Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 529
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από delos15 »

.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος delos15 την Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:22, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
These users thanked the author delos15 for the post (total 2):
OIKODOMOS, Ally Samagoal
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1371
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokspren »

Σε κάποια λίγα παιχνίδια που έπαιξε στην φυσική του θέση ο Μπιάνκο μια χαρά πατούσε περιοχή, έχει ξεκλειδώσει και ευρωπαικό παιχνίδι με γκολ από την πίσω ζώνη.

Όταν τον έβαζε ο Λουτσέσκου στο 10 (έλεος) η δουλειά του ήταν να πιέζει την πρώτη πάσα. Ε δεν μπορεί να είναι παντού.

Ο παίκτης νομίζω έχει αρκετά μεγάλα περιθώρια εξέλιξης και με μια λογική τιμή θα ήθελα πολύ να μείνει.

Να χει και ο Λίσι ένα πουλέν να πάρει μαζί του στην Μίλαν σε 3 χρόνια. :D
These users thanked the author paokspren for the post:
curtis
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από sotos26 »

WestBlock4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:15
sotos26 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:35 Μια χαρά ήταν ο Μπιάνκο, μυστήριο το ότι έπαιξε τόσο λίγο. Και Βολιακο θα κρατούσα μια χαρά τίμιος ήταν.
Κ η 4 θέση τίμια ειναι
Όσο υπάρχει ο μεγάλος Αλαφούζος, 4ος δε βγαίνεις
These users thanked the author sotos26 for the post:
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Demir
Δημοσιεύσεις: 9060
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demir »

Ο οποίος έδωσε άλλα 4 εκ .. για έναν ραστοντερ..
Σύνολο 16 μέχρι τώρα ..
These users thanked the author Demir for the post:
Dimitris_L4
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitrisou »

Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:35 Ο οποίος έδωσε άλλα 4 εκ .. για έναν ραστοντερ..
Σύνολο 16 μέχρι τώρα ..
Τα ποσά δεν μου λένε κάτι...
Ο Καμαρά είναι ο μόνος που να πω την αλήθεια θα ήθελα να είναι δική μας μεταγραφή..
Ο Ραστοντερ που λες είναι ο φορ της Τουν που φέτος έκανε ξεπεταγμα και πήρε πρωτάθλημα.
Μπορεί να είναι παικταρας μπορεί και όχι.
Και τον Γερεμεγιεφ σαν πολυβόλο και πρωταθλητή Σουηδίας τον πήρε αλλά εδώ μέσα λέμε ότι δεν κάνει.
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10016
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Мир »

16εκ αλλά παίκτη σαν τον Γερεμεγιεφ δεν έχει.
tzim01
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tzim01 »

Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
στους ξενους αρδ δεν απαντα ο κουβεντιδης σε κανεναν ραγκατση πανε και ερχονται τα σμς
These users thanked the author tzim01 for the post:
vasgias
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19017
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gika »

Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Κάτι βρωμάει πολύ με αυτόν τον παίκτη.

Εξ αρχής δεν έβγαζε νόημα να δώσουμε τόσα λεφτά για δεξί μπακ όταν για φορ το μόνο που μπορούσαμε να πληρώσουμε ήταν ο ελεύθερος Γιερεμεγιεφ των 200κ.

Κάποιοι από τότε μιλούσαν για τρίπλα απόκτησης του Γιακουμάκη.

Μετά παρ’ότι τον πήραμε δεν έπαιζε ούτε όταν τραυματίστηκε ο Κενι που θυμάμαι χαρακτηριστικά να βγαίνει ο Σαστρε από την κατάψυξη και να ξεκινάει.

Το καλοκαίρι ξεκίνησε με δημοσιεύματα ότι είναι απλήρωτος, λες και είναι κανείς απλήρωτος στην ομάδα, και συνεχίζεται με και καλά προτάσεις από άλλες μεξικανικές ομάδες, και νέα δημοσιεύματα ότι χρωστάμε χρήματα, αυτή την φορά στην ομάδα του.

Ας μας πάνε στο cas παρέα με τους Γερμανούς για τον Ντελια.

Αιντε να δούμε που θα καταλήξει αυτό το παραμύθι. Δίνω 0% στο να μείνει πάντως.
These users thanked the author gika for the post (total 6):
george188, Newgen9, Kostas_FI, elvetos, vasgias, Dimpatra
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 897
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

Φέρτε ρε το φορ της Τυνησίας και ας μην κάνει ούτε μια εμφάνιση. Όνειρο η φανέλα Mastouri.
These users thanked the author margas for the post:
vasgias
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1371
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokspren »

gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 00:27
Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Κάτι βρωμάει πολύ με αυτόν τον παίκτη.

Εξ αρχής δεν έβγαζε νόημα να δώσουμε τόσα λεφτά για δεξί μπακ όταν για φορ το μόνο που μπορούσαμε να πληρώσουμε ήταν ο ελεύθερος Γιερεμεγιεφ των 200κ.

Κάποιοι από τότε μιλούσαν για τρίπλα απόκτησης του Γιακουμάκη.

Μετά παρ’ότι τον πήραμε δεν έπαιζε ούτε όταν τραυματίστηκε ο Κενι που θυμάμαι χαρακτηριστικά να βγαίνει ο Σαστρε από την κατάψυξη και να ξεκινάει.

Το καλοκαίρι ξεκίνησε με δημοσιεύματα ότι είναι απλήρωτος, λες και είναι κανείς απλήρωτος στην ομάδα, και συνεχίζεται με και καλά προτάσεις από άλλες μεξικανικές ομάδες, και νέα δημοσιεύματα ότι χρωστάμε χρήματα, αυτή την φορά στην ομάδα του.

Ας μας πάνε στο cas παρέα με τους Γερμανούς για τον Ντελια.

Αιντε να δούμε που θα καταλήξει αυτό το παραμύθι. Δίνω 0% στο να μείνει πάντως.
Μια χαρά έπαιζε και μάλιστα μπήκε κατευθείαν στα βαθιά με συνεχόμενα 90λεπτα. Αυτός κάλυψε τον τραυματισμό του Κέννυ, 11 παιχνίδια συνολικά.

Ο Σάστρε έπαιξε 1 παιχνίδι γιατί ο Σάντσες είχε μόλις επιστρέψει από την εθνική του και μάλιστα μπήκε αλλαγή.

Τίποτα δεν "βρωμούσε" (έλεος) με την απόδοση του στο γήπεδο.
These users thanked the author paokspren for the post (total 2):
Kenny4, GEOL
george188
Δημοσιεύσεις: 5673
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από george188 »

Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Είδα το Original άρθρο κ αυτό που Μ έκανε εντύπωση είναι το ότι σύμφωνα με πληροφορίες από την Ευρώπη ο ΠΑΟΚ δεν έχει πληρώσει τη Κρουζ αζουλ. Σύμφωνα δηλαδή με πληροφορίες από εδώ, οκ περίεργα πράγματα
These users thanked the author george188 for the post (total 2):
xpek20, Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21299
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

Οι μεξικαρδνοι έχουν πέσει σε καλοκαιρινή σιέστα διαρκείας και δεν είναι σε θέση να το διασταυρώσουν, ρωτώντας απευθείας τους κρουζαζουλέιρος;
These users thanked the author navigator11 for the post:
GEOL
renegade
Δημοσιεύσεις: 19480
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

george188 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 01:31
Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Είδα το Original άρθρο κ αυτό που Μ έκανε εντύπωση είναι το ότι σύμφωνα με πληροφορίες από την Ευρώπη ο ΠΑΟΚ δεν έχει πληρώσει τη Κρουζ αζουλ. Σύμφωνα δηλαδή με πληροφορίες από εδώ, οκ περίεργα πράγματα
Ρε φίλε, όταν οι Μεξικανοί έβγαζαν μεξικάνικα ( δεν εννοώ φαχιτας και τακο ) εμείς τρώγαμε βελανίδια
These users thanked the author renegade for the post:
george188
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18802
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Δε λένε αυτό
Nikos 74
Δημοσιεύσεις: 1894
Εγγραφή: Τρί 20 Νοέμ 2018, 19:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Nikos 74 »

Ρε με το ποδόσφαιρο σάλας πρωί πρωί!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”