65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από adam04 »

gervasio artigas έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:04 Πάντως σαν ΠΑΕ η συνδεσμοι - αν και δεν είναι δέον να επιληφθούν , ειδικά η ΠΑΕ- εφ' όσον μου ήταν δυνατόν , δεν θα μπορουσα να ξεπερασω τον πειρασμο και να τους γραψω:
Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΙΑΣ μετα τον Ιουνιο του 2025 εχει παιξει
3 λεπτα με Βουλγαρια
18 λεπτα με Σκωτια
45 λεπτα με Δανία (β ημιχρονο)
25 λεπτα με Παραγουαη και
20 λεπτα με Λευκορωσια σε αδιαφορο παιχνιδι
και όλα σαν αλλαγή
Γιατί τόσο θόρυβος για έναν "παγκιτη" ποδοσφαιριστή που προφανώς ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ;;;;
Εάν ο ντελιας ανήκε στον γαύρο,θα εγραφε αυτά τα νούμερα που γράφει ο φίλος;;;;
Και με ένα πόδι στον γύψο βασικός θα έπαιζε.
Συνεχίστε να αυτομπαλαμουτιαζοζαστε
These users thanked the author adam04 for the post (total 7):
Equalizer, Ally Samagoal, curtis, Andrew R, Apil44, gervasio artigas, iremidynami 4+
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5436
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από xrisitsapa »

van rooy έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:23 Τι εννοείς ότι αμείβεται σαν δημόσιο πρόσωπο?


To ποδοσφαιρο ειναι σε μεγαλο βαθμο show biz.
Θεατες, τηλεορασεις, διαφημισεις, followers.

O Ντελιας κανει ενα δημοσιο επαγγελμα που πουλαει show.
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5436
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από xrisitsapa »

adam04 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:47
gervasio artigas έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:04 Πάντως σαν ΠΑΕ η συνδεσμοι - αν και δεν είναι δέον να επιληφθούν , ειδικά η ΠΑΕ- εφ' όσον μου ήταν δυνατόν , δεν θα μπορουσα να ξεπερασω τον πειρασμο και να τους γραψω:
Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΙΑΣ μετα τον Ιουνιο του 2025 εχει παιξει
3 λεπτα με Βουλγαρια
18 λεπτα με Σκωτια
45 λεπτα με Δανία (β ημιχρονο)
25 λεπτα με Παραγουαη και
20 λεπτα με Λευκορωσια σε αδιαφορο παιχνιδι
και όλα σαν αλλαγή
Γιατί τόσο θόρυβος για έναν "παγκιτη" ποδοσφαιριστή που προφανώς ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ;;;;
Εάν ο ντελιας ανήκε στον γαύρο,θα εγραφε αυτά τα νούμερα που γράφει ο φίλος;;;;
Και με ένα πόδι στον γύψο βασικός θα έπαιζε.
Συνεχίστε να αυτομπαλαμουτιαζοζαστε
Αυτο ειναι το ζουμι.
Ποσο αδικηθηκε ο παικτης, με βλαβη στην ψυχολογια του, τηκ εικονα του και την εμπορικη του αξια.
These users thanked the author xrisitsapa for the post:
adam04
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2122
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Maklaz »

gervasio artigas έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:04 .....
Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΙΑΣ μετα τον Ιουνιο του 2025 εχει παιξει
3 λεπτα με Βουλγαρια
18 λεπτα με Σκωτια
45 λεπτα με Δανία (β ημιχρονο)
25 λεπτα με Παραγουαη και
20 λεπτα με Λευκορωσια σε αδιαφορο παιχνιδι
και όλα σαν αλλαγή
Γιατί τόσο θόρυβος για έναν "παγκιτη" ποδοσφαιριστή που προφανώς ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ;;;;
Και με βάση αυτό το σχόλιο:

Θα κάτσει να χάσει στιγμές και καταστάσεις από την οικογένεια του που δεν γυρνάνε πίσω, ώστε να είναι μέρος ενός συνόλου που έμπρακτα δεν υπολογίζεται;

Στα παπάρια του, καλά έκανε.
These users thanked the author Maklaz for the post (total 4):
Andrew R, Dimg5, gervasio artigas, iremidynami 4+
Άβαταρ μέλους
BlackMagicPAOK
Δημοσιεύσεις: 5689
Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από BlackMagicPAOK »

gervasio artigas έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:04 Πάντως σαν ΠΑΕ η συνδεσμοι - αν και δεν είναι δέον να επιληφθούν , ειδικά η ΠΑΕ- εφ' όσον μου ήταν δυνατόν , δεν θα μπορουσα να ξεπερασω τον πειρασμο και να τους γραψω:
Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΙΑΣ μετα τον Ιουνιο του 2025 εχει παιξει
3 λεπτα με Βουλγαρια
18 λεπτα με Σκωτια
45 λεπτα με Δανία (β ημιχρονο)
25 λεπτα με Παραγουαη και
20 λεπτα με Λευκορωσια σε αδιαφορο παιχνιδι
και όλα σαν αλλαγή
Αν αυτά που γράφεις είναι όντως τα πραγματικά λεπτά του Ντελια στην Εθνική (εννοω αν δεν σου έχει ξεφύγει κάτι..), τότε μιλάμε για τεράστια προσβολή προς το πρόσωπό του.
Εντάξει, κάθε φορά, σε κάθε αγώνα, μέναμε όλοι με την απορία, πάλι στον πάγκο;
Αλλά, έτσι μαζεμένα, όλη η εικόνα δηλαδή, είναι καθρέφτης της κατάστασης.
Προφανώς Ντελιας και Γιοβανοβιτς (ή Μάκης ή ΠΟΚ) δεν ταιριάζουν...
Δεν θέλουν να αποδεχθούν ότι ένας παίκτης του ΠΑΟΚ είναι ένας αστέρας από άλλον πλανήτη.
These users thanked the author BlackMagicPAOK for the post (total 5):
adam04, Ally Samagoal, Dimg5, gervasio artigas, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
crow1581
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Τρί 12 Σεπ 2017, 08:16
Τοποθεσία: Ξανθη

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από crow1581 »

ο Γιαννης ειναι πολυ καλο παιδι...ενα εξαιρετικο παιδι...δεν εχει δημιουργησει προβλημα πουθενα...παιρνει μια αποφαση και την δικαιολογει με το " "εχω ενα μικρο παιδι και ερχεται αλλο ενα"...Οσοι απο εμας εχουν 2 παιδια και πανω ξερουν οτι 1 παιδι ισον τιποτα 2 και πανω ισον χαος...η προσωπικη του ζωη πιο ευκολη σιγουρα δεν θα γινει τα επομενα 2-3 χρονια και μπορει να ελθουν και αλλα παιδια...λεω εγω...απο την αλλη οταν θετεις εαυτο εκτος εθνικης ομαδας για τους λογους σου ο καθε προπονητης μπορει να πει δεν τον υπολογιζω γιατι τον θεωρω λιγοψυχο η οτιδηποτε αλλο. αν πχ η εθνικη προκριθει στο nations league θα τον καλεσει η γρια μαγισσα? δεν νομιζω... εμενα το θεμα μου δεν ειναι η εθνικη...τα παντα στην ζωη ειναι θεμα προτεραιοτητων...προτεραιοτητα του παιδιου ειναι η οικογενεια...και μπορει να ναι προτεραιοτητα σε σχεση και με τον ΠΑΟΚ και οχι μονο με την εθνικη... Ελπιζω μην γραφουμε μετα απο μερικα χρονια για τον δικο μας Πιτερ Νοουλς...
These users thanked the author crow1581 for the post (total 5):
Maurice_Escargot, ΚΩΣΤΑΣ2019, Andrew R, paok apo epilogi, aivas19
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16709
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Equalizer »

@Dimg5

Με πενταπλό λογαριασμό

Με ανοχή του φόρουμ

Παριστάνεις και τον θιγμένο όταν απορρίπτονται ειρωνικά σου μηνύματα είτε απέναντι σε μένα, είτε απέναντι σε άλλα μέλη, είτε απέναντι στην ομάδα.

Ε το λιγότερο που θα είχες να κάνεις, θα ήταν να προσέχεις την συμπεριφορά σου στο φόρουμ.

Πρόβλημα σου είναι όλο αυτό, οχι δικό μας.
These users thanked the author Equalizer for the post:
Montrealiotis
DonnieMcGrath
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από DonnieMcGrath »

xrisitsapa έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:20

Υπαρχει εδω ενας αντιλογος που ειναι ο εξης :
Οταν εισαι δημοσιο προσωπο, και
1. αμοιβεσαι πλουσιοπαροχα εξαιτιας αυτου
2. οι πραξεις σου αφορουν τη δημοσια ζωη σου

τοτε ολοι μπορουμε και πρεπει να εχουμε αποψη, κι εσυ αναγκαστικα θα την υφιστασαι/ακους.

ο Ντελιας πηρε μια αποφαση σχετικα με την Εθνικη ομαδα, αρα υποκειται σε κριτικη.
δεν αφορα την προσωπικη του ζωη πχ που θα ζησει, με ποια θα βγει ή σε ποιο σχολειο θα στειλει τα παιδια του ( που εκει ειναι καθαρα δικο του θεμα)

Δεν μπορει να αμοιβεσαι σαν δημοσιο προσωπο αλλα να ζητας ιδιωτικοτητα. δεν παει ετσι.
Να με συγχωρείς αλλά τον συγκεκριμένο αντίλογο τον βρίσκω εξαιρετικά προβληματικο σε πολλαπλά επίπεδα

1. Η κριτικη γίνεται με βάση κάποια εισοδηματικά κριτήρια? Όσα περισσότερα παίρνει κάποιος τόσο τον σκίζουμε?
2. Πώς προσδιορίζουμε την επίπτωση στην δημόσια ζωή; Το καταλαβαίνω ότι ανάλογα και με την ηλικία του καθενός υιοθετούμε πρότυπα και καλό θα ήταν αυτά να προβάλουν συμπεριφορές χρήσιμες προς την κοινωνία, αλλά και πάλι όλα αυτά είναι υποκειμενικά. Δεν μας δίνει κανείς το δικαίωμα να κρίνουμε κάποιον επειδή θεωρούμε ότι η υπόσταση του επηρεάζει την δημόσια ζωή. Για να το κάνω απλό, η πλειοψηφία του ελληνικού λαού αγνοεί την ύπαρξη του Ντελια και του κάθε Ντελια.
3. Όλοι/πρέπει/αναγκαστικά/υφίστασαι: όλες αυτές είναι πολύ βαριες και απόλυτες λέξεις όταν έχουν να κάνουν με μια προσωπική απόφαση, απόλυτα τεκμηριωμένη, η οποία δεν προάγει καμία προβληματική συμπεριφορά
4. Ποιος επιτάσσει τον συσχετισμό "δημόσιο πρόσωπο=αποδέκτης κριτικής", πόσο μάλλον για προσωπικα θέματα που ίσως να επηρεάζουν ως ένα βαθμό και την επαγγελματική του ιδιότητα, αλλά σίγουρα δεν την υπονομεύουν.

Όλος ο παραπάνω αντίλογος για εμένα συνοψίζεται στον επιστημονικό όρο καρακατιναριο, ειδικά από εκείνους που βγάζουν και μεροκάματα κάνοντας τις πεθερες εις βάρος της ζωής ανθρώπων που ποτέ δεν έδωσαν δικαιωμα
These users thanked the author DonnieMcGrath for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4238
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

crow1581 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:55 ο Γιαννης ειναι πολυ καλο παιδι...ενα εξαιρετικο παιδι...δεν εχει δημιουργησει προβλημα πουθενα...παιρνει μια αποφαση και την δικαιολογει με το " "εχω ενα μικρο παιδι και ερχεται αλλο ενα"...Οσοι απο εμας εχουν 2 παιδια και πανω ξερουν οτι 1 παιδι ισον τιποτα 2 και πανω ισον χαος...η προσωπικη του ζωη πιο ευκολη σιγουρα δεν θα γινει τα επομενα 2-3 χρονια και μπορει να ελθουν και αλλα παιδια...λεω εγω...απο την αλλη οταν θετεις εαυτο εκτος εθνικης ομαδας για τους λογους σου ο καθε προπονητης μπορει να πει δεν τον υπολογιζω γιατι τον θεωρω λιγοψυχο η οτιδηποτε αλλο. αν πχ η εθνικη προκριθει στο nations league θα τον καλεσει η γρια μαγισσα? δεν νομιζω... εμενα το θεμα μου δεν ειναι η εθνικη...τα παντα στην ζωη ειναι θεμα προτεραιοτητων...προτεραιοτητα του παιδιου ειναι η οικογενεια...και μπορει να ναι προτεραιοτητα σε σχεση και με τον ΠΑΟΚ και οχι μονο με την εθνικη... Ελπιζω μην γραφουμε μετα απο μερικα χρονια για τον δικο μας Πιτερ Νοουλς...
offtopic αλλα ισχυει επισης και το 1 παιδι ισον τιποτα 2 παιδια ισον +10 κιλα - ξερω τι λεω! :lol:
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1346
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από adamroxas »

Το θέμα κατά την άποψή μου δεν είναι εάν οι ποδοσφαιριστές ή τα Χ "δημόσια" πρόσωπα (παρεπιπτόντως, νομικά μιλώντας, είναι δημόσια πρόσωπα) πρέπει να αποτελούν θέμα κριτικής και συζήτησης, αλλά το ποια θέματα συζητούνται και πως διατυπώνονται αυτές οι απόψεις.
Το ζήτημα της συμμετοχής στην εθνική ομάδα είναι κάτι που δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ όλοι γιατί πρέπει πρώτα να ορίσουμε 1) τι είναι έθνος, 2) τι σημασία έχει η ύπαρξη των εθνών, 3) τι σημασία έχει η εθνική ομάδα σε ένα άθλημα κτλ. Κάτι το οποίο είναι αδύνατο.
Για το λόγο αυτό ο καθένας θα λέει το μακρύ του και το κοντό του.

Επίσης, κάτι το οποίο γενικά δεν κάνει ο κόσμος, είναι να διαχωρίζει την επιλογή που θα έκανε ο ίδιος σε σχέση με την επιλογή έκανε κάποιος άλλος, που δεν είναι απαραίτητο να ταυτίζονται.

"Για μένα είναι τιμή να παίζεις στην εθνική ομάδα..." (θα έλεγε κάποιος)
"Μπράβο σου, για μένα δεν είναι." (θα απαντούσε κάποιος άλλος).
Κάποτε πρέπει να μάθουμε ότι και οι δύο απόψεις είναι αποδεκτές.

Προσωπικά, σε αυτόν τον χορό ανθρωποφαγίας που στήνετε στα δημόσια forum (όχι εδώ), δεν έχω καμία όρεξη να συμμετέχω ούτε καν για να υπερασπιστώ το αυτονόητο: Ότι κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα στο αξιακό του σύστημα και τις επιλογές του (υπό την προϋπόθεση ότι δεν βλάπτει τους άλλους, προφανως).
These users thanked the author adamroxas for the post (total 3):
WeWillRockYou, DonnieMcGrath, paok apo epilogi
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5436
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από xrisitsapa »

DonnieMcGrath έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 12:25
xrisitsapa έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:20

Υπαρχει εδω ενας αντιλογος που ειναι ο εξης :
Οταν εισαι δημοσιο προσωπο, και
1. αμοιβεσαι πλουσιοπαροχα εξαιτιας αυτου
2. οι πραξεις σου αφορουν τη δημοσια ζωη σου

τοτε ολοι μπορουμε και πρεπει να εχουμε αποψη, κι εσυ αναγκαστικα θα την υφιστασαι/ακους.

ο Ντελιας πηρε μια αποφαση σχετικα με την Εθνικη ομαδα, αρα υποκειται σε κριτικη.
δεν αφορα την προσωπικη του ζωη πχ που θα ζησει, με ποια θα βγει ή σε ποιο σχολειο θα στειλει τα παιδια του ( που εκει ειναι καθαρα δικο του θεμα)

Δεν μπορει να αμοιβεσαι σαν δημοσιο προσωπο αλλα να ζητας ιδιωτικοτητα. δεν παει ετσι.
Να με συγχωρείς αλλά τον συγκεκριμένο αντίλογο τον βρίσκω εξαιρετικά προβληματικο σε πολλαπλά επίπεδα

1. Η κριτικη γίνεται με βάση κάποια εισοδηματικά κριτήρια? Όσα περισσότερα παίρνει κάποιος τόσο τον σκίζουμε?
2. Πώς προσδιορίζουμε την επίπτωση στην δημόσια ζωή; Το καταλαβαίνω ότι ανάλογα και με την ηλικία του καθενός υιοθετούμε πρότυπα και καλό θα ήταν αυτά να προβάλουν συμπεριφορές χρήσιμες προς την κοινωνία, αλλά και πάλι όλα αυτά είναι υποκειμενικά. Δεν μας δίνει κανείς το δικαίωμα να κρίνουμε κάποιον επειδή θεωρούμε ότι η υπόσταση του επηρεάζει την δημόσια ζωή. Για να το κάνω απλό, η πλειοψηφία του ελληνικού λαού αγνοεί την ύπαρξη του Ντελια και του κάθε Ντελια.
3. Όλοι/πρέπει/αναγκαστικά/υφίστασαι: όλες αυτές είναι πολύ βαριες και απόλυτες λέξεις όταν έχουν να κάνουν με μια προσωπική απόφαση, απόλυτα τεκμηριωμένη, η οποία δεν προάγει καμία προβληματική συμπεριφορά
4. Ποιος επιτάσσει τον συσχετισμό "δημόσιο πρόσωπο=αποδέκτης κριτικής", πόσο μάλλον για προσωπικα θέματα που ίσως να επηρεάζουν ως ένα βαθμό και την επαγγελματική του ιδιότητα, αλλά σίγουρα δεν την υπονομεύουν.

Όλος ο παραπάνω αντίλογος για εμένα συνοψίζεται στον επιστημονικό όρο καρακατιναριο, ειδικά από εκείνους που βγάζουν και μεροκάματα κάνοντας τις πεθερες εις βάρος της ζωής ανθρώπων που ποτέ δεν έδωσαν δικαιωμα
Φιλε μου, τι να σε συγχωρω; κουβεντα κανουμε!
Απλα νομιζω οτι

1. Ναι, οσο περισσοτερα παιρνει καποιος, τοσο μεγαλυτερες οι απαιτησεις/κριτικη κτλ κτλ. Αλλιως κρινεται ο Μεσι, αλλιως ο Χ ποδοσφαιριστης. Αλλη βαρυτητα εχουν οι πραξεις καθενος.
2. Βεβαιως και εχουμε το δικαιωμα να κρινουμε ενα οποιδηποτε δημοσιο προσωπο. Ο Ντελιας θα κριθει για τα ποδοσφαιρικα, ο βουλευτης για τα πολιτικα, ο Ιβαν για τα διοικητικα κ.οκ. Πιστευεις οτι καποιος ( πρεπει να) ειναι υπερανω κριτικης; Ξαναλεω, σχετικα με το επαγγελμα του, οχι με την προσωπικη του ζωη.
3. Το να αρνεισαι να παιξεις για την Εθνικη, ειναι μια "δυνατη" αποφαση, απολυτο δικαιωμα του, αλλα προφανως και ολο το κοινο της εθνικης, εχει δικαιωμα να το κρινει - αλλοι θετικα και αλλοι με κατανοηση. Σιγουρα δινει ενα μηνυμα που για αρκετους ειναι τουλαχιστον αμφιλεγομενο. Αλλος θα πει μπραβο που βαζει πανω απο ολα την οικογενεια του, αλλος θα πει το εθνοσημο ειναι τιμη, αλλος θα πει τα δικα του. Λογικο δεν ειναι; δεν βλεπω καμια ανθρωποφαγια εδω.
These users thanked the author xrisitsapa for the post:
DonnieMcGrath
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

xrisitsapa έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:22
Μπαρκαρούτσος έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:25 Ένας ποδοσφαιριστής μας, το χρυσό μας παιδί, το καμάρι μας, χτυπιέται αλύπητα από τον Αξιότιμο Κύριο Κωνσταντίνο Ραπτόπουλο και τα αθηνοκεντρικά ΜΜΕ.

Εντάξει, την ΠΑΕ την ξέρουμε, σοβιετία, πατερούλης, Ιγκαντίεβιτς και ελικόπτερα.

Οι θεματοφύλακες του ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟΚ ο ίδιος, δηλαδή ο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ, γιατί δεν έβγαλαν ανακοίνωση να τον υπερασπιστούν;
Ρωταω σοβαρα, χωρις καμια διαθεση ειρωνειας ή κατι τετοιο...

Τι ακριβως επρεπε να κανει η ΠΑΕ ή οι συνδεσμοι;
"Όποιος πιάνει στο στόμα του τον ΠΑΟΚ και οποιονδήποτε άνθρωπο ή θεσμό ανήκει στην ασπρόμαυρη οικογένεια, από εδώ και πέρα καλά θα κάνει να το σκέφτεται διπλά. Η προσωπική ζωή του Γιάννη Κωνσταντέλια (και του οποιουδήποτε αθλητή ή στελέχους του ΠΑΟΚ) δεν είναι μία ακόμα θεματολογία στις φθηνιάρικες εκπομπές σας, για να έχετε να τις γεμίσετε σε περιόδους σταστιμότητας στην επικαιρότητα.

Από εδώ και στο εξής, οποιοσδήποτε λασπολογεί ή εκθέτει προσωπικά δεδομένα αθλητών ή/και στελεχών του ΠΑΟΚ, θα αντιμετωπίζει τις συνέπειες. Η σιωπή μας, κακώς έχει παρερμηνευτεί ως αδυναμία.
"

Αυτό το κείμενο μπορεί να είναι κοινό για την ΠΑΕ και τους ΣΦ.

Η ΠΑΕ θα κλείσει με:

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ και το νομικό της τμήμα, επιφυλάσσονται επί παντός νομίμου δικαιώματος, για την προστασία της τιμής και της υπόληψης των αθλητών και των στελεχών μας. Έχουμε τα αυτιά και τα μάτια μας ανοιχτά προς όλες τις κατευθύνσεις.

ΠΑΕ ΠΑΟΚ


Οι ΣΦ κλείνουν με:

Σας έχουμε αφήσει λάσκα πολύ καιρό. Κάποια βόλτα διά ζώσης ίσως σας έπειθε να σέβεστε τον ΠΑΟΚ περισσότερο.
Αλοίμονο σε αυτούς που θα είναι εχθροί μας.

ΣΦ ΠΑΟΚ
These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post (total 6):
Dimg5, Kabamaru11, Special 4, paok apo epilogi, aivas19, paokkerkir
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Dimg5 »

Μπαρκαρούτσος έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:00
xrisitsapa έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:22
Μπαρκαρούτσος έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:25 Ένας ποδοσφαιριστής μας, το χρυσό μας παιδί, το καμάρι μας, χτυπιέται αλύπητα από τον Αξιότιμο Κύριο Κωνσταντίνο Ραπτόπουλο και τα αθηνοκεντρικά ΜΜΕ.

Εντάξει, την ΠΑΕ την ξέρουμε, σοβιετία, πατερούλης, Ιγκαντίεβιτς και ελικόπτερα.

Οι θεματοφύλακες του ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟΚ ο ίδιος, δηλαδή ο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ, γιατί δεν έβγαλαν ανακοίνωση να τον υπερασπιστούν;
Ρωταω σοβαρα, χωρις καμια διαθεση ειρωνειας ή κατι τετοιο...

Τι ακριβως επρεπε να κανει η ΠΑΕ ή οι συνδεσμοι;
"Όποιος πιάνει στο στόμα του τον ΠΑΟΚ και οποιονδήποτε άνθρωπο ή θεσμό ανήκει στην ασπρόμαυρη οικογένεια, από εδώ και πέρα καλά θα κάνει να το σκέφτεται διπλά. Η προσωπική ζωή του Γιάννη Κωνσταντέλια (και του οποιουδήποτε αθλητή ή στελέχους του ΠΑΟΚ) δεν είναι μία ακόμα θεματολογία στις φθηνιάρικες εκπομπές σας, για να έχετε να γεμίσετε τις ανούσιες εκπομπές σας σε περιόδους σταστιμότητας στην επικαιρότητα.

Από εδώ και στο εξής, οποιοσδήποτε λασπολογεί ή εκθέτει προσωπικά δεδομένα αθλητών ή/και στελεχών του ΠΑΟΚ, θα αντιμετωπίζει τις συνέπειες. Η σιωπή μας, κακώς έχει παρερμηνευτεί ως αδυναμία.
"

Αυτό το κείμενο μπορεί να είναι κοινό για την ΠΑΕ και τους ΣΦ.

Η ΠΑΕ θα κλείσει με:

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ και το νομικό της τμήμα, επιφυλάσσονται επί παντός νομίμου δικαιώματος, για την προστασία της τιμής και της υπόληψης των αθλητών και των στελεχών μας. Έχουμε τα αυτιά και τα μάτια μας ανοιχτά προς όλες τις κατευθύνσεις.

ΠΑΕ ΠΑΟΚ


Οι ΣΦ κλείνουν με:

Σας έχουμε αφήσει λάσκα πολύ καιρό. Κάποια βόλτα διά ζώσης ίσως σας έπειθε να σέβεστε τον ΠΑΟΚ περισσότερο.
Αλοίμονο σε αυτούς που θα είναι εχθροί μας.

ΣΦ ΠΑΟΚ
Μπραβο, αυτο ακριβως.
These users thanked the author Dimg5 for the post:
Μπαρκαρούτσος
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5436
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Λασπολογια ποια ειναι; η φημολογια περι των θρησκευτικων του πεποιθησεων;
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6624
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Special 4 »

Τον όρο ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και το τι επισύρει η παραβίασή τους, δεν τον ακούς για πρώτη φορά φαντάζομαι.

Γκούγκλαρε GDPR και βάλε τον έι-άι να σου γράψει αν αποτελεί ποινικό αδίκημα ή οχι η παραβίασή τους.
These users thanked the author Special 4 for the post:
zaffodb
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”