Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος delos15 την Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:22, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
- These users thanked the author delos15 for the post (total 2):
- OIKODOMOS, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σε κάποια λίγα παιχνίδια που έπαιξε στην φυσική του θέση ο Μπιάνκο μια χαρά πατούσε περιοχή, έχει ξεκλειδώσει και ευρωπαικό παιχνίδι με γκολ από την πίσω ζώνη.
Όταν τον έβαζε ο Λουτσέσκου στο 10 (έλεος) η δουλειά του ήταν να πιέζει την πρώτη πάσα. Ε δεν μπορεί να είναι παντού.
Ο παίκτης νομίζω έχει αρκετά μεγάλα περιθώρια εξέλιξης και με μια λογική τιμή θα ήθελα πολύ να μείνει.
Να χει και ο Λίσι ένα πουλέν να πάρει μαζί του στην Μίλαν σε 3 χρόνια.
Όταν τον έβαζε ο Λουτσέσκου στο 10 (έλεος) η δουλειά του ήταν να πιέζει την πρώτη πάσα. Ε δεν μπορεί να είναι παντού.
Ο παίκτης νομίζω έχει αρκετά μεγάλα περιθώρια εξέλιξης και με μια λογική τιμή θα ήθελα πολύ να μείνει.
Να χει και ο Λίσι ένα πουλέν να πάρει μαζί του στην Μίλαν σε 3 χρόνια.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Όσο υπάρχει ο μεγάλος Αλαφούζος, 4ος δε βγαίνειςWestBlock4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:15Κ η 4 θέση τίμια ειναιsotos26 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:35 Μια χαρά ήταν ο Μπιάνκο, μυστήριο το ότι έπαιξε τόσο λίγο. Και Βολιακο θα κρατούσα μια χαρά τίμιος ήταν.
- These users thanked the author sotos26 for the post:
- Ριαν_Καπαγιαννιδης
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο οποίος έδωσε άλλα 4 εκ .. για έναν ραστοντερ..
Σύνολο 16 μέχρι τώρα ..
Σύνολο 16 μέχρι τώρα ..
- These users thanked the author Demir for the post:
- Dimitris_L4
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2865
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τα ποσά δεν μου λένε κάτι...Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:35 Ο οποίος έδωσε άλλα 4 εκ .. για έναν ραστοντερ..
Σύνολο 16 μέχρι τώρα ..
Ο Καμαρά είναι ο μόνος που να πω την αλήθεια θα ήθελα να είναι δική μας μεταγραφή..
Ο Ραστοντερ που λες είναι ο φορ της Τουν που φέτος έκανε ξεπεταγμα και πήρε πρωτάθλημα.
Μπορεί να είναι παικταρας μπορεί και όχι.
Και τον Γερεμεγιεφ σαν πολυβόλο και πρωταθλητή Σουηδίας τον πήρε αλλά εδώ μέσα λέμε ότι δεν κάνει.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
στους ξενους αρδ δεν απαντα ο κουβεντιδης σε κανεναν ραγκατση πανε και ερχονται τα σμςDemir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κάτι βρωμάει πολύ με αυτόν τον παίκτη.Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Εξ αρχής δεν έβγαζε νόημα να δώσουμε τόσα λεφτά για δεξί μπακ όταν για φορ το μόνο που μπορούσαμε να πληρώσουμε ήταν ο ελεύθερος Γιερεμεγιεφ των 200κ.
Κάποιοι από τότε μιλούσαν για τρίπλα απόκτησης του Γιακουμάκη.
Μετά παρ’ότι τον πήραμε δεν έπαιζε ούτε όταν τραυματίστηκε ο Κενι που θυμάμαι χαρακτηριστικά να βγαίνει ο Σαστρε από την κατάψυξη και να ξεκινάει.
Το καλοκαίρι ξεκίνησε με δημοσιεύματα ότι είναι απλήρωτος, λες και είναι κανείς απλήρωτος στην ομάδα, και συνεχίζεται με και καλά προτάσεις από άλλες μεξικανικές ομάδες, και νέα δημοσιεύματα ότι χρωστάμε χρήματα, αυτή την φορά στην ομάδα του.
Ας μας πάνε στο cas παρέα με τους Γερμανούς για τον Ντελια.
Αιντε να δούμε που θα καταλήξει αυτό το παραμύθι. Δίνω 0% στο να μείνει πάντως.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μια χαρά έπαιζε και μάλιστα μπήκε κατευθείαν στα βαθιά με συνεχόμενα 90λεπτα. Αυτός κάλυψε τον τραυματισμό του Κέννυ, 11 παιχνίδια συνολικά.gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 00:27Κάτι βρωμάει πολύ με αυτόν τον παίκτη.Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Εξ αρχής δεν έβγαζε νόημα να δώσουμε τόσα λεφτά για δεξί μπακ όταν για φορ το μόνο που μπορούσαμε να πληρώσουμε ήταν ο ελεύθερος Γιερεμεγιεφ των 200κ.
Κάποιοι από τότε μιλούσαν για τρίπλα απόκτησης του Γιακουμάκη.
Μετά παρ’ότι τον πήραμε δεν έπαιζε ούτε όταν τραυματίστηκε ο Κενι που θυμάμαι χαρακτηριστικά να βγαίνει ο Σαστρε από την κατάψυξη και να ξεκινάει.
Το καλοκαίρι ξεκίνησε με δημοσιεύματα ότι είναι απλήρωτος, λες και είναι κανείς απλήρωτος στην ομάδα, και συνεχίζεται με και καλά προτάσεις από άλλες μεξικανικές ομάδες, και νέα δημοσιεύματα ότι χρωστάμε χρήματα, αυτή την φορά στην ομάδα του.
Ας μας πάνε στο cas παρέα με τους Γερμανούς για τον Ντελια.
Αιντε να δούμε που θα καταλήξει αυτό το παραμύθι. Δίνω 0% στο να μείνει πάντως.
Ο Σάστρε έπαιξε 1 παιχνίδι γιατί ο Σάντσες είχε μόλις επιστρέψει από την εθνική του και μάλιστα μπήκε αλλαγή.
Τίποτα δεν "βρωμούσε" (έλεος) με την απόδοση του στο γήπεδο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είδα το Original άρθρο κ αυτό που Μ έκανε εντύπωση είναι το ότι σύμφωνα με πληροφορίες από την Ευρώπη ο ΠΑΟΚ δεν έχει πληρώσει τη Κρουζ αζουλ. Σύμφωνα δηλαδή με πληροφορίες από εδώ, οκ περίεργα πράγματαDemir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
- These users thanked the author george188 for the post (total 2):
- xpek20, Unpsofable78
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21298
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οι μεξικαρδνοι έχουν πέσει σε καλοκαιρινή σιέστα διαρκείας και δεν είναι σε θέση να το διασταυρώσουν, ρωτώντας απευθείας τους κρουζαζουλέιρος;
- These users thanked the author navigator11 for the post:
- GEOL
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ρε φίλε, όταν οι Μεξικανοί έβγαζαν μεξικάνικα ( δεν εννοώ φαχιτας και τακο ) εμείς τρώγαμε βελανίδιαgeorge188 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 01:31Είδα το Original άρθρο κ αυτό που Μ έκανε εντύπωση είναι το ότι σύμφωνα με πληροφορίες από την Ευρώπη ο ΠΑΟΚ δεν έχει πληρώσει τη Κρουζ αζουλ. Σύμφωνα δηλαδή με πληροφορίες από εδώ, οκ περίεργα πράγματαDemir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δε λένε αυτόDemir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια