Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
anaximandros4
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από anaximandros4 »

2η φορά διαψεύδει ο ΠΑΟΚ για γιο βαρέλα, λέει ο Στεργιάδης
embuji
Δημοσιεύσεις: 4327
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Παντως ΣΙΓΟΥΡΑ αυτο το Σκ θα ειναι καυτο!


Οχι μεταγραφικα, απλα λενε οτι θα ανεβει πολυ η θερμοκρασια.
These users thanked the author embuji for the post (total 3):
freemind, Kevin, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5768
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Magpies4 »

Παίζει ο Βαρέλας να ανέβασε το στόρυ γιατί άκουσε Κουλ.
These users thanked the author Magpies4 for the post (total 6):
geobila, embuji, pagotatzis, Ally Samagoal, blackzi, Gregk19262000
Michael Scott
Δημοσιεύσεις: 893
Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Michael Scott »

Συνεχίστε να αναπαράγετε τις παπαριες του κάθε δημοσιογράφου (πχ κουλιανος) που δεν πετυχαίνει ούτε βαλσαμωμενο ελέφαντα απο το μισό μέτρο. Και δεν αναφέρομαι μονο σε παιδια εδω μεσα αλλα γενικα στον ΠΑΟΚτση που ακομα δίνει κλικς (αρα και λεφτα) στον κάθε (αποδεδειγμένα) ανίκανο. Επειδή η δημοσιογραφια στο ματια μου ειναι ενα πολυ σοβαρό επαγγελμα που πρεπει να διέπεται απο κάποιες αρχές, θεωρω ντροπή να μπαίνουν τα ονόματα κάποιων απο αυτους διπλα στον τιτλο "δημοσιογραφος".

Και κάθεστε και μαλώνετε εσεις εδω μεσα, αδερφός με αδερφό, και σπαταλάτε πολύτιμο χρόνο, για να διαφωνείτε για την καθε αερολογία του καθενός παπατζη.

Και αυτα τα λεω μεν με αφορμή το Βαρελακι αλλα ισχύουν και για παρα πολλα ακομα θέματα.


Υ.Γ. Είμαι σιγουρος, οτι αν αποφασισει το ΠΑΟΚμανια καποια στιγμη να παράξει περισσότερο περιεχόμενο και να βαλει 5-6 παιδια να κανουν ρεπορτάζ και αρθρογραφία, θα ειναι το πιο αξιόπιστο και ποιοτικό μεσο.
These users thanked the author Michael Scott for the post (total 2):
giaxxo, navigator11
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

Εντάξει τον είδα τον Γερεμεγεφ στο τελευταίο video, γράψτε λάθος.
Κρίμα δηλαδή γιατί ήλπιζα οτι θα μας αδειάσει τη γωνιά.
These users thanked the author obanebane for the post:
pagotatzis
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

Ένα θέμα που σκέφτομαι τις τελευταίες μέρες είναι ποια πώληση θα μπορούσε να κάνει σχετικά αναίμακτα η ομάδα (δλδ εκτός Ντελια, Ζαφείρη, Μιχαηλίδη, )

Επειδή η ομάδα θα χρειαστεί σίγουρα να φέρει έσοδα για να κάνει τις κινήσεις που θέλει βλέπω μια ενδεχόμενη πώληση (μεγάλη)

Ντελιας- Ζαφείρης δε πωλούνται αυτή τη στιγμή

Και επειδή από Τσαλοφ, Καμαρά, ντεσποτοφ, γκουγκεσασβιλι, Τέιλορ και όποιον άλλον σε αυτή τη κατηγορία δε βλέπω να έχουμε μεγάλο όφελος εκτός του συμβολαίων τους

Μένουν δύο λύσεις.... Μύθου και Χατσιδης

Μόνο αυτοί οι δύο βλέπω να μπορούν να φέρουν κοντά στα δέκα μύρια....

Εγώ ΑΝ έπρεπε να δώσω κάποιον από αυτούς τους δύο θα έδινα τον Μύθου, μου αρέσει σαν παίκτης αλλά θεωρητικά θα είναι ο τρίτος φορ φέτος...

Ο Χατσιδης θα πρέπει να είναι η αλλαγή του ζιφκο και έχει τρομερά φυσικά προσόντα σε σχέση με τον Μύθου...


Ναι κανένας από εμάς δε θέλει να φύγουν τα δικά μας παιδιά αλλά όλοι ξέρουμε πως πρέπει να έχει και έσοδα η ομάδα
These users thanked the author Panostas1995 for the post:
paok apo epilogi
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:00 Εντάξει τον είδα τον Γερεμεγεφ στο τελευταίο video, γράψτε λάθος.
Κρίμα δηλαδή γιατί ήλπιζα οτι θα μας αδειάσει τη γωνιά.
Μακάρι το πρόβλημα μας αυτή τη στιγμή να ήταν ο Γερεμεγιεφ....

Μια χαρά είναι ....για τρίτος
These users thanked the author Panostas1995 for the post:
freemind
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3265
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

NikLiverpool έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:40
Aigle_Noir έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:35 Τι λες ρε φίλε, δηλαδή για να μην μας κακοχαρακτηρίσει η εκάστοτε Φιορεντίνα ή Αουγκσμπουργκ, θα δίνουμε όσα ζητάνε; Ο καθένας κοστολογεί όπως νομίζει. Η αγορά δεν λειτουργεί όπως φανταζόμαστε εμείς οι οπαδοί...
Σαφώς και σε μια διαπραγμάτευση δεν δίνεις κατευθείαν το ποσό που ζητάει η άλλη πλευρά εκτός αν είσαι άπλας, καίγεσαι ή μ@λ@κ@ς :mrgreen:
Αλλά και να δίνεις κλάσμα απο τα ζητούμενα είναι σαν να λες στην άλλη πλευρά φίλε ξέχνα το.

Παρεπιπτώντως στην υπόθεση Μπιάνκο αν δεν κάνω λάθος ήταν συμφωνηθήσα ρήτρα. Ε τι δίνεις τα χέρια στα 4 όταν ξέρεις ότι δεν πρόκειται ποτέ να τα δώσεις? Κοροιδεύεις την άλλη πλευρά και βγάζεις άσχημο όνομα στην πιάτσα.
Συγνώμη αλλά η Φιορεντίνα πέρυσι είπε τον κοστολογώ 4 εκ πιστεύοντας σε μία κάποια προοπτική και έχοντας 2 ακόμη χρόνια συμβόλαιο.

Ο παίχτης δεν πολυπαίζει και σου λέει η ομάδα που τον έχει "κοίτα, ο παίχτης έχει έναν ακόμη χρόνο συμβόλαιο και σε μας δεν πολυέπαιξε αλλά τον πιστεύω ακόμη. Με βάση όμως την απόδοση του και το γεγονός ότι μπαίνει στον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου του, σου δίνω 2. Τα θέλεις ή διακινδυνεύεις να τον χάσεις ελεύθερο;" Απαντάει η Φιορεντίνα "όχι γιατί πιστεύω ότι μέχρι τον Αύγουστο θα βρω καλύτερη προσφορά από τη δικιά σου". Οπότε ο ΠΑΟΚ κάνει πίσω και ή περιμένει ή πάει για άλλο.

Που το βλέπουμε το κακό όνομα σε αυτό;. Για μ@λ@κες ψάχνουν οι Βιόλα;
These users thanked the author omerta76 for the post (total 2):
Aigle_Noir, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:02
obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:00 Εντάξει τον είδα τον Γερεμεγεφ στο τελευταίο video, γράψτε λάθος.
Κρίμα δηλαδή γιατί ήλπιζα οτι θα μας αδειάσει τη γωνιά.
Μακάρι το πρόβλημα μας αυτή τη στιγμή να ήταν ο Γερεμεγιεφ....

Μια χαρά είναι ....για τρίτος

Ναι ,αλλά το μία χαρά, εξαρτάται απο τον πρώτο και τον δεύτερο.
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10680
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από astral »

NikLiverpool έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:40
Παρεπιπτώντως στην υπόθεση Μπιάνκο αν δεν κάνω λάθος ήταν συμφωνηθήσα ρήτρα. Ε τι δίνεις τα χέρια στα 4 όταν ξέρεις ότι δεν πρόκειται ποτέ να τα δώσεις? Κοροιδεύεις την άλλη πλευρά και βγάζεις άσχημο όνομα στην πιάτσα.
Η ρίτρα δεν είναι υποχρεωτικη, όλοι γνωρίζουν ότι μπορεί να είναι απλά βάση διαπραγμάτευσης. Καμιά κοροιδια
These users thanked the author astral for the post (total 3):
Maklaz, Aigle_Noir, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 529
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από delos15 »

Οχι ρε αδερφε. Οταν μια ομαδα παλευει με τα ΄΄τυπικα΄΄ 15 μερες για εναν κλεισμενο ελευθερο, να μην πουλησει κανενα. Οταν ειναι να φυγει καποιος γινεται με συνοπτικες, οταν ειναι να ερθει καποιος μας βγαινει η παναγια και γινομαστε κωλος εδω μεσα.
Οταν αρχισει η ομαδα να συμπεριφερεται ως πραγματικο selling club , ας πουλησει οποιον θελει.
These users thanked the author delos15 for the post (total 2):
Metagrafakias, Kevin
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3241
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

omerta76 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:02
NikLiverpool έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:40
Aigle_Noir έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:35 Τι λες ρε φίλε, δηλαδή για να μην μας κακοχαρακτηρίσει η εκάστοτε Φιορεντίνα ή Αουγκσμπουργκ, θα δίνουμε όσα ζητάνε; Ο καθένας κοστολογεί όπως νομίζει. Η αγορά δεν λειτουργεί όπως φανταζόμαστε εμείς οι οπαδοί...
Σαφώς και σε μια διαπραγμάτευση δεν δίνεις κατευθείαν το ποσό που ζητάει η άλλη πλευρά εκτός αν είσαι άπλας, καίγεσαι ή μ@λ@κ@ς :mrgreen:
Αλλά και να δίνεις κλάσμα απο τα ζητούμενα είναι σαν να λες στην άλλη πλευρά φίλε ξέχνα το.

Παρεπιπτώντως στην υπόθεση Μπιάνκο αν δεν κάνω λάθος ήταν συμφωνηθήσα ρήτρα. Ε τι δίνεις τα χέρια στα 4 όταν ξέρεις ότι δεν πρόκειται ποτέ να τα δώσεις? Κοροιδεύεις την άλλη πλευρά και βγάζεις άσχημο όνομα στην πιάτσα.
Συγνώμη αλλά η Φιορεντίνα πέρυσι είπε τον κοστολογώ 4 εκ πιστεύοντας σε μία κάποια προοπτική και έχοντας 2 ακόμη χρόνια συμβόλαιο.

Ο παίχτης δεν πολυπαίζει και σου λέει η ομάδα που τον έχει "κοίτα, ο παίχτης έχει έναν ακόμη χρόνο συμβόλαιο και σε μας δεν πολυέπαιξε αλλά τον πιστεύω ακόμη. Με βάση όμως την απόδοση του και το γεγονός ότι μπαίνει στον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου του, σου δίνω 2. Τα θέλεις ή διακινδυνεύεις να τον χάσεις ελεύθερο;" Απαντάει η Φιορεντίνα "όχι γιατί πιστεύω ότι μέχρι τον Αύγουστο θα βρω καλύτερη προσφορά από τη δικιά σου". Οπότε ο ΠΑΟΚ κάνει πίσω και ή περιμένει ή πάει για άλλο.

Που το βλέπουμε το κακό όνομα σε αυτό;. Για μ@λ@κες ψάχνουν οι Βιόλα;
Ο Μεϊτέ που ήταν ο καλύτερος χαφ του πρωταθλήματος όσο ήταν δανεικός? Ο Γιαννούλης που ήταν βασικός? Δεν μιλάμε για μια περίπτωση ρε παιδιά, τι συζητάτε τώρα? Ποιος μάνατζερ και ποια ομάδα θα μας πάρει στα σοβαρά αν ξέρει ότι χάνει τον χρόνο της μαζί μας?
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 2):
fidel, Developer4
trianta76
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Τρί 24 Δεκ 2024, 17:14

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από trianta76 »

Δε νομιζω οτι ο Ιβαν θα δεχτεί ποτε να παρει Βαρελα μετα απ όσα έγιναν. Εκτος αν χάνω κάτι
Ο καθενας κάνει τις επιλογες του κι εγώ ως οπαδος δεν θελω να δω ούτε Βαρελα, ουτε Βαρελάκι, ουτε Κοντρερας, ουτε Σακχωφ
Το Βαρελάκι ας τον κανονίσει η Μπενφικα για την συνέχεια της καριέρας του
These users thanked the author trianta76 for the post (total 2):
obanebane, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5765
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:18
Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:12
Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:03 Ρε παίδες!

Προσέξτε λίγο με τη βεβαιότητα με την οποία μιλάτε για μυθεύματα!

Έχει κάνα διήμερο τώρα που παρουσιάζονται υποθέσεις ως δεδομένα.

Περιμέντε λίγο!

Άλλος λέει για κλεισμένες μεταγραφές, άλλος για παίκτες που "τελείωσαν" ενώ είναι στις προπονήσεις κανονικά

Βάλτε λίγο φίλτρο
Για Βαρελακι , ο ιδιος ο πατερας του ανεβασε στο ινστα οτι ερχεται..



Που;
Βάλε το λινκ εδώ να εμφανιστεί
https://www.metrosport.gr/proaggelos-me ... ok-1317253
Σορυ που ειναι απο τν βοθρο, αλλα δννξερω να ανεβαζω φωτο :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
riegel
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Τετ 18 Ιουν 2008, 23:19
Τοποθεσία: Athens

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από riegel »

astral έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:04
NikLiverpool έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:40
Παρεπιπτώντως στην υπόθεση Μπιάνκο αν δεν κάνω λάθος ήταν συμφωνηθήσα ρήτρα. Ε τι δίνεις τα χέρια στα 4 όταν ξέρεις ότι δεν πρόκειται ποτέ να τα δώσεις? Κοροιδεύεις την άλλη πλευρά και βγάζεις άσχημο όνομα στην πιάτσα.
Η ρίτρα δεν είναι υποχρεωτικη, όλοι γνωρίζουν ότι μπορεί να είναι απλά βάση διαπραγμάτευσης. Καμιά κοροιδια
Οι ρήτρες μπορεί να είναι μια εκτίμηση της ομάδας που ανήκει ο παίκτης για το τι λεφτά θέλει να βάλει στο ταμείο της αλλά επί της ουσίας εξασφαλίζουν περισσότερο την πιθανή αγοράστρια παρά την πωλήτρια. Μπορεί να ερχόταν ο Μπιάνκο εδώ να σου έκανε παππάδες να έβαζε 10 γκολ και να έβγαζε 20 ασσιστ. Είχες δεδομένο ότι με 4εκ τον έπαιρνες και δε θα σου ζήταγε 10 μετά η Φιορεντίνα. Δεν απαγορεύουν την διαπραγμάτευση για λιγότερα.
These users thanked the author riegel for the post:
paokspren
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”