαδα παλευει με τα ΄΄τυπικα΄΄ 15 μερες για εναν κλεισμενο ελευθερο, να μην πουλησει κανενα. Οταν ειναι να φυγει καποιος γινεται με συνοπτικες, οταν ειναι να ερθει καποιος μας βγαινει η παναγια και γινομαστε κωλος εδω μεσα.
Οταν αρχισει η ομαδα να συμπεριφερεται ως πραγματικο selling club , ας πουλησει οποιον θελει.
Οταν αρχισει η ομαδα να συμπεριφερεται ως πραγματικο selling club , ας πουλησει οποιον θελει.
- These users thanked the author delos15 for the post (total 2):
- Metagrafakias, Kevin
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3241
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Μεϊτέ που ήταν ο καλύτερος χαφ του πρωταθλήματος όσο ήταν δανεικός? Ο Γιαννούλης που ήταν βασικός? Δεν μιλάμε για μια περίπτωση ρε παιδιά, τι συζητάτε τώρα? Ποιος μάνατζερ και ποια ομάδα θα μας πάρει στα σοβαρά αν ξέρει ότι χάνει τον χρόνο της μαζί μας?omerta76 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:02Συγνώμη αλλά η Φιορεντίνα πέρυσι είπε τον κοστολογώ 4 εκ πιστεύοντας σε μία κάποια προοπτική και έχοντας 2 ακόμη χρόνια συμβόλαιο.NikLiverpool έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:40Σαφώς και σε μια διαπραγμάτευση δεν δίνεις κατευθείαν το ποσό που ζητάει η άλλη πλευρά εκτός αν είσαι άπλας, καίγεσαι ή μ@λ@κ@ςAigle_Noir έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:35 Τι λες ρε φίλε, δηλαδή για να μην μας κακοχαρακτηρίσει η εκάστοτε Φιορεντίνα ή Αουγκσμπουργκ, θα δίνουμε όσα ζητάνε; Ο καθένας κοστολογεί όπως νομίζει. Η αγορά δεν λειτουργεί όπως φανταζόμαστε εμείς οι οπαδοί...![]()
Αλλά και να δίνεις κλάσμα απο τα ζητούμενα είναι σαν να λες στην άλλη πλευρά φίλε ξέχνα το.
Παρεπιπτώντως στην υπόθεση Μπιάνκο αν δεν κάνω λάθος ήταν συμφωνηθήσα ρήτρα. Ε τι δίνεις τα χέρια στα 4 όταν ξέρεις ότι δεν πρόκειται ποτέ να τα δώσεις? Κοροιδεύεις την άλλη πλευρά και βγάζεις άσχημο όνομα στην πιάτσα.
Ο παίχτης δεν πολυπαίζει και σου λέει η ομάδα που τον έχει "κοίτα, ο παίχτης έχει έναν ακόμη χρόνο συμβόλαιο και σε μας δεν πολυέπαιξε αλλά τον πιστεύω ακόμη. Με βάση όμως την απόδοση του και το γεγονός ότι μπαίνει στον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου του, σου δίνω 2. Τα θέλεις ή διακινδυνεύεις να τον χάσεις ελεύθερο;" Απαντάει η Φιορεντίνα "όχι γιατί πιστεύω ότι μέχρι τον Αύγουστο θα βρω καλύτερη προσφορά από τη δικιά σου". Οπότε ο ΠΑΟΚ κάνει πίσω και ή περιμένει ή πάει για άλλο.
Που το βλέπουμε το κακό όνομα σε αυτό;. Για μ@λ@κες ψάχνουν οι Βιόλα;
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 2):
- fidel, Developer4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δε νομιζω οτι ο Ιβαν θα δεχτεί ποτε να παρει Βαρελα μετα απ όσα έγιναν. Εκτος αν χάνω κάτι
Ο καθενας κάνει τις επιλογες του κι εγώ ως οπαδος δεν θελω να δω ούτε Βαρελα, ουτε Βαρελάκι, ουτε Κοντρερας, ουτε Σακχωφ
Το Βαρελάκι ας τον κανονίσει η Μπενφικα για την συνέχεια της καριέρας του
Ο καθενας κάνει τις επιλογες του κι εγώ ως οπαδος δεν θελω να δω ούτε Βαρελα, ουτε Βαρελάκι, ουτε Κοντρερας, ουτε Σακχωφ
Το Βαρελάκι ας τον κανονίσει η Μπενφικα για την συνέχεια της καριέρας του
- These users thanked the author trianta76 for the post (total 2):
- obanebane, paok apo epilogi
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5768
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
https://www.metrosport.gr/proaggelos-me ... ok-1317253Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:18Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:12Για Βαρελακι , ο ιδιος ο πατερας του ανεβασε στο ινστα οτι ερχεται..Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:03 Ρε παίδες!
Προσέξτε λίγο με τη βεβαιότητα με την οποία μιλάτε για μυθεύματα!
Έχει κάνα διήμερο τώρα που παρουσιάζονται υποθέσεις ως δεδομένα.
Περιμέντε λίγο!
Άλλος λέει για κλεισμένες μεταγραφές, άλλος για παίκτες που "τελείωσαν" ενώ είναι στις προπονήσεις κανονικά
Βάλτε λίγο φίλτρο
Που;
Βάλε το λινκ εδώ να εμφανιστεί
Σορυ που ειναι απο τν βοθρο, αλλα δννξερω να ανεβαζω φωτο
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οι ρήτρες μπορεί να είναι μια εκτίμηση της ομάδας που ανήκει ο παίκτης για το τι λεφτά θέλει να βάλει στο ταμείο της αλλά επί της ουσίας εξασφαλίζουν περισσότερο την πιθανή αγοράστρια παρά την πωλήτρια. Μπορεί να ερχόταν ο Μπιάνκο εδώ να σου έκανε παππάδες να έβαζε 10 γκολ και να έβγαζε 20 ασσιστ. Είχες δεδομένο ότι με 4εκ τον έπαιρνες και δε θα σου ζήταγε 10 μετά η Φιορεντίνα. Δεν απαγορεύουν την διαπραγμάτευση για λιγότερα.astral έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:04Η ρίτρα δεν είναι υποχρεωτικη, όλοι γνωρίζουν ότι μπορεί να είναι απλά βάση διαπραγμάτευσης. Καμιά κοροιδιαNikLiverpool έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:40
Παρεπιπτώντως στην υπόθεση Μπιάνκο αν δεν κάνω λάθος ήταν συμφωνηθήσα ρήτρα. Ε τι δίνεις τα χέρια στα 4 όταν ξέρεις ότι δεν πρόκειται ποτέ να τα δώσεις? Κοροιδεύεις την άλλη πλευρά και βγάζεις άσχημο όνομα στην πιάτσα.